MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
zou wel eens met een helderziende/heldervoelende willen praten 😊 ben heel benieuwd wanneer ik zwanger raak..
Babii schreef:Mijn zusje beweert heldervoelend te zijn (RIGHT)....
Toen ik van de prikpil af was beweerde ze dat ik binnen een week ongesteld ging worden. Nu 6 maanden later nog niet.
Haar vriend wilde toentertijd een kindje met haar, maar even later trok hij ze woorden terug, omdat hij vond dat ze eerst een opleiding moest hebben voor de toekomst van het kind. Volgens mij heb ze daar nog steeds de pest in.
Als ik haar een update gaf over de stand van zaken m.b.t. mijn eitjes zei ze vaak alleen o, goed toch! En de volgende week was ze het alweer vergeten :(. Niet echt geïnteresseerd dus :(.
Nu zegt ze keihard, je bent echt niet zwanger hoor, ik voel het. Je raakt voorlopig niet zwanger. Ik vroeg haar niet eens wat, ze zei het!
Waarom doet ze dat nou? Wil ze even al me hoop die ik had op de Clomid wegtrekken? Bah wat voel ik me KUT nu :(.
Babii schreef:Mijn zusje beweert heldervoelend te zijn (RIGHT)....
Toen ik van de prikpil af was beweerde ze dat ik binnen een week ongesteld ging worden. Nu 6 maanden later nog niet.
Haar vriend wilde toentertijd een kindje met haar, maar even later trok hij ze woorden terug, omdat hij vond dat ze eerst een opleiding moest hebben voor de toekomst van het kind. Volgens mij heb ze daar nog steeds de pest in.
Als ik haar een update gaf over de stand van zaken m.b.t. mijn eitjes zei ze vaak alleen o, goed toch! En de volgende week was ze het alweer vergeten :(. Niet echt geïnteresseerd dus :(.
Nu zegt ze keihard, je bent echt niet zwanger hoor, ik voel het. Je raakt voorlopig niet zwanger. Ik vroeg haar niet eens wat, ze zei het!
Waarom doet ze dat nou? Wil ze even al me hoop die ik had op de Clomid wegtrekken? Bah wat voel ik me KUT nu :(.
snippie schreef:neee hoor sorry was even ook was ophangen en nu aan het eten hihi!
Babii schreef:Ze beweert ook dat het zaad van mijn man slecht is, nou onderzoek heeft uitgewezen dat dit heel het geval niet is! Nee, maar mevrouw voelt het en weet het zeker!
Ze wil me met alles omtrent een kindje de grond in te trappen. Volgens haar ben ik er niet aan toe evenals Stephan, maar zij is 19 he, heeft net 7 maanden een vriend en woont bij zijn ouders, in een vies on-opgeruimd huis! En dan wil ze dit zeggen tegen mij.
Vindt het erg jammer :(. Waarom doet ze dit nou en waarom zegt ze dit?
Babii schreef:Ze beweert ook dat het zaad van mijn man slecht is, nou onderzoek heeft uitgewezen dat dit heel het geval niet is! Nee, maar mevrouw voelt het en weet het zeker!
Ze wil me met alles omtrent een kindje de grond in te trappen. Volgens haar ben ik er niet aan toe evenals Stephan, maar zij is 19 he, heeft net 7 maanden een vriend en woont bij zijn ouders, in een vies on-opgeruimd huis! En dan wil ze dit zeggen tegen mij.
Vindt het erg jammer :(. Waarom doet ze dit nou en waarom zegt ze dit?
Babii schreef:Jammer dat je jaloers moet zijn op je zus. Ze hoeft wat dit betreft niet jaloers te zijn, ze mag van mij ook wel alle behandelingen in het ziekenhuis ondergaan. Want dat is echt geen pretje. Jammer dat ze er dan zo over denkt... 😞
Van familie moet je het hebben, althans, mijn familie!
snippie schreef:ik zou aventoe wel via me tel komen kijken oke?
heb nu ook internet daar op:D
Babii schreef:@ Esther, nee heb totaal geen klachten sorry :(.
snippie schreef:Zo daar ben ik dan weer via de tel!me mannetje is uit zich zijn broek strijken! Moet niet gekker worden! Hij heeft namelijk een hekel aan strijken! Nu stukje boer zoekt vrouw aan het kijken!
Babii schreef:Vorige zwangerschap had ik ook amper klachten, maar het baart me wel zorgen.. Stel ik ben zwanger en heb geen klachten, vorige keer eindigde dat in een MK.
Maar goed, je weet wat ik denk ;).
EstherH schreef:snippie schreef:Zo daar ben ik dan weer via de tel!me mannetje is uit zich zijn broek strijken! Moet niet gekker worden! Hij heeft namelijk een hekel aan strijken! Nu stukje boer zoekt vrouw aan het kijken!
hahahaha goed afgericht!! :D
Babii schreef:Ik test 14 oktober pas 😃
@ Snippie, thanks meid. Het is wel zo... Maar toch he...
b0llie schreef:sow 40 uur, pittig hoor
maar idd wel lekker veel centjes haha
ik werk ook onregelmatig, maar werk maar 20 uur,dus dat is anders
sylvia22 schreef:b0llie schreef:sow 40 uur, pittig hoor
maar idd wel lekker veel centjes haha
ik werk ook onregelmatig, maar werk maar 20 uur,dus dat is anders
normaal werk ik ook maar 28 uur en dat vind ik meer dan zat..
jij werkt ook regelmatig, dan weet je ook dat 40 uur eigenlijk teveel is 😂
wat voor werk doe je dan precies?
jorina schreef:oja nog ff over gewicht mijn vriend is ook niet de lichtste hij weegt 125 kilo
maar is altijd aan de zware kant geweest
moet wel ff bij melden dat ik wel heel erg trots ben op hem want 4 wkn geleden woog hij nog 10 kilo zwaarder maar hij is echt onwijs goed aan het opletten wat hij eet en ik haal geen lekkere dingen meer in huis
sylvia22 schreef:Tessa23 schreef:veel plezier Schorpioentje87!
en ik heb ook zin in de mac!! lekker een big mac!
en ik eet ook geen vis hoorrr brrr alleen een visfrietje af en toe meer niet haha..
Ik ga zo ook naar een verjaardag ,heb alleen wel hoofdpijn sinds 2 weken weer nadat ik stopte met pil werd het wel minder maar ja
ik lus alleen maar vissticks, kibbeling en die vis crispino's van de iglo.. verder lust ik ook echt geen vis iell bah!
Lunanoa schreef:Die van mij tussen de 70 en 80 geloof ik 😛
Misschien zijn jullie mannen & vriendjes al wat ouder? De mijne wordt deze maand 25..
Lunanoa schreef:Doet 'ie goed Sylvia.
Ik woog mezelf laatst & was 70kg. Ben maar 1.58. Erg hé...
Ben je er nog Storm? Vroeg het me af van die krampjes.
Misschien geeft me dat wat geruststelling, dat het overéénkomt met jouw krampjes...
Lunanoa schreef:Kim, kun jij als gyn. wat vertellen over krampjes? :oops:
Lunanoa schreef:Gelukkig, thanks Sylvia :oops:
Tis gewoon zó eng als je een miskraam hebt meegemaakt. Hoop dat ik die pijn nooit weer hoef te doorstaan.
Echt respect voor de mensen die er weer boven op klimmen na meerdere miskramen!
sylvia22 schreef:wat hebben we hier een zwaarlijvige mannen, die van mij is rond de 80 kilo
Babii schreef:Haha Lunanoa, dus het hoeft niet perse OM DE DAG!!! Zie je, ik wil Stephan niet teveel pushen, want hij werd al gek na die injectie.. Godzijdank lukte het op de positieve ovulatietest...
Volgende maand gaat ie 2 dagen goed ze best doenz egt hij! Tijdens de positieve ovu test en dag daarna. Al hoop ik dat de medicatie wel aanslaat.... Moet toch wss spuiten i,v,m de heftigste ibjwerkingen die ik had en als je dan scooter rijdt en valt dat is niet best 😛
http://www.patientenplein.nl/pp/pp.php? ... gorie_id=5
Babii schreef:Kan ook in de avond 😉 Want hij springt binnen 24 tot 48 uur :). En daarna leeft je eitje nog 12 uur! Dus in de avond en de dag erna :)!
jorina schreef:zit nu trouwens op sbs 6 te kijken naar het kleinste meisje ter wereld ze was op een echo van negen mnd nog niet eens zichtbaar
echt heel erg bizar ze woog bij de geboort maar 600 gr
sylvia22 schreef:Babii schreef:Kan ook in de avond 😉 Want hij springt binnen 24 tot 48 uur :). En daarna leeft je eitje nog 12 uur! Dus in de avond en de dag erna :)!
springt hij binnen 24 a 48 uur na een positieve test?
Babii schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Kan ook in de avond 😉 Want hij springt binnen 24 tot 48 uur :). En daarna leeft je eitje nog 12 uur! Dus in de avond en de dag erna :)!
springt hij binnen 24 a 48 uur na een positieve test?
Ja 😉 Ds als ie in de ochtend positief is heb je genoeg tijd in de aaf te klussen ;).
b0llie schreef:ik ga slapen dames
weltrusten
jorina schreef:whahaha cool he haar schoolschrift is bijna net zo groot als zij zelf
bij haar kun je echt zeggen
he tas waar ga je met dat meissie heen :D
jorina schreef:whahaha cool he haar schoolschrift is bijna net zo groot als zij zelf
bij haar kun je echt zeggen
he tas waar ga je met dat meissie heen :D