sharon_ schreef:
Zo vreselijk he, er is bij ons in de buurt op het hondenveld een kleine maltezer dood gebeten door een bullterrier. Het arme beestje was nog maar 5 jaar en had geen schijn van kans natuurlijk. Het pupje van die maltezer is net 12 weekjes en wist gelukkig te ontsnappen. Het baasje heeft er een bloemstuk neer gelegt en een foto. Ik en me vriend gaan deze week ook ff een bloemstukje leggen want vind dit toch wel vreselijk. De eigenaar is hem met de bullterier gepeerd naar Duitsland. Hij is bang dat zn hond afgemaakt moet worden, dit is overigens al de 2e keer dat die een maltezer heeft dood gebeten!!!
ik zit hier met tranen in mijn ogen, mijn hond is ook een kleine hond en is laatst ook gepakt door een grote enge hond (ik weet niet wat voor hond) mijn hondje werd bij de keel gegrepen en heen en weer geschud door die hond, mijn hondje heel hard piepen.. ikke gillen en die vrouw van die hond keek alleen maar toe, toen ben ik tegen die vrouw gaan schreeuwen, dat ze die kuthond van der weg moest halen en toen kwam ze er pas aan.. en zei; dat doet hij anders nooit AAAARGGH mijn hondje onder het bloed ik in paniek, huilen naar mijn moeder gerend (was bij haar) en naar de dierenarts, gelukkig is alles goed, de hond heeft er geen last meer van, maar ik wil ik durf die hond niet meer alleen uit te laten er moet altijd iemand mee en als ik dan een grote hond zie aankomen raak ik in paniek.. dus ik heb er heel erg fijn wat aan overgehouden...