lin1984 schreef:hooiii heb je foto;s al gestuurd.. en hoe vind je ze??
leuk he??
hier gaat het vandaag mwa.. was nog niets te zien, dag 11, dus volgende week pas terug komen.. waarschijnlijk gaan ze de volgende keer de medicijnen verhogen indien ik nog niet zwanger ben!!! Pfff.. spannend dus!! Anders ook dubbel de lasten van chlomid?? Ach...
mjin schoonzusje echo gehad vandaag, konden het hartje nog niet horen van het kindje... die moet ook volgnede keer terug komen!!
Spannend dus!!!
Groetjes lees morgen wel ff alles terug!
Hoi Lin! Super mooi, echt knap dat je dat kan! En ook leuk om te doen lijkt me! ik had je al een kort pb'tje teruggestuurd, maar weet niet of je dat gezien hebt.
Hhhmm jammer dat er nog niks te zien was! Spannend ook voor je schoonzusje zeg! Ik duim dat het goed gaat komen! Veel succes met alles!
Super leuk Lami! Trouwjurk uitzoeken is echt leuk he! Vond ik ook zo leuk om te doen. Je voelt je echt een prinses op zo'n moment. al die hulp ook met aankleden enzo. Dikke buik is niet zo practisch idd 😉 ik snap het goed dat je nu dan ook even niet op kindjes gaat richten, geniet er maar lekker van saampjes! Ik vind het ook wel leuk als je ons af en toe op de hoogte houd hoor!
Mijn mannetje was het weekend van z'n paard gevallen, zere nek etc. Dus klussen ging niet helemaal vanzelf 😉
Gisteren helemaal niet geklust, druk met gordijn ophangen en het huis opruimen daarna allebei te moe... :| wie weet vanavond... 😉