Nog even anoniem,
Hoi Ruthje,
Wij zitten ook bij het Radboud..
Jammer dat ze niets hebben gevonden bij jouw man... dat is mijn grootste angst.. Wat nu? Hoe gaan jullie ermee om?
Hoe gaan we ermee om? Tja moeilijk. Mijn lief is geen prater en ik begin te twijfelen aan ons huwelijk.
We gaan gewoon door met leven en wachten op de intake in arnhem voor KID. Wachten duurt lang, en ondanks dat ik graag zou zeggen dat het niet zo is, is ga toch anders naar mijn leven kijken.
Mijn huwelijk lijkt ineens niet meer zo ideaal, mijn klok tikt harder dan ooit tevoren. Ook omdat mijn moeder vervroegd in de overgang kwam en ik nu ook al verschijnselen heb die erop duiden dat ik niet lang meer heb. Opvliegers, niet kunnen slapen, moodswings.
ik word 31 volgende maand, en mijn moeder kwam op haar 34ste in de overgang.
Ik blijf denken: Wat nou als het te laat is....Als ik nu weg ga dan word ik misschien wel moeder etc etc
Ik vind het heel erg dat dit gebeurd, en misschien is dit gewoon even een fase die we doormoeten.
Toch houd het me bezig.....allemaal vragen waarop ik geen antwoord heb.
Ondertussen wordt iedereen om me heen zwanger, bellen vriendinnen dat ze voor nog een kindje gaan, vraagt iedereen me wanneer wij eens kinderen krijgen en vallen de geboortekaartjes op de deurmat alsof het reclamewerk is.
Vreselijk!!!
Ik weet het allemaal even niet meer....
liefs