Ankie87 schreef:uhm dat is minder! Hier is alles goed. Blij dat t weekend is, vanalles regelen voor de bruiloft etc.
Maar merk wel dat het hier rustig is ivm weekend 😊
Ga jij nog wat leuks doen in t weekend?
Euhm, morgen eerst slapen.. Daarna ffies wat bedrijven af, is open bedrijven dag. Kun je een kijkje achter de schermen nemen.. Wil nog ffies naar de bios en de bank 😛 Lijkt me wel grappig.. En niet teveel rare luchtjes 😉
Dan morgen avond verjaardag (hoop dat ik t volhou..) en zondag weet ik nog nie.. Zou naar de jonge gezinnenbeurs met een vriendin.. Maar mn geld is op 😞 Dus dan houdt zoiets ook op.. Ben nog niet zomaar in Utrecht.. Dus we zien wel zondag.. En dan is t weekend weer om..
Hebben jullie al veel geregeld voor de bruiloft?? Wij gaan vrijdag na de echo naar t gemeentehuis om dingen te regelen.. Wij willen het klein houden.. Vooral omdat ik als t goed gaat.. Dan toch min 26 weken ben.. T liefs gaan we voor 28 mei, maar dat zou inhouden dat ik dan 36 weken ben.. Nouw dat zie ik niet zitten... Dan wordt t of 11 maart (dag dat ik de 1e x uitgerekend zou zijn) of 12 mei (dag dat we 4,5 jaar bij elkaar zijn, maar ook dat is krappies vind ik..) Tis wel lastig hoor...