IsabelleS schreef:Hee jahaaaa dat ben ik 😊 had ik laatst al in 1 van de berichten gezet in het forum maar die heb je niet gelezen, veel te druk nu met de kleine jongen natuurlijk 😉
Ik hoor dat er veel mensen ziek/verkouden zijn, heeft Milan er ook last van?
Wij zijn er eindelijk uit qua naam 😃 Nu de tweede naam nog hahaha
Gerjanne: Ja dat heb ik ook, echt het gevoel van blauwe plekken binnen in je buik! Toch ben ik nog steeds gek op die bewegingen en schoppen en zo.... Maar dat blauwe plekken gevoel is niet lekker.
Ik loop ook al de hele dag in joggingbroek rond, is veel comfortabeler 😃
Ook nog iets anders: borsten groeien nog steeds snel en ik "lek" al sinds de vierde maand, heb nieuwe bh's maar die zijn nu alweer te klein, en wil graag weer nieuwe bh's kopen, maar ik vind die groeibh's niks en voedingsbh's ook vreselijk... Heeft iemand een andere oplossing?
En tja ik zie wel waar we uitkomen qua land, het zal wel gewoon gedeeltelijk hier en daar zijn
O waar heb je dat berichtje achtergelaten dan??? Sorry heb ik niet gelezen, ja het gaat lekker hier! Ik heb al een paar nachten van 22.30 (laatste voeding) tot een uur of 7 kunnen slapen!!!! :shock:
Milan is wel iets verkouden maar is hij al een tijdje, dus valt mee. Hij ligt lekker op mijn arm bij me, heeft echt een vet volle fles op en is lekker tegen me aan het babbelen haha, aaah en ooooh en aaauuuu en kgggg! Whahaha echt zo leuk he?
Hoe is het met t buikje meid!? Groeit ie al lekker? En baaaalen van je ieniemienie streepjes :(.... Hoop dat t daarbij blijft! Had je mail gelezen en zou net reageren, maar spreek je nu toch hihi ;)!
Kom je nog op msn anders?