finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
kop op he!! 😉 xxx
mayella schreef:Heey Meiden,
Ik voel me zo raar.... Mn ongi is nu al bijna over.. 2 dagen :shock: t duurt hier gemiddeld een week 😖 en ik heb ook nog steeds niet het echte ongi gevoel, al ben ik t wel.. Heb net info gezocht over ongesteld zijn maar toch zwanger... Het kan dus wel.. Denk dat als ik me t weekend nog zo voel toch maar voor de zekerheid ga testen... Ik voel me zo onwijs dubbel.. Enne testen kan geen kwaad lijkt me.. geeft alleen maar zekerheid toch???
Liefs Mayella
finaly87 schreef:
Ik had neit zo veel kwalen toen ik net net zwanger was, die begonnen pas rond 6 weken, zoals t misselijk zijn en pijnlijke borsten, dus daar moet je je niet teveel aan vast houden..
In films zie je altijd dat dames de dag na de sex moeten kotsen en dan zijn ze zwanger hahha nou zo werkt t dus niet 😉
Ik had gewoon een regelmatige cyclus (zover je dat uit 2 maandne kan halen) en de 3e ronde heb ik (cyclus van 31 dagen) op dag 32 getest omdat ik "nog" niet ongi was en dat was dus positief ;). Wel merkte ik dat ik niet de gebruikelijke ongesteldheidshoofdpijn had die ik daarvoor wel steeds had, dus dat was voor mij een teken.. en mijn poes wilde steeds bij me liggen enzo.. die had t dus ookal door hahaha Heel grappig 😉
En moodswings, maarja dat zegt ook neit altijd alles..
Guess07 schreef:Nou hier nog iemand uit 1987! En druk bezig met zwanger worden.. Ik ben met Februari gestopt met de pil en sinds April echt bezig gegaan met zwanger worden..
Pfff het lijkt wel of ik allemaal kwaaltjes heb.. Beetje pijn onder in m,n rug.. s'Nachts misselijk.. Hoofdpijn.. Borrel buik.. En den onderkant van m,n buik (net boven schaamstreek) lijkt harder dan normaal:S Dus nja ik vanmorgen een test gehaalt.. Negatief.. En toch heb ik het gevoel dat het daar niet zit zoals het zou moeten zitten (positieve zin). Mja de test zal het wel goed hebben.. Alleen de laatste keer dat ik ongesteld werd was ik de eerste dag heel erg en daarna en de 4 dagen erop bijna niet.. Terwijl ik het normaal ook zo,n 4 dagen ben maar vrij ligt menstrueer zeg maar.. Nja ik weet t nog steeds niet.. Zal wel weer niks zijn:( En wil het zo graag!! Pff.. Soms word je er zo moedeloos van haha..
mayella schreef:Guess07 schreef:Nou hier nog iemand uit 1987! En druk bezig met zwanger worden.. Ik ben met Februari gestopt met de pil en sinds April echt bezig gegaan met zwanger worden..
Pfff het lijkt wel of ik allemaal kwaaltjes heb.. Beetje pijn onder in m,n rug.. s'Nachts misselijk.. Hoofdpijn.. Borrel buik.. En den onderkant van m,n buik (net boven schaamstreek) lijkt harder dan normaal:S Dus nja ik vanmorgen een test gehaalt.. Negatief.. En toch heb ik het gevoel dat het daar niet zit zoals het zou moeten zitten (positieve zin). Mja de test zal het wel goed hebben.. Alleen de laatste keer dat ik ongesteld werd was ik de eerste dag heel erg en daarna en de 4 dagen erop bijna niet.. Terwijl ik het normaal ook zo,n 4 dagen ben maar vrij ligt menstrueer zeg maar.. Nja ik weet t nog steeds niet.. Zal wel weer niks zijn:( En wil het zo graag!! Pff.. Soms word je er zo moedeloos van haha..
Welkom hier 😉 Je hebt wel de kwaaltjes waar je wat achter gaat zoeken.. Maar het is wel onwijs spannend!! Het kan ook zijn dat je te vroeg test natuurlijk!! Als je je zo blijft voelen en niet ongi wordt, toch maar weer een keer testen volgende week..
Liefs mayella
Guess07 schreef:mayella schreef:Guess07 schreef:Nou hier nog iemand uit 1987! En druk bezig met zwanger worden.. Ik ben met Februari gestopt met de pil en sinds April echt bezig gegaan met zwanger worden..
Welkom hier 😉 Je hebt wel de kwaaltjes waar je wat achter gaat zoeken.. Maar het is wel onwijs spannend!! Het kan ook zijn dat je te vroeg test natuurlijk!! Als je je zo blijft voelen en niet ongi wordt, toch maar weer een keer testen volgende week..
Liefs mayella
Ja precies, en dat brengt me zo aan het twijfelen, heb een beetje spierpijn lijkt het wel in m,n buik.. Maar ook weer niet heel erg (heel vaag) en de afgelopen dagen ren ik om de 10 min naar de wc.. Normaal ga ik ook wel regelmatig, maar dit word even te veel van het goeie haha.. En nog zoiets.. Ik heb een paard en was er vanmiddag en sta ik daar inene gewoon te janken omdat ik zo blij met r ben hahaha.. Ongelovelijk!! Maar idd over 1 of 2 weken nog maar eens testen..
Storm1987 schreef:oke oke deze zwakkeling kon zich toch niet bedwingen en heeft vanmorgen getest.
Hartstikke NEGATIEF natuurlijk zoals ik al verwacht had :roll: Oke het is vandaag ook pas dag 28 en normaal is mijn menstruatie tussen de 28 en 30 dagen. Ik heb mijn eisprong dinsdag 28 of woensdag 29 april gehad.
Heb vooralsnog geen tekenen dat de menstruatie er aankomt maar ook geen tekenen dat ik zwanger ben. Het rommelt wel in mijn onderbuik, maar zoals ik al eerder aangaf, ik ga achter elk pijntje wat zoeken 😉
Nouja we wachten maar af! Op de :twisted: :twisted: maar veel liever op de + :mrgreen:
We zullen zien
Mippie1987 schreef:zo even aanpassen 😉
ZWANGER:
Finaly87: uitgerekend 13-09-09, 1e kindje
Elisa20: uitgerkend 03-12-2009, 1e kindje
Mippie1987: uigerekend 23-12-09, 1e kindje
Bezig:
Disney-Baby: NOD 2-6-2009 ronde 19
Storm1987: NOD 11-5-2009 ronde 1
Dina88: NOD 18-5-2009 ronde 14
Meisje9: NOD 24-05-09 ronde 1
Storm1987 schreef:Mayella: Ik heb ook een paard :mrgreen: Ik heb alleen wél besloten dat hij weg gaat wanneer ik zwanger ben. Zo rond de 4 maanden. Omdat ik denk dat ik het dan financieel gezien niet red en ook kwa tijd!
Welkom Gues! Hoop voor je dat je zwanger bent! Het is helaas wel zo dat je wanneer je graag zwanger wilt worden je achter elk pijntje denkt dat het om een zwangerschapskwaal gaat. Ik heb dat nu ook :roll: Baal ervan. Ben licht misselijk de laatste paar dagen, in me onderbuik trekt het en ben continu erg duizelig. Toch mag ik van mezelf niet denken dat ik nu alweer zwanger ben. Waarom niet? Bij mijn vorige zwangerschap had ik er zere borsten bij. Nu heb ik dat niet. Bovendien wil ik mezelf nu niet te erg verheugen op een positieve test. Heb in april een miskraam gehad en dit is pas mijn eerste officiele ronde 😉 (eerste was ongepland).
Volgens mijn banner mag ik vanaf morgen testen! :mrgreen: Maar dat gaan we niet doen hoor!! :mrgreen: Ik wacht minstens tot woensdag, misschien zelfs vrijdag pas testen. Zolang ik geen zere borsten heb wacht ik gewoon op mijn menstruatie.
Zijn er verder nog testers?
Storm1987 schreef:Hallo lady's
vandaag helaas toch ongesteld geworden. :roll: Ik had het al wel verwacht. Had geen zere borsten zoals de vorige keer. Toch baal ik wel een beetje. Maarja, volgende keer beter!
Heb nu wel weer een gezonde cyclus van 29 dagen. Vind ik wel heel prettig, het kan namelijk soms even duren na een miskraam.
Op naar ronde 2 :mrgreen:
finaly87 schreef:mippie ik heb je ook geaccepteerd 😃
Je moet even kijken of er op de paturain staat of er rauwe melk in zit ook wel "au lait cru".. als dat er niet in zit mag je het gewoon eten.. volgens mij mag het wel.. maar check maar ff na 😉
xxx
finaly87 schreef:hey meisje9! Ja kan innestelingsbloed zijn.. je was al tijdje van de pil toch?? Soms heb je ook van die "bloedingen" als je net gestopt bent..
een troost.. misselijk en zere borsten komt meestal pas vanaf een week of 6 hoor.. dus daar hoef je "nog" niet op te rekenen.. dus voel je vooral niet teleurgesteld als je dat niet bent.. spreek uit ervaring! 😉
xxx
finaly87 schreef:hey meisje9, hoelang duurt nu je cyclus deze 1e ronde dan??
mall, wat vreemd he negatief testen en toch overtijd. Heb je een regelmatige cyclus?? Zou idd dan een bloedonderzoek laten doen.. spannend zeg allemaal..
veel succes meiden!
Liefs xx
finaly87 schreef:mall heb je al getest!!?? spannend!
Meisje9.. t kan, kan ook innesteling zijn, niks over te zeggen! Heb je t vaker voor een ingi of niet??
Ook spannend voor joU!
xxx
Storm1987 schreef:oh nog even een vraag....
mijn miskraam kreeg ik op dinsdag 14 april. Mijn eerstvolgende menstruatie was op woensdag 13 mei. Dan heb ik toch een cyclus van 29 dagen??
meisje9 schreef:bij mij zijn de :twisted: :twisted: helaas aangekomen vanacht 😞
ben in ieder geval blij dat ik nu wel een normale cyclus heb van 28 dagen. op naar ronde 2 dus!!
mayella schreef:Hoi Meiden,
Vanmorgen wakker geworden met gigantische steken in mn buik.. Kon niet meer stil liggen, laat staan zitten of lopen... Met dat ik die steken had, werd ik ook nog eens misselijk :| En nu steeds heb ik dat beurse gevoel in mn buik.. Pff wou dat t maandag was.. Als ik nie ongi wordt ga ik 1 dag eerder testen.. Mn mannetje is maandag bij huis.. En heb testen die 4 dagen eerder kunnen.. Dus dan gok ik het er gewoon op.. Maar tot die tijd.. Het o zo moeilijke 'afwachten'..............
Liefs Mayella
Storm1987 schreef:hahah Finaly, ik zie je al liggen in je kraambed... Baby aan de borst en jij met allemaal borden met de heerlijkste gerechten om je heen... half lam van de baileys hahaha 😃 Je hebt in ieder geval een prettig vooruitzicht 😃
Mayella: Wat duurt dat wachten toch lang he? Pff die 2 weken na mijn eisprong kruipen voorbij.En dan die slopende dagen tot aan je NOD! Ik hoop voor jou een positieve test! Heel veel succes met testen. Laat je ons weten als je getest hebt?