hier alleen regen!!!
yeeeh ik ga vanavond lekker pizza eten:D!!!!
en dame sik heb een IPHONE!!!
dat zijn nou de leuke dingen in het leven!!!
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
snippie schreef:wat lief jorina :oops: !!!!
ik vind het ergste voor me man! hij voelt alsof hij gevaald heeft!
is niet uit zijn hoofd te praten!.
hij is 28 ook nog jong dus.
liefs
jorina schreef:ik snap dat wel het is toch zijn lichaam en hoe je het ook bekijkt mannen zijn toch altijd wel van de grootspraak dat ze superzaad hebben en als dat dan niet zo blijkt te zijn kan ik me goed in denken dat hij het daar moeilijk mee heeft maar het is natuurlijk alles behalve zijn schuld de natuur is nou eenmaal niet te sturen anders had ik iedereen hier al lang en breed zwanger gekeken 😃
en voor sylvia geld natuurlijk hetzelfde ook voor jouw meissie jouw tijd komt ook en waarschijnlijk sneller dan je nu verwacht
sylvia22 schreef:ben je helemaal afgekeurd nu? of is het iets anders? :oops:
jorina schreef:mmmmmmmmmmmmm ik hpud mij aanbevolen hoor
ik ga straks lekker stoofperen maken en appeltjes stoven
maar nu ga ik echt naar boven want anders komt er weer niets van mijn goede voornemen ;)
jorina schreef:is goed hoor
versturen met de post of zal ik jan ff wegsturen die heb morgen toch niks te doen :lol:
snippie schreef:jah en daar door ben ik sneller ziek.
ik heb een paar keer per ja anti biotica nodig.
liefs
snippie schreef:nee wil geen uitkering!dan heb ik sollicitatie plicht.
en ik stop sowiezo met werken als we ooit kids hebben.
maar wacht eerst maar eens af wat ze maandag zeggen.
heb nu alweer koorts dut tjah (39.20)
liefs
Lunanoa schreef:
Heb erg veel krampen vandaag. Ben zó bang dat het mis gaat. Tis zo'n naar gevoel!
Ben wel lichtelijk misselijk vandaag.
Had net zo'n slijmgevoel bij mn vagina & was zó bang dat het bloed was. Snel rennen naar de wc toen we thuiskwamen... Was het gewoon "slijm". Gelukkig..
Ben echt zó bang. Kan nog niet echt genieten van het idee.
Had jij hetzelfde Storm?
xxx
Babii schreef:Wat voor foto wilde je nou zien Syl?
Babii schreef:Als je de negatieve wil zien ga ik wel ff plassen :P
sylvia22 schreef:ah schorpioentje, daar ben je! :D
Babii schreef:Nou hij is aan het opdrogen of hoe je het noemt... Hoezo wil je die zo graag zien? Ik heb altijd een tweede streepje hoor ;). Want een vrouw heeft altijd wel wat LH in haar urine :D
Essiee schreef:haha kimmetje heb jij serieus al alle spulletjes in huis?
Ik heb het mailtje nog niet gereplayed ... ik vind het allemaal best!
snippie schreef:poeh wat schrijven jullie veel zeg hihi!!!
maar moet ook eerlijk zeggen hoor na 20rondes ben ik het ook wel zat.
maar het heeft bij ons een reden waarom het lang duurt dus moet eigenlijk niet zeuren.
liefs
sylvia22 schreef:ik ga taartje maken en vriendlief gaat computeren dus ben er even niet tot vanavond
Schorpioentje87 schreef:Haha je zeurt niet hoor 😉 Maar wat is de reden dan dat het langer duurt :oops: Asl ik vragen mag natuurlijk! Volgens mij heb ik dat even gemist :?snippie schreef:poeh wat schrijven jullie veel zeg hihi!!!
maar het heeft bij ons een reden waarom het lang duurt dus moet eigenlijk niet zeuren.
liefs
Babii schreef:Ben nooit weg op zaterdag 😛 Ga nooit uit eigenlijk... Inderdaad op tv is er geen drol :(.
Tessa23 schreef:syl ,ben nog ff in zutphen geweest vandaag , naar die kleding zaak ff naam kwijt , vriend moest daar een broek halen voor t werk , wat grotere maat.. (pff toen ik met hem kreeg was hij 80 kilo en nu 40 zwaarder!! tja hij zat vroeger aan de drugs en toen hij met mij wat kreeg kapte hij omdat ik zei anders word het niks haha en nu zijn we 40 kilo verder maja voor goed doel!
Babii schreef:
Zie je negatief 😉 Krijg m niet beter op de foot :(
Tessa23 schreef:Ja dat is het ook sylvia maar hij valt ook niet af, hij loopt alleen maar op t werk dus beweegt opzich wel natuurlijk en voetbalt ook nog , maar goed t is alleen de buik heel erg en de rest eigelijk niet , maarja beter zo dan anders.
morgen ff lekker rusrtig dagje denk ik ,vriendlief gaat toch weg voetbal kijken , en s avonds verjaardag..
Tessa23 schreef:ff langs onze buurman waar we vaak zitten , lekker pan ff aan VET! hahaha bitterballeennnn :oops:
sylvia22 schreef:mijn taart is mislukt 😞 alleen ik weet echt niet wat ik fout heb gedaan, hij zakt als een pudding in elkaar 😂 het lukt mij ook gewoon niet, laatst had ik al appeltaart zonder bodem :oops:
snippie schreef:Schorpioentje87 schreef:Haha je zeurt niet hoor 😉 Maar wat is de reden dan dat het langer duurt :oops: Asl ik vragen mag natuurlijk! Volgens mij heb ik dat even gemist :?snippie schreef:poeh wat schrijven jullie veel zeg hihi!!!
liefs
mijn man zaad is zeer slecht en moeten zeer wss icsi doen das een stapje verder dan ivf
becky88 schreef:hahaha sylvia appeltaart zonder bodem :? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar 😂
wel jammer dat de taart van nu is mislukt
becky88 schreef:hahaha sylvia appeltaart zonder bodem :? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar 😂