annalize schreef:hoi allemaal!
Ik ben helemaal de weg kwijt, maandag was ik er van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, ik was echt in mineur. Ging spontaan ook vanalles in mijn buik voelen. Omdat ik ondertussen ook behoorlijk rommelende darmen had, was er geen twijfel mogelijk. Ook al kon ik niet echt meer onderscheiden wát ik nou precies voelde van binnen.
Maar... ondertussen nog steeds niets aan de hand! Ben weer vrolijk, buik is weer op regel aan het komen. Wat nu?
Ik wil heel graag testen, zeker omdat ik dacht dat gisteren 14 dagen na de eisprong was. Ik ga proberen het vol te houden tot zaterdag om te testen. En natuurlijk hopen dat ik ondertussen niet ongesteld wordt natuurlijk...
@dummy, respect voor jou! Test jij de hele drogist leeg, of kan je geduld opbrengen? Hopelijk kan je straks toch meegenieten van een klein neefje/nichtje. Begrijpelijk dat je niet echt zit te wachten op een ander zijn babygeluk! Ik merk ook wel jaloezie bij het zien van andere zwangeren! :|
Nouuu, ik heb 1 dag voertijd dus dinsdag de 14e getest en daarna iet meer ne heb me voorgenomen om het ook niet meer te doen.
JA nou ik moet wel zeggen, tis niet jaloezi maar zlefmedelijden, want ik heb wel het meest gekocht voor de komende baby, heb ook van alles voor dr gedaan pas op haar zoontje van 4, zou een babyshower organiseren maar dat vond mn man onnodig omdat ze heel naar tegen me had gedaan, zei mn man dat verdietn ze niet.
Ik koester geen wrok tegen haar hoor .