alie80Oud lidBerichten: 71Lid sinds: 1 januari 2005
Ja gevonden!!! zal ff kijken of ik ook zo'n banner kan maken..
liesje88 schreef:beloved.. ik voel me ook wel zwanger hoor en heb ook wel het gevoel dat het nu goed blijft gaan.. ik heb 24 juni mijn eerste echo! zoooo spannend!
Regenboog schreef:woooowww 3000 euro..
ik heb alles voor ongeveer 12 euro :shock:
(de babykamer van marktplaats: 400 euro , nieuwe maxicso van 150 euro en nieuwe kinderwagen voor 175 euro.. en box voor 120 euro.. dat zijn de duurste dingen)
Gerjanne1981 schreef:Mijn eitje is bevrucht in het weekend van 22 mei, ik heb ovulatietesten gebruikt dus dat heeft denk ik wel geholpen.
Mijn uitgerekende datum is 14 februari 2010. Valentijnsdag! Zo is het in 2000 tussen mijn vriend en mij begonnen, dus dat is wel heeeeel toepasselijk! :)
Femkes schreef:He meiden,
Heb een vraag en op internet kom ik er niet helemaal uit.....Wanneer begin je nu met zwangerschapscursus?? Ik las ergens dat het al vanaf drie maanden moet tot het begin zes maanden....??
Liefs!
Femke
ikkewil schreef:welkom lonie.
Mebben jullie ook zo'n last van kramp alsof je aan de diarree bent, maar niet kan poepen?
Ik heb net van ellende de verloskundige maar even gebeld. Zij adviseerde me maar even een klysma te gebruiken, want dit voelt helemaal niet lekker, ben ook al een paar dagen niet naar de wc geweest om zo maar te zeggen. sorry voor dit vieze praatje, maar ben benieuwd of iemand anders dit herkent.....
Hier een beroerde dag gewerkt, was duizelig, had tril handen, kramp in mijn buik, en voel me dr erg beroerd onder, en dan moet je je nog goed houden op je werk ook, omdat je ht niet wil vertellen....
Moest dit ff kwijt, ik ben trouwens ook heerlijk :roll: humeurig..........
liefs
alie80 schreef:Hey dames
Hier vandaag ook kramperig gevoel in de buik ( net alsof je ongi moet worden) en ik was vanochtend tot een uurtje of half 11 niet echt fit.. tegen misselijk aan.. daarna gign het goed..
Wat mijn bloedverlies blijft het rustig nu nog heel heel lichte bruine afscheiding...
@winanda: spannend mag je maandag al voor een echo, hoever ben je dan??
Groetjes
liesje88 schreef:winanda volgens mij wonen wij niet zo ver bij elkaar vandaan
liesje88 schreef:vlakbij steenwijk
ikkewil schreef:oh wat vind ik dit fijn, dat meerdere meiden hier last van hebben, niet prettig natuurlijk, maar wel geruststellend, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik deze week nog geen vers fruit op heb.....
moet nu gaan, komt iemand binnen, doei doei
liesje88 schreef:nou ik had vandaag ook iets!
bij mijn vorige zwangerschap had ik me aangemeld voor een zwangerschapsdoos van de etos.. maar ik was het door de miskraam helemaal vergeten!
werd ie vandaag met de post gebracht! maar aangezien wij niet thuis waren is het bij de buren gebracht :shock:
dus de buurvrouw geeft de doos aan mijn vriend en zegt.. moet je iets vertellen?? haha mijn vriend zo nee ik zou het niet weten.. ik snap ook niet wat ze met zo'n doos moet whaha nou de buren weten genoeg dus haha
liesje88 schreef:niks meer na die ene keer!
gelukkig ik heb diezelfde angst.. maar ja toch ben ik rustiger bij deze zwangerschap dan bij de vorige