Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Wie heeft er ervaring mee dat maansteen de vruchtbaarheid beinvloed? Hier hoorde ik een collega over.
Jelske schreef:ach, ik heb ze gewoon gekocht, ze voelen heerlijk glad en zacht aan dus tijdens het televisie kijken zit ik er lekker mee te spelen in m'n handen. verder geloof ik niet zo heel erg veel in dergelijke dingen maar wie weet... en baad het niet dan schaad het ook niet toch? 😊
ik moest trouwens wel lachen om een stukje tekst waarin ze aangeven dat je Maansteen ook kunt gebruiken voor het toekomst kijken; op een bepaald tijdstip van de maancyclus (niet je maanstonden maar de cyclus van de echte maan ;-)) moet je dan de steen onder je tong leggen. gaat op dat moment je hart sneller slaan, dan staat er wat te gebeuren in de toekomst, blijft je hart rustig dan gaat je wens eerdaags nog niet in vervulling...... ik zie ons allemaal al staan met een steen onder de tong hahaha
nou ja, voorlopig heb ik nog steeds m'n mannetje en 1 goed zaadje nodig om zwanger te worden, al het andere is bijzaak 8-)
Jelske schreef:ooooooooooh, was dát het! Ik dacht al, ik vergeet nog iets 😉
toch wel handig zo'n ei, voor hetzelfde geld bevrucht mijn man de maansteen hahaha
boba80 schreef:Nou deze ronde was het niet raak...dus ben toch maar wat steentjes gaan bestellen.
Ga zelf een ketting maken van kralen die ik net besteld heb, een maansteen hanger en verder wat kralen die bij m'n sterrebeeld horen en kralen die de vruchtbaarheid en het zwanger worden bevorderen.
Baad het niet, dan schaad het niet laten we maar zeggen.
Jelske schreef:Zie je wel dat die stomme dingen niet helpen.... :|
Ik ga er nog 10 bijkopen, wie weet.... 😉
Nu eerst maar met een dekentje en een kopje thee op de bank. Inderdaad, daar word je niet zwanger van maar het is wél lekker voor je ongibuikie :D
Mariekepiek schreef: Hoop ik had trouwens begin van de maand heel sterk het gevoel, dat het zeer snel gaat lukken bij jou. Ik hoop zo dat dat klopt.