CalimeroOud lidBerichten: 563Lid sinds: 1 januari 2005
Priscilla, fijn dat het bij jou in iedergeval wel goed zit! Is je vriend ook al onderzocht? Ik hoop dat het voor jullie nu ook snel gaat gebeuren want dec. 2011 is nog wel erg ver weg...
Sabrina1984 schreef:December 2011? Dat is echt nog heeel ver weg!!! Hopelijk lukt het nu snel bij jullie!
Idd rustig hier!!! Ik zit op het wachtbankje 2 oktober NOD. Nog ff geduld hebben dus!!!
Ben lekker verkouden geworden pfff de hele dag last van een loopneus!
X Sabrina
Calimero schreef:Priscilla, fijn dat het bij jou in iedergeval wel goed zit! Is je vriend ook al onderzocht? Ik hoop dat het voor jullie nu ook snel gaat gebeuren want dec. 2011 is nog wel erg ver weg...
liek84 schreef:fijn dat je er zo positief tegenaan kijkt!
als je schildklier nu goed is ingesteld kan het snel gaan; heb ik al vaker gehoord hier!
succes en idd gewoon lekker sneller terug-gaan hopen we maar
priscillaq schreef:ja dec 2011 duurt wel erg lang maar dan zijn we 2,5 jaar bezig maar nu zou het wel moeten lukken als we optijd zijn hihihiDankjewel! Op de een of andere manier vind ik het niet zo spannend deze keer. Misschien omdat we al zoveel rondes bezig zijn, ga ik er nu een beetje van uit dat het vast weer niet gelukt is. Dan is de verassing des te groter als het wel zo is 😉
spannend meid 2 okt ik zal voor je duimen
groetjes priscillaq
liek84 schreef:hoop dat de rust je een handje helpt!
wel knap hoor!
je komt wel zo over dat je nooit echt in de put zit of het vertrouwen verliest;
of heb ik het mis?
(wil het je natuurlijk niet gaan aanpraten:?)
wanneer wil je zn een testje wagen?
succes en ik duim voor je!
liek84 schreef:hoop dat de rust je een handje helpt!
wel knap hoor!
je komt wel zo over dat je nooit echt in de put zit of het vertrouwen verliest;
of heb ik het mis?
(wil het je natuurlijk niet gaan aanpraten:?)
wanneer wil je zn een testje wagen?
succes en ik duim voor je!
Emmetje schreef:Hier nog eentje uit '84... Van 04-04-'84 om precies te zijn. Ik ben eind april met de pil gestopt en het lijkt me erg gezellig om mee te kletsen. Probeer er zoveel mogelijk tijd voor vrij te maken maar ik heb hier ook nog een kleine meid van 2 rondhuppelen die ook aardig wat aandacht van mama wil hahaha..
liek84 schreef:haha, sabrina en priscillaq,
was idd wat onduidelijk tegen wie ik het had, maar tis voor jullie beiden van toepassing natuurlijk!
en ik vind jullie allebei stoer! lekker zo doorgaan, en hopelijk is het resultaat dan snel daar,
welkom emmetje,
leuk hoor, een broertje of zusje voor je dochtertje!
was je van de 1e gemakkelijk zwanger geworden?
butterfly1984 schreef:@lieke dat is zeker spannend. Hoelang duurd zoon operatie dan?? En kun je er nog klachten van overhouden?
cruesli schreef:Ik wil even een egoberichtje plaatsen 😃 Kom net bij de VK vandaan, omdat ik me zorgen bleef maken over een evt. EUG omdat ik nog steeds alleen pijn linksonder heb.
Ze voelde eerst en zei toen meteen dat het mn bekkenbanden of mn darmen zijn. Daarna heeft ze toch nog een inwendige echo gemaakt.
Ik heb Pukje al super goed kunnen zien en HET HARTJE KLOPT!!!!!!!!!!
Mijn dag kan niet meer stuk 😃 :D 😃 :D
liek84 schreef:ohhh 't weekend pas testen.... knap hoor! hoe lang heb je je cyclus berekend, of weet je wanneer je ei is gesprongen?
ik zal voor je duimen! succes!
butterfly1984 schreef:@pinkymeid gefeliciteerd meid... Ik heb ook dit weekend een positieve test gehad.... ben je dan ook uitgerekend in begin augustus???