tweety! meid! wat ongelooflijk klote!!
meid ik wens je heeel erg veel sterkte!
dikke knuffel!!
ikke wil wat fijn dat alles goed was meid!
liesje88Oud lidBerichten: 1.070Lid sinds: 27 december 2007
Gerjanne1981 schreef:@ Muskify: ik heb net de vk gebeld en gevraagd of ik op 11 aug nog een echo mag, al dan niet tegen betaling. Ze zei dat dat alleen gedaan werd als er een (medische) noodzaak voor was. Ze maken geen pretecho's dus dit is niet gebruikelijk. Maar ze wilde wel voor me navragen of het kon. Ik was de eerste die dit ooit aan hen vroeg dus ze wist ook niet zo goed hoe ze daar mee om moest gaan haha. Nouwja we wachten wel af. Anders laten we gewoon een pretecho maken tussen de 14 en 20 weken.
zoe78 schreef:Hebben jullie dit ook wanneer jullie je, bijv 's morgens, uitrekken, dat je niet meer zo soepel bent rond je buikstreek. Soms krijg ik daardoor ook wel steekjes in de onderbuik.
nnln schreef:hoi ik lees hier af en toe mee bij jullie 😛 maar ik las van sommige dat hun vk's zeggen dat ze pas het hartje na 10 weken kunnen horen ik zag zelfs iets van 13 weken.. is dat niet heel raar? ik had met 8 weken en 2 dagen al heel duidelijk het hartje gehoord en gezien dus dat snap ik niet helemaal :roll: :?:
ikkewil schreef:Een vriendin van mij zei trouwens dat zo'n doppler schadelijk kan zijn voor je kindje, weet iemand hier meer vanaf? want ik hoor en lees hier tegengestelde verhalen over:S
riannetje schreef:@gerjanne: zag dat je een baby site had en wilde er op kijken maar je hebt een wachtwoord ingesteld. (waar je gelijk in hebt overigens) kan ik dat wachtwoord krijgen of is dat alleen voor vrienden en dergelijke ( wat ik wel begrijp)