bstipdonk schreef:Zoey heeft er nu soms wel 12 uur tussen zitten. maar als ik haar sochtends wakker maak/of als ze zelf wakker word is ze allert, dus tja ze zal het wel aankunnen. de eerste paar weken mocht dit niet (maar dan deed ze dat ook nog niet)
Ze krijgt bij ons gewoon kraanwater, ik kook dat niet eerst. Flessen doe ik wel elke dag even steraliseren. maar eerst deden ze dat idd gewoon voor de hele dag al maken he... och ja tijden veranderen.
Sanel dat was wel een flinke tante dan! ze vonden zoey met 3575 al zwaar voor een meid. Zoey is bijna niet afgevallen en was binnen 10 dagen alweer op geboorte gewicht. misschien dat ze daarom snachts langer dan 4 uur ertussen mocht hebben???
Het was idd een flinke tante. Maar na 3 dagen was ze alweer 170 gram kwijt dus ze heeft wat in te halen nu. En ik denk daarom dat we het advies kregen om er niet langer dan 4 uur tussen te laten zitten met de voeding.
Zoey was alweer snel op gewicht en zal misschien idd daarom wat langer mogen slapen. Maar elk cb heeft weer andere adviezen. Ik merkte al heel snel dat de kraamhulp,de vk en het cb allemaal wat anders zeggen.