finaly87 schreef:ai, dus t kan echt pijn doen.. nou hoop dat jayron de doorgang goed genoeg heeft opgerekt om minimaal pijn te lijden hahahha.. en t is toch niks vergeleken mijn bevallingspijn, dat is een ding wat zeker is! (maarja toen zat ik vol adrenaline en nu niet.. :shock: )
gaan ze eigenlijk eerst je baarmoeder bekijken (echo) voor ze die spiraal plaatsen?? strax ben ik weer zwanger ofzo (slik gewoon een pil, vertrouw dat nooit optimaal) dan kunnen ze toch geen spiraal kaan plaatsen??
Met Jayron gaat t top! Hij is wat van slag, waarschijnlijk door tandjes, dus weer zware nachten, maaaaarrr hij drinkt weer volledig uit mn borst, daar ben ik allang blij mee..
en het is zooo een lekkere lachebek! Heb elke dag vlinders in mijn buik van mijn eigen kleine kereltje.. heerlijk.. Helaas volgende week weer aan t werk.. maarja heb dan ook wel 5,5 maand "vrij" gehad he ;)
Hey Finaly,
Nou ze zetten het spiraaltje als je ongesteld bent dan staat de baarmoedermond ook net iets verder open. Fijn om te horen dat het zogoed gaat met je kleine!!!!
Miss dat jij hier antwoord op weet maar ik heb mijn spiraaltje eruit laten halen en ik ben nog niet ongesteld geworden. Zou het mogelijk zijn al wel zwanger te zijn of zou dat nog niet kunnen??? We zijn igg wel gewoon bezig hihi.
Suc6 met je zware nachten en voor next week weer gaan werken!
Groetjes