Babii schreef:O is het me eisprong? Waarom had ik dan nog een positieve test? Het doet pijn joh... :roll:. Heb het links en rechts.
Maar te weinig geklust, probeer het vanaaf weer :mrgreen:.
Je hebt 2 eitjes he misschien is het daar wel door
Babii schreef:O is het me eisprong? Waarom had ik dan nog een positieve test? Het doet pijn joh... :roll:. Heb het links en rechts.
Maar te weinig geklust, probeer het vanaaf weer :mrgreen:.
Essiee schreef:Babii schreef:@ Esssie, ja natuurlijk kost dat geld ;). Maar als je zo alles kan vastleggen voor je kleine, waarom niet. Sowieso als de vader het kind erkent kan hij bij scheiding of uit elkaar gaan er niet vanaf hoor ;). Hij moet dan alimentatie betalen.
@ Stef, heb ook even in Houten gewoond ;). Verder meer oefenen? Normaal heeft hij er geen problemen mee.
Heb wel een probleem met de pijn in me buik :(. Het is drukkend dat gevoel. Links en rechts.
Ik bedoelde eigk... dan kun je nog beter om 9 uur trouwen, dat is gratis 😉
Je mag 3 mensen meenemen met 40%
Babii schreef:Essiee schreef:Babii schreef:@ Esssie, ja natuurlijk kost dat geld ;). Maar als je zo alles kan vastleggen voor je kleine, waarom niet. Sowieso als de vader het kind erkent kan hij bij scheiding of uit elkaar gaan er niet vanaf hoor ;). Hij moet dan alimentatie betalen.
@ Stef, heb ook even in Houten gewoond ;). Verder meer oefenen? Normaal heeft hij er geen problemen mee.
Heb wel een probleem met de pijn in me buik :(. Het is drukkend dat gevoel. Links en rechts.
Ik bedoelde eigk... dan kun je nog beter om 9 uur trouwen, dat is gratis 😉
Je mag 3 mensen meenemen met 40%
Hebben wij met ons geregistreerd partnerschap ook gedaan 😉 De rest was al duur genoeg. Met echt trouwen wordt het heel uitgebreid :mrgreen:.
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:Zal eens een xtje ervoor gaan zitten dan maak ik wel een hyves voor jullie, maar dan wel een hele saaie :P
ben wel benieuwd hoe je eruit ziet namelijk haahahha
Essiee schreef:Ik ben even snel doucheeeee
Es mn msn flipt, maar weet je ht iig ook :mrgreen:
EstherH schreef:eigenlijk moeten we ff een dresscode hebben he de 21e 😉 herkennen we mekaar ;)
Stef2203 schreef:EstherH schreef:eigenlijk moeten we ff een dresscode hebben he de 21e 😉 herkennen we mekaar ;)
Ik doe wel babysokjes aan ok? :P
sonja2009 schreef:Wij zijn gewoon gratis getrouwd moest anders 250 euro betale wij waren alleen 23,50 kwijt aan het boekje
Babii schreef:sonja2009 schreef:Wij zijn gewoon gratis getrouwd moest anders 250 euro betale wij waren alleen 23,50 kwijt aan het boekje
Nou ik moest nog heel veel uitreksels hebben 😉 Die zijn ook niet goedkoop! Verder had ik de notaris kosten voor de huwelijkse voorwaarden ;).
@ EstherH, heb je ook je mannetje ze achternaam???
EstherH schreef:hee meiden,
ben wel benieuwd als ik ooit zwanger raak wat denken jullie dna... jongen of meisje?
jaa heb zn achternaam 😃 jij ook?
ben wel benieuwd als ik ooit zwanger raak wat denken jullie dna... jongen of meisje?
Babii schreef:sonja2009 schreef:Wij zijn gewoon gratis getrouwd moest anders 250 euro betale wij waren alleen 23,50 kwijt aan het boekje
Nou ik moest nog heel veel uitreksels hebben 😉 Die zijn ook niet goedkoop! Verder had ik de notaris kosten voor de huwelijkse voorwaarden ;).
sonja2009 schreef:Babii schreef:sonja2009 schreef:Wij zijn gewoon gratis getrouwd moest anders 250 euro betale wij waren alleen 23,50 kwijt aan het boekje
Bij ons in soest hoefde dat niet meer die uitreksels omdat ze gewoon al in de pc hebben staan
Babii schreef:
Ja dat hebben ze overal 😛 Maar een geboorteuitreksel moest wel etc.
@ Sylvia, samenlevingscontract is een bewijs dat jullie samenwonen. Een geregistreerd partnerschap is hetzelfde als trouwen. Enige verschil is bij een ger. partnerschap dat de man het kindje nog moet erkennen 😉 Met trouwen gaat dat automatisch.
Verder kan het gratis zijn 😉 Gewoon op een bepaalde dag gaan. Maar als je net als ons huwelijkse voorwaarden wilt, kost het notariskosten (zo een 500 euries).
Babii schreef:EstherH schreef:hee meiden,
Ja draag zijkn achternaam en me eigen :). Maar gebruik alleen zijn achternaam 😛 Snappie hem nog ;).
PS JOCHIE ;)
sylvia22 schreef:Babii schreef:
Ja dat hebben ze overal 😛 Maar een geboorteuitreksel moest wel etc.
@ Sylvia, samenlevingscontract is een bewijs dat jullie samenwonen. Een geregistreerd partnerschap is hetzelfde als trouwen. Enige verschil is bij een ger. partnerschap dat de man het kindje nog moet erkennen 😉 Met trouwen gaat dat automatisch.
Verder kan het gratis zijn 😉 Gewoon op een bepaalde dag gaan. Maar als je net als ons huwelijkse voorwaarden wilt, kost het notariskosten (zo een 500 euries).
watis huwelijkse voorwaarden?
sylvia22 schreef:stef, leuke meid volgens mij!
je kan mij ook zien, maar ik stuur wel even een pb
Stef2203 schreef:Esther het wordt een ventje denk ik 😊
En voor de vreselijk nieuwsgierigen over jullie http://stef2203.hyves.nl/
heb ffies snel een oude foto geupload. Is wel van 2 jaar geleden, ik lijk er nog wel op hoor :P
EstherH schreef:sylvia22 schreef:stef, leuke meid volgens mij!
eigenlijk dom he, wonen zo dicht bij mekaar en ik ken je niet eens 😉
vanmiddag weer werkenn bahh geen zin haha!
gewoon over beginnen es, zeggen wat jij zou willen en dan hoor je t wel 😉
ga nou maar douchen naaktloper ;)
sylvia22 schreef:EstherH schreef:sylvia22 schreef:stef, leuke meid volgens mij!
ja appart he.. maar ik woon er ook pas 2,5 jaar hier in zutphen.
werk je in het ziekenhuis?
EstherH schreef:
sylvia22 schreef:EstherH schreef:sylvia22 schreef:stef, leuke meid volgens mij!
Babii schreef:Oké, wanneer raak ik zwanger en wat wordt het geslacht... :mrgreen: Ben benieuwd wie er een serieus gevoel heeft ;).
Babii schreef:Oké, wanneer raak ik zwanger en wat wordt het geslacht... :mrgreen: Ben benieuwd wie er een serieus gevoel heeft ;).
sonja2009 schreef:
sylvia22 schreef:EstherH schreef:
nee als verpleegkundige op de leeuwerikweide ;)
EstherH schreef:
yes tegenover de jan ligthart!
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:
De wereld is sowieso klein want sylvia jij hebt ook iemand in je hyves lijst die ik ken
sylvia22 schreef:EstherH schreef:
in die wijk woon ik!
EstherH schreef:oeoeoeh ben ook benieuwd wanneer ik zwanger raak :mrgreen:
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:
De wereld is sowieso klein want sylvia jij hebt ook iemand in je hyves lijst die ik ken
wie dan
EstherH schreef:sylvia22 schreef:EstherH schreef:
in die wijk woon ik!
dan zitten we dicht bij mekaar vanavond :P
EstherH schreef:
dagmar, beetje stevig meisje met blond haar??[/quote
ja
Babii schreef:EstherH schreef:oeoeoeh ben ook benieuwd wanneer ik zwanger raak :mrgreen:
Ik denk December 😂 Maar ik denk he, weet het nu niet zeker :oops:.
EstherH schreef:hahaha die ken ik ook, staat ook in mijn lijst ;)
Stef2203 schreef:@ Eshter: Mooie meid ben je hoor, leuke vent erbij, hoort ie bij jou? 😛
@Babii: Je hebt het vast wel vaker gehoord, maar mooie ogen, wat kijk je alleen streng op je fotow 😛
@ Sonja: Wat was jij een mooi bruidje!!!
Stef2203 schreef:@ Eshter: Mooie meid ben je hoor, leuke vent erbij, hoort ie bij jou? 😛
@Babii: Je hebt het vast wel vaker gehoord, maar mooie ogen, wat kijk je alleen streng op je fotow 😛
EstherH schreef:Babii schreef:EstherH schreef:oeoeoeh ben ook benieuwd wanneer ik zwanger raak :mrgreen:
Ik denk December 😂 Maar ik denk he, weet het nu niet zeker :oops:.
oehh dan pas 😛 verdikkie
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:@ Eshter: Mooie meid ben je hoor, leuke vent erbij, hoort ie bij jou? 😛
dank je :oops:
EstherH schreef:Meiden ik ga douchen!!!!
Essiee schreef:EstherH schreef:Meiden ik ga douchen!!!!
Ik ben uitgedouched! Heeerlijk :mrgreen:
Stef ik ga jou hyves oook even terugzoeken... ook wel nieuwschierig! :mrgreen:
Stef2203 schreef:Essiee schreef:EstherH schreef:Meiden ik ga douchen!!!!
Ik ben uitgedouched! Heeerlijk :mrgreen:
Stef ik ga jou hyves oook even terugzoeken... ook wel nieuwschierig! :mrgreen:
Ik ben ook nieuwsgierig :lol:
Babii schreef:Wel onwijs mooi Stef, maar beter dan dat hij in Nieuw Zeeland woonde :| Dat lijkt me zo moeilijk.
Bij mij mag er gekrabbeld worden ;). Maar niet over een zwangerschap :). Wel hoe het ging bij de gyn ;). Want men weet dat wel..
Stef2203 schreef:@ Essie: ookal een mooi meisje, het barst van de mooie dames op t forum 😊
Maar wie is Wiepie? Sorry ik heb geen flauw idee
Stef2203 schreef:@ Essie: ookal een mooi meisje, het barst van de mooie dames op t forum 😊
EstherH schreef:Stef2203 schreef:@ Essie: ookal een mooi meisje, het barst van de mooie dames op t forum 😊
haha ik hou me maar even afzijdig vind mezelf niet bepaald een lekker ding haha
EstherH schreef:haha ik hou me maar even afzijdig vind mezelf niet bepaald een lekker ding haha
Stef2203 schreef:EstherH schreef:Stef2203 schreef:@ Essie: ookal een mooi meisje, het barst van de mooie dames op t forum 😊
haha ik hou me maar even afzijdig vind mezelf niet bepaald een lekker ding haha
Dan moet je de spiegel schoonmaken voor je erin kijkt :)
Essiee schreef:Volgens mij poets Esther die iedere dag, poetsdol dat ht is 😃
Ik heb je teruggepbt hoor! hahaha gekkding
Stef2203 schreef:hahaha vind mezelf ook niet heel lekker hoor, als mijn manneke dat maar vind 😃 ben ik tevreden 😊
@: Sonja, ookal een leuke man, en hondje!!
sonja2009 schreef:Ik slik tabletten voor me hoofdpijn maar ik lees nu pas dat je ze niet mag slikken bij zwangerschap
EstherH schreef:ik heb weer eventjes boodschappen gedaan :mrgreen:
@ sonja ooh miss ff andere vragen?
Essiee schreef:EstherH schreef:ik heb weer eventjes boodschappen gedaan :mrgreen:
woeeh da kun jij snel!
Oeeh idd sonja, die moetje niet meer nemen hoor!
Hoe moet ik dat nu straks gaan brengen? Kan toch moeilijk zeggen dat we MOETEN trouwen voordat dr een kleine spruit komt ..
EstherH schreef:Essiee schreef:EstherH schreef:ik heb weer eventjes boodschappen gedaan :mrgreen:
woeeh da kun jij snel!
Oeeh idd sonja, die moetje niet meer nemen hoor!
Hoe moet ik dat nu straks gaan brengen? Kan toch moeilijk zeggen dat we MOETEN trouwen voordat dr een kleine spruit komt ..
je moet niks 😉 alleen wat dingen op papier zetten is wel handig, doe eerst anders geregistreerd partnerschap (kan gratis) trouwen kan dan altijd nog!
EstherH schreef:lastig lastig lastig 😃 begin er gewoon een beetje subtiel over miss komtie dan zelf wel met ideeen!!