Dankjewel meiden! hier zit een erg gelukkige vrouw ๐
brusje schreef:idd fijn dat je er samen over hebt kunnen praten! en dat het toch niet helemaal van de baan is..;) is ook wel leuk hoor als je zoon al wat ouder is dan!
wel logies trouwens als 1 van de 2 kindjes een zorgenkindje is om t zo maar te zegen dat daar dan meer aandacht heen gaat..dat zou ook zijn als dat je 2e kindje zouzijn dan krijgt de eerste ook ineens veel minder aandacht..daar kun je niks aan doen lijkt me.
Ik moet ook zeggen dat dat praten ons echt goed gedaan is. Als je beide bezig bent met werken, zorgen, huishouden enz dan kan het wel eens gebeuren dat je relatie, onze relatie in dit geval op een lagere plaats komt te staan en doordat we nu echt veel bezig zijn met praten en daar ook echt de tijd voor te nemen hebben we ook weer meer tijd voor mekaar en dat is fijn. Ik wordt weer verliefd op mijn man en dat was ik even kwijt.
En inderdaad, dat is heel logisch als je een zorgenkindje hebt. Mijn broer heeft softdrugs gebruikt en veel dingen gedaan waarmee hij mijn ouders ook gekwetst heeft. Nadat hij geen softdrugs meer gebruikte ging hij andere dingen doen. Nu is hij zelfs zo ver gegaan dat hij geen contact meer wil met mijn ouders en dat ook bijna een half jaar niet meer heeft. wij hebben trouwens ook al een hele tijd geen contact meer.
Maar toch is dat altijd iets geweest waar het om draaide zeg maar en gelukkig hebben mijn ouders daar rust in gevonden nu.
En nu begrijp ik mijn ouders ook wel, maar dat kun je niet verwachten van een puber ๐
Jamilah, ik hoop het echt met je mee! Ik heb nu ervaren hoe machteloos en frusterend het is als jij iets wil wat je partner niet wil...
En Jorike, vroeger vond ik 35 heeeeel oud, en nu ik 35 ben voel ik me nog best jong hahahahahha