O ik was trouwens 15 vond er geen reet aan dat is nu wel anders en ik moet
zeggen na het stoppen met de pil heb ik ook meer zin. Hoe ervaren jullie dat??
naatje83Oud lidBerichten: 1.377Lid sinds: 1 januari 2005
justme schreef:Ik ben gelukkig nooit betrapt...
Schoot me nog iets te binnen, op een sport weekend tussen de tentjes... waar achteraf allemaal mensen al in lagen en 1 tent naast ons zaten ze nog voor de tent. DUs misschien ben ik onbewust toch een beetje betrapt! Was daarna trouwens wel mijn string kwijt! :oops:
Mijn eerste keer was ook niet zo fijn, deed best pijn... ik was toen 15. en totaal heb ik incl mijn vriend 5 sexpartners gehad..
Tara28 schreef:@kleinepukkie: ik heb ook niet altijd zin hoor. Manlief heeft veel vaker zin dan ik, maar dan heeft ie weleens gewoon pech. Zo rond mn eisprong altijd wel meer zin merk ik, maar daar buitenom moet ik nog weleens moeite doen om echt zin te maken zeg maar.
Ow ja, ik was ook een laatbloeier. Nog wel in mn tienerjaren, maar toch al 19. Ben er ook wel trots op dat ik de eerste keer heb kunnen bewaren tot ik er echt zelf aan toe was en inmiddels de schade van het wachten wel ingehaald hihi, ben ook alweer 28. Heb ook niet heel veel bedpartners gehad. Mijn man is nummer 3, dus ben heel netjes geweest.
Tinkerbell79 schreef:Hahaha grappig onderwerp...nu ben ik 15 weken zwanger en is mijn libido niet echt aan de hoge kant 😉 maar heb wel spannende plekjes.
Op nummer 1 staat
-in de trein (niet in de wc )(11 jaar geleden met een jongen waar ik toen even wat mee had.....en die nu (toevallig) de papa wordt van mijn kindje...leuk he??)
- op de wasmachine
-in de auto
-op een hooizolder
- hokje zwembad
- in de zee
- in het bos enzo
-in de sauna
- in het zwembad
- in het gehele huis, overal enzo
pffff en vast nog wel wat plekjes... maar het fijnste vind ik toch echt het bedje!!!
Monalisa schreef:heeft iemand het al eens in de auto gedaan?
Fiemo schreef:hahahaha... psies.. wie heeft het NIET in de auto gedaan, is een betere vraag geloof ik :D
Fiemo schreef:hahahaha... psies.. wie heeft het NIET in de auto gedaan, is een betere vraag geloof ik :D
Monalisa schreef:Fiemo schreef:hahahaha... psies.. wie heeft het NIET in de auto gedaan, is een betere vraag geloof ik :D
ik.
anna123 schreef:Mag ik eens een genante vraag stellen?
Hoe vaak doen jullie het nou gemiddeld per week? Even de klusdagen niet meegerekend dan he...maar ik bedoel dus in de normale weken?
xx
anna123 schreef:O in de 😈 :twisted: doen wij het ook niet hoor! Getsie...zou er echt iemand zijn die het dan wel doet? Geloof toch niet dat ik erg op mn gemak erbij zou liggen...daarbij..geloof ook niet dat mn man er erg wild van wordt! haha
xxx
Athena schreef:anna123 schreef:O in de 😈 :twisted: doen wij het ook niet hoor! Getsie...zou er echt iemand zijn die het dan wel doet? Geloof toch niet dat ik erg op mn gemak erbij zou liggen...daarbij..geloof ook niet dat mn man er erg wild van wordt! haha
xxx
ja hoor, waarom niet? het is niet omdat je wat bloed verliest dat het daarom echt "vies" zou zijn of je geen zin in sex zou hebben, nou alvast hier toch niet. of ik nu ongi ben of niet, als men ventje zin heeft dan ben ik superblij en grijp ik elke kans 😉 .
We zitten er beiden niets mee in dat ik wat bloed verlies, het helpt trouwens om je bloeding te verminderen als je tijdens vrijt & vermindert je ongemakken ook 😊 , de 1e dag erna bloed je net ietsje meer en dan verder een pak minder bloedverlies. Als we vrijen tijdens men ongi gebruiken we gewoon een handdoek onder me (nou andere standjes is niet bepaald 'handig' dan) en gewoon een washandje erna of meteen id douche 😊 . maakt ons niets uit hoor ;)
als schreef:Als ik ongi ben doen wij het eigenlijk nooit. Vind het toch een beetje smerig.
Maar zodra dat ik dat niet meer ben doen we het toch gemiddeld 5 keer per week.