sylvia22 schreef:en volgens mij becky en mrij en struffle ook wel :D
Haha dat weet ik wel zeker 😉
sylvia22 schreef:en volgens mij becky en mrij en struffle ook wel :D
sylvia22 schreef:sharon_ schreef:En jullie zijn het ook eens met de carpool plaats aan de zutphenseweg?
ja hoor, is voor ons makkelijk te bereiken.. moeten we van te voren nog wel even telefoonnummers uitwisselen.. voor het geval er iets tussen komt en een van ons wat later is of zo iets..
mayella schreef:Lunanoa schreef:Ik wil me ook aanmelden voor de meeting :$
Is er dan niemand bij mij op de route? Ik durf niet alleen :lol:
Meis, als jij via Zwolle kan/ gaat reizen kunnen wij wel samen op. Kom vanuit Hoogeveen.. Naja kijk maar ;)
Lunanoa schreef:Ik zoek het morgen even uit. Nu werk, vnaaf komen vrienden eten!
Of ik rijd via de afsluitdijk met Jorina. Of via Zwolle met Mayella.
Storm: Ik ben niet verlegen ofzo. Ik vind het gewoon eng om in mijn ééntje te gaan. Iedereen gaat samen & vanaf hier is het nog wel aardig eindje tuffen.
En voor de mensen die wel verlegen zijn, das heus niet erg! Komt helemaal goed meiden!
Ik ga naar mn werk!
Liefs
Essiee schreef:Vind trouwens dat niemand zich hier hoeft te verdedigen of te verantwoorden ...
Dat iemand verlegen is betekend niet altijd dat iemand 'saai' is ...
Vriendinnetje van mij laat ook liever andere voorop gaan, maar dat is eeeecht een saaie meid hoor.
Niet iedereen blaakt van het zelfvertrouwen!!
Babii schreef:Ik ben trots op me kruis in FF!!!
Yessssss eindelijk een eisprong :oops:
Babii schreef:Ik ben trots op me kruis in FF!!!
Yessssss eindelijk een eisprong :oops:
Storm1987 schreef: Sylvia: Dat is inderdaad moeilijk meid. Eigenlijk moet je jezelf ook niet meer kwellen door te gaan kijken, maar op 1 of andere manier doe je het toch. Ik doe dit ook, zit nog steeds op babybytes te kijken bij de meiden die op 7 december zijn uitgerekend. Nu moet ik zeggen dat ik het nu wél volledig geaccepteerd en ook verwerkt heb, maar dit komt wel door dat ik nu weer zwanger ben. Ik kan er wat makkelijker op terugkijken. Maar in jouw geval is het natuurlijk onwijs moeilijk, zeker ook omdat het zwanger worden niet zo makkelijk gaat. Ik hoop echt voor je dat het spuiten aan mag slaan en het geluk jullie weer eens toelacht.
Babii schreef:Ik voel me brak :(. Ben giga moe, maar dat ben ik al de laatste weken (waarschijnlijk alle stress dat nu eruitkomt).
Verder heb ik zo nu en dan rechts steekjes, alsof er een ei groeit :| Maar dat kan niet, want je ziet alleen al aan me temp dat er een ei is geweest :mrgreen:. Heb ook geen temperatuur dalingen meer, nee hij gaat omhoog, dus me eitjes zijn geweest (vrijdag).
Verder heb ik ook heel af en toe (net) een menstruatieachtig gevoel. echt heel vaag. Maar dit zullen wel weer na weeen zijn van de eisprong (had notabene 2 eitjes die moesten springen).
Dus ja, voel zo nu en dan wat, maar het is geen zwangerschap 😛 I know it for sure ;). Kan ook nog niks voelen, want de kleine zou zich pas moeten innestelen rond 7 oktober. Dus watik nu voel snap ik niet.
Heb jij dit normaal ook?
Essiee schreef:Ik heb echt een gruuuuwelijke hekel aan katten! :|
Storm1987 schreef:Essiee schreef:Ik heb echt een gruuuuwelijke hekel aan katten! :|
Nou ik hield ook nooit van katten. Maar om nou te zeggen dat ik er een hekel aan had :roll: Vind het niet echt gezond wanneer iemand zegt een "hekel of haat" aan een dier heeft. Dieren zijn volkomen onschuldig en onbevooroordeeld. Als je daar echt serieuze haat voor voelt dan zou ik mezelf toch eens na laten kijken.
Ik heb geen hekel aan geen enkele dieren. Hoewel ik insecten en met name spinnen alles behalve leuk vind. Ik ben ook niet weg van kleine hondjes als poedels en malthezers... ik zou daar niet voor kiezen, maar een hekel... nee. Ik kan een hekel hebben aan sommige mensen, maar aan een dier niet... want dieren praten niet en zijn in mijn ogen onschuldig.
Hoewel ik dus nooit een kattenmens was, raakte ik toch versmolten aan dat lieve kleine grijze moppie wat op mijn voeten kwam zitten. Toegeven, een kat is wel wat anders dan een hond, maar mijn Tom is wel een goede vervanging 😉
Als we ooit een groter huis hebben met een flinke tuin, dan wil ik graag weer een hond. Een Golden Retriever, die hebben we vroeger ook altijd gehad. Hoewel ik bijna alle honden onwijs leuk vind hoor... zet mij maar niet in een dierenasiel neer, ik zou niet kunnen kiezen.
Storm1987 schreef:Essiee schreef:Ik heb echt een gruuuuwelijke hekel aan katten! :|
Nou ik hield ook nooit van katten. Maar om nou te zeggen dat ik er een hekel aan had :roll: Vind het niet echt gezond wanneer iemand zegt een "hekel of haat" aan een dier heeft. Dieren zijn volkomen onschuldig en onbevooroordeeld. Als je daar echt serieuze haat voor voelt dan zou ik mezelf toch eens na laten kijken.
Ik heb geen hekel aan geen enkele dieren. Hoewel ik insecten en met name spinnen alles behalve leuk vind. Ik ben ook niet weg van kleine hondjes als poedels en malthezers... ik zou daar niet voor kiezen, maar een hekel... nee. Ik kan een hekel hebben aan sommige mensen, maar aan een dier niet... want dieren praten niet en zijn in mijn ogen onschuldig.
Hoewel ik dus nooit een kattenmens was, raakte ik toch versmolten aan dat lieve kleine grijze moppie wat op mijn voeten kwam zitten. Toegeven, een kat is wel wat anders dan een hond, maar mijn Tom is wel een goede vervanging 😉
Als we ooit een groter huis hebben met een flinke tuin, dan wil ik graag weer een hond. Een Golden Retriever, die hebben we vroeger ook altijd gehad. Hoewel ik bijna alle honden onwijs leuk vind hoor... zet mij maar niet in een dierenasiel neer, ik zou niet kunnen kiezen.
Essiee schreef:Dat vind ik ook echt niet nrmaal hoor sonja!
Zou een beestje, wat het ook is, never nooit pijn doen!
sonja2009 schreef:Kunnen er al mensen testen????
jorina schreef:ja ja jij kan testen :)
Essiee schreef:hahaha storm ben maar niet bang! Heb misschien het woord ´hekel hebben en haten´ iets te makkelijk gebruikt ...
Ben gewoon absoluut geen kattenmens (klinkt beter he, haha)
sonja2009 schreef:jorina schreef:ja ja jij kan testen :)
Nee ik hoef niet te testen ga gewoon ongesteld worden
struffle schreef:sonja2009 schreef:jorina schreef:ja ja jij kan testen :)
Nee ik hoef niet te testen ga gewoon ongesteld worden
wat ben jij een pessimist, wil je niet zwanger worden dan?
struffle schreef:kruidenbuiltje is een theezakje maar dan met kruiden. Van honig ofzo?
Je hebt verschillende soorten, gebruik ze ook altijd voor de soep.
je hangt hem gewoon in de pan, zodat de jus vanzelf een beetje kan trekken.
struffle schreef:dat is ook logisch storm
wat ik al vaker zei, ik moet er alleen vaak om grinniken 😉
ik hoop dat mensen het idd een beetje kunnen relativeren
kan soms ook bot uit de hoek komen, maar als je me kent dan weet je dat ik het juist grappig of aardig bedoel, maarja... ben ook af en toe een rare hoor 😉
sonja wat kut... ik kan me er iets bij voorstellen! Ik moest t weekend ook behoorlijk vaak slikken toen ze hier was, ze maakt opmerkingen die me aan het wankelen brengen. Maar je kiest voor jezelf meissie, laat je niet van de wijs brengen door haar, want het is niet haar kindje, het is de jouwe en ook jouw leven en jouw keuzes. Die heeft ze maar te accepteren.
Wanneer wil je gaan testen?
struffle schreef:uhmmm weet ff geen andere ideetjes storm 😉
komen vanzelf wel weer haha
sonja kan me voorstellen dat dat je raakt! Ik zou het ook een kutopmerking vinden, hoewel het misschien wel waar kan zijn, maar dan zit je nog niet op zo'n opmerking te wachten. Zeker van je moeder wil je het liefste gesteund worden en begrip krijgen. Ik mis dat ook hoor, en niet zo'n beetje ook.
Ze zat me met verachting aan te kijken toen ik en mn schoonzusje op mn verjaardag een datum prikten waarop ik zou gaan oppassen. Nou, dan moet je ook ff incasseren.
Ik hoop dat als het eenmaal zover is voor jullie dat ze bijdraait (en hoop ik in mijn geval ook).
Mrij schreef:Haha ik moest wel lachen om die katten discussie!
Ik ben ook absoluut geen kattenmens, ik vind die kleine katjes echt wel heel schattig om te zien... maar die haren!!!!! :shock: Oke, honden haren ook, maar als ik bij m'n zwager en schoonzus op visite ga, (die 2 katten hebben) dan trek ik al oude kleren aan, omdat ik er daarna helemaal onder zit. Nouja dan moeten zij misschien wat vaker stofzuigen.. maargoed, geef mij maar een hondje!
Sonja, jeetje meid wat vervelend van je moeder!! Ik kan moeilijk zeggen dat je, je er niet teveel van aan moet trekken, dat zou ik ook zeker doen! Maar zo'n uitspraak is wel heel hard hoor!! 😞
Mrij schreef:Haha ik moest wel lachen om die katten discussie!
Ik ben ook absoluut geen kattenmens, ik vind die kleine katjes echt wel heel schattig om te zien... maar die haren!!!!! :shock: Oke, honden haren ook, maar als ik bij m'n zwager en schoonzus op visite ga, (die 2 katten hebben) dan trek ik al oude kleren aan, omdat ik er daarna helemaal onder zit. Nouja dan moeten zij misschien wat vaker stofzuigen.. maargoed, geef mij maar een hondje!
Sonja, jeetje meid wat vervelend van je moeder!! Ik kan moeilijk zeggen dat je, je er niet teveel van aan moet trekken, dat zou ik ook zeker doen! Maar zo'n uitspraak is wel heel hard hoor!! 😞
Tessa23 schreef:Haha sylvia fijn is dat he!
Ja oma van mn vriend is zo lief , vaak t weekend eten , ze wast zijn werk kleren (net zwart overhemd en pantalon) haha wil ze graag want het moet allemaal goed in orde zijn! net kwam ik haar tegen bij de winkel had ze senseo voor me gekocht (choco) lust verder geen koffie ofzo
struffle schreef:syl wanneer ga jij nou eigenlijk beginnen met spuiten?
nou mijn katten lachen me uit als ik met een krabpaal aan kom zetten, de bank is veel leuker tenslotte... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daar baal ik wel enorm van hoor 😈
struffle schreef:syl wanneer ga jij nou eigenlijk beginnen met spuiten?
nou mijn katten lachen me uit als ik met een krabpaal aan kom zetten, de bank is veel leuker tenslotte... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daar baal ik wel enorm van hoor 😈
sonja2009 schreef:Alex zijn opa ( man is al 90) vraagt elke keer of het al gelukt is met de bevruchting hahahahaha vorige keer zei hij tegen alex dat hij beter ze best moest doen hahahah
Ik heb nooit een echt opa en oma gehad maar sinds ik met alex ben heb ik ze eindelijk...Echt een opaatje en omaatje ze zijn zo lief...