tinkerbel77 schreef:hoi
daisyl
hoe meer er mee kletsen hoe gezeligger toch.
sorry maar een windei wat is dat?
wij zijn wel bezig met fetiliteitsarts mijn vriends 1e spermatest was heel slecht, toen doorgestturd naar gyn, deze heeft ons naar fertiliteitsarts laten gaan en afgelopen maand onderzoekjes gehad bij mij bloed en inwendige echo om te kijken of ik een ei had en hoe groeide,
en samenlevingstest[deze was slecht was wel wat sperma maar heel weinig zaad en heel traag :x ik zou eigenlijk deze maand nog hsg krijgen maar 2e uitslag sperma was ook niet echt super. ze vond de hsg dan ook niet meer nodig 12 mei gaan ze ons met team bespreken en 25mei terug naar gyn, horen we welke behandeling t bij ons gaat worden, .
He Tinkerbel,
een windei is als de vruchtzak zich wel blijft ontwikkelen en het vruchtje niet meer. Het lijkt dan alsof je zwanger bent en zo voelt het ook, maar er zit eigenlijk helemaal niets buiten een vruchtzak.
Wij zijn ook bij de fertiliteitsarts geweest. Alle onderzoeken gedaan, ik heb ook bloed, inwendige echo en samenlevingstest gedaan. Alles ok, behalve de kwaliteit van het sperma van mijn man; vorm en beweeglijkheid ok, maar aantal te weinig. Wij zouden in januari gaan beginnen met IUI en toen was ik toch spontaan zwanger. Afgelopen maand hebben ze het sperma van mijn man nog een keer getest en dit bleek nu beter te zijn. Daarom zijn wij het nu gewoon zelf weer aan het proberen, want met een behandeling is de kans dat ik binnen een jaar zwanger raak niet groter (ongeveer 60-70%).
Op zich ben ik blij dat we het nu zelf mogen proberen, maar we hebben wel verminderd kans. Maar ja, het ziekenhuis is ook niet alles. Hoe gaat dat bij jou, zijn ze wel een beetje aardig?
Ik heb helaas ook weer 😈 😈 , balen! Ik wist het al wel - weet nu nl. dat ik als ik zwanger ben enorm pijnlijke borsten krijg en die had ik niet- maar je blijft hopen en het is toch weer balen :x