Hmz dan moeten we misschien toch maar op vakantie!! 😉
Mijn hondjes (2 westies) heten Shelby en Feeby 😃 Zulke schatjes!!
MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Kimberly20 schreef:Ik heb vanaf me 13 gebruikt:
Microgynon 30
Microgynon 50
Yasmin
Orgametril
Diane 35
Spiraal 2x afgestoten
Prikpil
Implantaat
Pil, welke wee ik niet meer
Nuvaring
Eenmalig in 2009 prikpil! Daarvoor ff 3 mnd niks gehad!
Mijn lichaam stoot alles af 😞 Dus als ik anticonceptie heb bloed ik alleen maar 😞
Nu heb ik niks en word ik niet ongesteld... STRANGE haha
Kimberly20 schreef:Pals, ben jij overtijd? Hoelang zit je voor je NOD? Hoelang ben je van de pil af?
Het kunnen ook mega ontpil klachten zijn ;)
Kimberly20 schreef:pals schreef:Kimberly20 schreef:Pals, ben jij overtijd? Hoelang zit je voor je NOD? Hoelang ben je van de pil af?
Het kunnen ook mega ontpil klachten zijn ;)
Ik weet niet eens hoe en wanneer ik ongesteld moet worden/
2 jaaar de pil geslikt?
wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest e/o een schatting. En wanneer ben je gestopt met de pil?
mama-to-be schreef:Een vriendin van mij die gebruikte teunisbloemolie (drogist) dit helpt je menstruatie weer in een normaal ritme te brengen.
Pals;
Kan het niet zijn dat je een spastische darm hebt? Daar krijg je namelijk ook gratis steken/krampen bij en sommige regaeren daar ook nogal winderig op. Wat helpt is veel vezels eten en veel drinken! Misschien is langs je huisarts?
Kimberly20 schreef:Kim is niet ongesteld, kim vergaat van de pijn. Manlief heb me net naar de eerste hulp gebracht en ze zeggen we gaan je niet weer een primolut kuur geven maar dat takkenverhaal met de selderij is wel waar... IK WIL ERVAN AF DUS GA WANHOPIGE DINGEN DOEN!
Vraag me af of het dan niet in me muts blijft hangen :oops: Nou idd als het helpt! Dus ga het even kopen.... Pfffff :roll:
@ Anne jeetje meis, kan je neit ff eerder testen 😛 Je laat ons ook in spanning 😉
@ Struffle... Mooi dat het goed ging 8-) Ben benieuwd of het allemaal gaat werken en of ehtbij jou raak is ;)
struffle schreef:haha pals maak je maar geen zorgen weet niet wat jullie allemaal van plan zijn maar als het goed is zijn die dingen erop berekend om erop te kunnen slapen!!
Dus jij gaat ook voor de vakantiebaby haha, ik doe mee :D
Mrij schreef:
Hier nog steeds geen ongi.. ik zit nu al op dag 40 😞 pfff, ik wil gewoon verder klussen zodat ik ook kans heb op een zwangerschap!! :(
struffle schreef:Mama to be wat spannend!! Hope dat het gaat lukken 😃 Dus misschien ben je wel de derde die in de eerste ronde op dit forum meteen raak heeft samen met anne en kim!! Dan ga ik echt uit mn plaat zeg!! Dan wil ik helemaaaaaaal anders ga ik me straks idd nog oud voelen naast jullie (met mn 22...)
Storm1987 schreef:jeeeeeeeej wat word hier veeeel gekletst!! sorry dames ik kan niet alles bijlezen hoor dan ben ik over 2 uur nog niet klaar hahahah!
Volgens de banner was dinsdag mijn vruchtbaarste dag. Ik heb een ovu test gedaan en deze was extreem positief. De teststreep was zelfs een stuk donkerder dan de controle streep!! Iemand enig idee wat dit betekend? komt er soms een mega ei aan of was het ei er al? haha :mrgreen: Vriendlief en ik maakte het daarom maar erg gezellig samen.
Struffle> ik zat op davinci welzijn aan de kohnstammlaan. Nadat ik mijn diploma had behaald hebben ze de boel afgebroken :roll: en nu staat het leerpark er.
Hoe oud ben jij zelf?? Ik ben nu alweer 22 :o