Minusch schreef:@ Ankie87 Mijn vriend durfde het eerst ook nog niet aan. Hij wilde ook niet zeggen waarom niet... "we zien wel joh".
Dan dacht ik: Ja, leuk, maar dan moet ik eerst wel stoppen met de pil anders gebeurd er niks.
Gelukkig heb ik na lang drammen :oops: los gekregen waar hij bang voor was en daar hebben we over gepraat. Nu vind hij het nog steeds spannend, maar niet meer dan mij.
Ik hoop dat je er ook over kunt praten met je vriend, want als je al 2,5 jaar wacht kan ik me voorstellen dan je het heel graag wilt. Succes
@ Marissii nog getest?
@ hier: al een paar dagen heel erg misselijk en een drukkend gevoel in mijn onderbuik..... zou het dan toch....?
Hoooooooi meid, ja heb nog een test gedaan...POSITIEF! Zondag nog een allerlaaatste test doen hahah...het blijft ongeloofwaardig maargoed..volgende week even de verloskundigenpraktijk bellen voor een afspraak. Ik denk dat ik nu 4,5 week zwanger ben.
Misselijk ben ik niet...drukkend gevoel in je onderbuik kan...maar alles lijkt zo enorm op ongie worden. Stom he! Ik moet echt heeeeeeeeeeeeeel erg vaak plassen niet normaal meer.
En er gebeurt vanalles in mn buik dus voel net alsof ik een ballon in mn buik heb.
Liefs x