t is toch eigelijk gewoon erg, dat ouders en kinderen zo;n slechte relatie hebben
hoop echt dat t tussen mij en mn (toekomstige) kid(s) beter zal gaan
maar denk ook dat dat echt aan jezelf ligt
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
Nala22 schreef:@Mayella:
Lijkt wel of vaders zoiets hebben van: We zijn weg bij ons gezin, dus het zal allemaal wel...
Nou ja,ik mis er in ieder geval vrij weinig aan. Mijn moeder is in haar eentje genoeg voor mij 😉
@Limi:
Hier was het ook zo, nu gelukkig over op dag 6 ;)
b0llie schreef:goed zo limi hehe
@ankie, ik bep ook minder hier
heb t hele huis schoongemaakt zo ongeveer vandaag
en mn vriend is er pas om 11 uur weer,dusja,dan zit ik idd wat meer hier
maar zodra die n dagje vrij is, zal je me hier niet veel vinden hihi :D
b0llie schreef:ooh gelukkig dat t mag van jou whahaha 😂 :D
Nala22 schreef:Waarom is het zo stil hier :shock:
Begint weer een beetje uit te sterven ofzo :P
Nala22 schreef::shock:
Had je nachtdienst?
Nala22 schreef:@Mayella:
Dan heb je alsnog wel kort geslapen...Nou ja,je kan het strakjes wel weer iinhalen toch?
@Bollie:
Dat dacht ik al :P
mayella schreef:Goedemiddag dames 😃
belly, Welkom!!!
Wij zijn gisteren naar Babydump geweest 😃 Kamertje weten we al welke t wordt 😃 en de kinderwagen twijfelen we nog tussen 2 😉 Dus al mooi optijd erbij 😃 We hebben echt goed uitleg gehad en waren zo 1,5 uur daar 😉 Maargoed we gaan nog niets bestellen maar weten wel wat we willen.. 😃
We gaan zo ffies een kast uit elkaar slopen (naja netjes uit elkaar halen, mn broertje wil em wel overnemen 😉 ) en dan ga ik de logeerkamer opruimen. Mannetje wordt tegen 3 uur opgehaald om te werken, heb ik dus lekker een rommel middag/ avondje.. 😃
Liefs
Ankie87 schreef:mayella schreef:Goedemiddag dames 😃
belly, Welkom!!!
Wij zijn gisteren naar Babydump geweest 😃 Kamertje weten we al welke t wordt 😃 en de kinderwagen twijfelen we nog tussen 2 😉 Dus al mooi optijd erbij 😃 We hebben echt goed uitleg gehad en waren zo 1,5 uur daar 😉 Maargoed we gaan nog niets bestellen maar weten wel wat we willen.. 😃
We gaan zo ffies een kast uit elkaar slopen (naja netjes uit elkaar halen, mn broertje wil em wel overnemen 😉 ) en dan ga ik de logeerkamer opruimen. Mannetje wordt tegen 3 uur opgehaald om te werken, heb ik dus lekker een rommel middag/ avondje.. 😃
Liefs
Oh wat leuk!!!! Heb je geen fotows????
@ Belly WELKOM!
Storm1987 schreef: wooow Mayella die kamer is prachtig! Helemaal mijn smaak, ook met zo'n smalle kledingkast. Super!!
Spannend je eerste echo. Een onvergetelijk moment ook... wanneer je, na een miskraam, eindelijk écht leven mag aanschouwen, zij het niet meer dan een boontje maar met een kloppend hartje. Ik heb met 7 weken en 1 dag mijn eerste echo gehad, was echt geweldig en onvergetelijk!!