wieke schreef:Denk niet dat je huisarts het kan maken om je weer weg te sturen hoor Paulien...
Als je gevoel zegt dat je nog even moet wachten wacht je toch gewoon ? En anders ga je naar de huisarts. Doen waar je je goed bij voelt...
Enerzijds kan ik me voorstellen dat je graag wil weten of alles ok is. Anderzijds wil je misschien niet de medische molen direct in. Altijd lastig vind ik om zo'n beslissing te nemen.
Hier alles weer helemaal rustig. Geen duivels, geen buikpijn.. Tja.. morgen maar weer eens een testje denk ik haha..
Tara.. ik hoop nog steeds je voorspelling uitkomt 😊 Wie weet...
Volhoudertje..wat doet de gynaecoloog om je eisprong wel te krijgen ? Medicatie ofzo ?
Riviera, balen meid.. hier ook nog steeds onzekerheid.. en we schuiven vandaag door naar dag 37.. :)
Hoi Wieke,
Ik weet niet precies wat de gyn gaat doen, maar ik baal zowiezo al dat ik pas de 24 erheen kan, maar ja, ook een gyn heeft recht op vakantie... 😈 Hij heeft het laatst wel gehad over clomid, maar ik weet niet wat dat is. Als ik hier op de site lees, denk ik dat het medicijnen zijn om de eisprong op te wekken of iets dergelijks.
Gelukkig gaat mijn man nu ook mee, die is wat beter in vragen stellen dan ik, bij mij komen de vragen altijd pas achteraf. 😊
Heb jij trouwens al meer duidelijkheid?? Ik hoop voor je dat het positief is!!
Liefs volhoudertje