verstandig
zou ik ook moeten doen eig 😛
en weer terugkomen, n paar dagen voor mn nod
b0llieOud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 1 januari 2005
Regenboog schreef:mayella:
oh oh, wat lees ik nu: misselijk en overgeven en al aan de zetpillen? je gaat toch niet net doen als ik he.. blegh!!! zet hem op, ik kan helaas uit ervaring spreken als ik zeg dat het vreselijk is!
en je weet het he: als je denkt; 'nu houd ik niets meer binnen' gelijk aan de bel trekken.. niet zo dom zijn als ik :roll:
liefs
mayella schreef:Regenboog schreef:mayella:
oh oh, wat lees ik nu: misselijk en overgeven en al aan de zetpillen? je gaat toch niet net doen als ik he.. blegh!!! zet hem op, ik kan helaas uit ervaring spreken als ik zeg dat het vreselijk is!
en je weet het he: als je denkt; 'nu houd ik niets meer binnen' gelijk aan de bel trekken.. niet zo dom zijn als ik :roll:
liefs
Meis, de tranen schieten me in mn ogen.. Moet nu ik me zo slecht voel ook steeds aan je denken.. We gaan vanaaf naar de VK, intake en echo 😉 Zal t dan gelijk maar eens even aan haar vragen.. Want ik heb me vanmiddag ook maar ziek gemeld op t werk, ga t gewoon niet trekken..
Andere meiden, ik ga snel weer wat van me laten horen maare heb er momenteel weinig tot geen puf voor... :cry:
Ankie87 schreef:@ Mayella: Fijn dat alles goed gaat! En hoe reageerde je vrienden (op hyves)?
b0llie schreef:eeeeeeeeeeej limi,
elke keer als jij er bent ben ik er niet en andersom hehe
mooi dat de pijntjes enzo minder zijn bij je
voor je t weet ben je ook weer aant klussen
ja, ankie houd ons wel in spanning he 😂 :D
b0llie schreef:wow, 9 volle dagen ongi
dat is idd erg heftig zeg...
ik slik geloof ik vanaf mn 13e ofzo de pil
geloof op t aller begin die jasmin ofzo? die hielp ook tegen puistjes?
toen microgynon 30 en daarna stediril 30
nu dus vanaf 24 augustus gestopt
en tot op heden nog nix
ook n wisselende cyclus, 28,31,25
doe deze ronde ook tempen en ovu zodat ik mn ei n beetje beter kan vinden