MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
wie de huisarts, ja hoor.. die schijnt ook betrokken te zijn bij de zwangerschap. als jij ziek of kwaaltjes hebt door de zwangerschap ga je naar je huisarts voor medicijnen pf dergelijke
struffle schreef:testvenstertje wordt altijd eerst roze, dit droogt vanzelf op en dan blijft alleen het streepje over (of 2). Dus hij is niet misukt hoor 😉
Maar jammer dat ie negatief is, maar dit had je al wel een beetje verwacht toch? Iig hoef je niet bang te zijn dat je medicatie het vruchtje aantast! Lijkt me ook een fijn gevoel...
Wat een takkenwerk dat uitzoeken van die artikelen...
Inmiddels moet ik al nodig piesen, maar probeer het nog ff op te houden tot 12 uur haha :P
Babii schreef:Tsjah Esssie 😉 Ikheb 6 weken negatief getest.... Naar de HA en een bloedonderzoek weet je genoeg ;)
struffle schreef:essie voor je menstruatie worden je borsten altijd wat groter...
Nou net een testje gedaan en weer slecht een heeeeeeeeeeeeel licht streepje. Kut met peren, dat betekent dus een cyclus van 30 dagen alweer... Hopen dat ie dan maar morgen komt, word t nu wel beetje zat steeds die negatieve testen. Straks heb ik helemaal geen ei!
Babii schreef:Nou ik had dus ook een valse ovu test vorige maand op CD10, maar er groeide echt niks bij me hoor :(.... Welke test was dat Mayella?
Babii schreef:Nou ben ook klaar met MatCare :P
Storm1987 schreef:Struffle: Balen dat je ovu test weer negatief was. Maar wees niet bang dat er geen ei komt. Dat zou wel gek zijn ineens 😉 Je hebt namelijk al die maanden wel gewoon een eisprong gehad dus komt goed. Nog eventjes geduld 8-)
Mayella: Balen dat de ongi is doorgebroken. Ik werd ook de 3e ronde na mijn mk weer zwanger, dus hopelijk is bij jou ook 3x scheepsrecht! I Hope So!
Babii: Nou dat zou écht heel erg bijzonder zijn! Je probeert er niet op te hopen dat je ei springt maar onbewust ben je er toch veel mee bezig he. Logisch en kan ook niet anders. Immers slik je die rotpillen met de hoop op een eisprong. Ookal weet je dat het waarschijnlijk niet lukt, hoop hou je toch. Hoop doet leven en dat is echt zo. Ik weet nog dat ik een week na mijn miskraam op na controle moest komen. Stiekem hoopte ik dat er nog wat zag, terwijl ik wist dat ik de vrucht was verloren. Stom is dat, je probeert altijd hoop ergens uit te putten en dat is dan ook de kracht van een mens.
Becky: Spannend hoor!! Ik ben heeeeeeeel erg benieuwd !
Meisjes ik ben werken tot 21 uur. Tot vanavond!!
struffle schreef:je hebt verhoging. Koorts is vanaf 38 graden (rectaal gemeten).
Heb je al antibiotica? Anders krijg je toch heel snel heel veel pijn bij t plassen enzo?
Ik had echt veel bloed bij het plassen, schreeuwde het echt uit op de wc, en had mega hoge koorts, zo ijskoud, lag onder 3 of 4 dekbedden en in pyama en badjas gewikkeld, maar kon me niet verroeren, veel te koud!! Om dat te voorkomen zou ik wel snel een kuurtje vragen....
struffle schreef:ja vierde ronde essie... we zijn begonnen in juni.
Ik vind het veels te lang duren haha!
Pff komt ook omdat ik me ff niet tot mn thesis kan zetten... het is lastig man! Heb echt moeite met wetenschappelijk onderzoek...
struffle schreef:heeftie stiekem lady en de vagebond zitten kijken essie ;)
struffle schreef:ik zou dus echt niet willen weten wat het wordt...
jorina, beter, stuur ff dat ei deze kant op :mrgreen:
becky88 schreef:wij willen wel weten wat het word!!
wij zijn er allebei veel te nieuwsgierig voor en we willen het kamertje afstemmen op het geslacht 😃
en natuurlijk bij een meisje superschattige kleertjes kopen en voor een jongen lekker stoere kleertjes :lol:
becky88 schreef:ik weet ook niet of k mijn mond kan houden tegen anderen maarja dat zien we dan wel haha
eerst maar eens zwanger zien te worden :?
BeautyQueen23 schreef:Wij willen het ook zeker weten! Het is zoiezo toch al een verrassing wat er uit komt :D
Essiee schreef:Ik reageer vanavond weer even op jullie berichtjes, ben echt gruuuuwelijk chagrijnig :|
struffle schreef:37.9 is bijna koorts. Weet alleen niet hoe je het hebt gemeten??