Babii schreef:Kip Tandoori 😊
Haha Storm, je bent een lieverd... Heb me bril niet hoeven pakken dit keer om te lezen wat er geschreven werd 😛
Maar ik voel me wel echt een zeur pfff... En steph maar zeggen, lieverd komt goed. AHHHH *@^#@%@% Hoezo komt goed????
Hoi Allemaal,
Ik zal mij nogmaals eens voorstellen, ik ben Denise, 23 jaar en zit nu in de 4e ronde!
Ben hier al vaker geweest en lees veel met jullie mee, ik heb het een tijdje wat minder gedaan omdat ik er te veel mee bezig was en toch wel een hele ongerelmatige cyclus aan over hield!
Ik had dit toch graag anders gezien, maar helaas! Alleen nu moet het vast beter gaan!
@ KIm, Ik las je slechte nieuws! Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat je je kracht uit andere mooie dingen kan halen! Zoals je katjes/hondjes en je man. Ooit wordt jij echt beloond met zo'n mooi wondertje! Je zal zien dat je zwangerschap dan heel voorspoedig zal lopen en dat een tweede, derde etc. daarna heel snel zou kunnen volgen! geloof erin, hoe moeilijk dat ook is!
Jorina, je zal vast enorm blij zijn dat het wondertje in jouw buik zich gewoon mooi aan het ontwikkelen is! Ik hoop dat je enorm veel van je zwangerschap kan genieten!
Voor een ieder ander die af en toe ook een beetje de hoop verliest, al ben je nu kort of lang bezig, dit kan gebeuren! Zelf heb ik mij deze zomer op andere dingen gericht, maar als ik het moeilijk kreeg en eigenlijk boos werd ( waarom heb ik niet een mooie cyclus en had ik voor het eggie kunnen gaan ) probeerde ik te hopen en ging ik dromen over de toekomst! Bij mij hielp het liedje, Nu dat jij er bent van Trijntje Oosterhout enorm! Wat een mooi nummer! Ooit zal ik mij zo voelen! En ik wens het jullie allen ook toe! En hier haal ik dan mijn kracht vandaan!
Liefs Denise