Babii schreef:Voor zover is er geen hyves van het forum hoor ;).
Ik heb er 1 aangemaakt
Babii schreef:Voor zover is er geen hyves van het forum hoor ;).
Tessa23 schreef:Sonja ik zag je staan bij essie mag ik je ook aanmelden op hyves?
sonja2009 schreef:Ik heb een hyves aangemaakt hij staat tussen al mijn hyvesen en hij heet "ik wil ook" je kan er alleen maar o met toestemming van mij en niemand kan mee lezen
b0llie schreef:sonja2009 schreef:Ik heb een hyves aangemaakt hij staat tussen al mijn hyvesen en hij heet "ik wil ook" je kan er alleen maar o met toestemming van mij en niemand kan mee lezen
ooh dat is wel beter 😊
t enige wat je dan hebt is dat ie tussen je hyves staat zegmaar
Essiee schreef:Es ik wil jou toch echt wel eens een dagje inhuren hier!! :shock:
B0llie, wij hebben dezelfde barkrukken, grappig ;)
sonja2009 schreef:Iedereen die lid wil worden van het forum hyves http://ikwilforum.hyves.nl/ het is echt prive er kan niet gezocht worden naar deze hyves en je kan er ook alleen maar in met mijn toestemming het is gewoon om het over prive dingetjes te hebben die niets met het forum te maken hebben en te zien welk poppetje bij welke naam hoort
Mrij schreef:sonja2009 schreef:Iedereen die lid wil worden van het forum hyves http://ikwilforum.hyves.nl/ het is echt prive er kan niet gezocht worden naar deze hyves en je kan er ook alleen maar in met mijn toestemming het is gewoon om het over prive dingetjes te hebben die niets met het forum te maken hebben en te zien welk poppetje bij welke naam hoort
Leuk idee!! Heb jou gelijk ook even toegevoegd hoor 😉
sonja2009 schreef:Bij mij mag het wel maar snap dat andere het niet willen hebben is logische
Mrij schreef:Sonja, jij bent ook getrouwd! Leuk, wat zag je er mooi uit!!!
Mrij schreef:Sonja, jij bent ook getrouwd! Leuk, wat zag je er mooi uit!!!
EstherH schreef:sonja2009 schreef:Bij mij mag het wel maar snap dat andere het niet willen hebben is logische
hahaha jaa maar jij bent al zwanger 😉 gekkie!
Babii schreef:Kom ik met me zwarte galajurkje :P.... Ja ach ;). Het was een geregistreerd partnerschap! Trouwen doen we als er een klein spruitje is ;). En dan met alles erop en eraan.
Draag toch al ze naam en het is hetzelfde!
Babii schreef:Kom ik met me zwarte galajurkje :P.... Ja ach ;). Het was een geregistreerd partnerschap! Trouwen doen we als er een klein spruitje is ;). En dan met alles erop en eraan.
EstherH schreef:Babii schreef:Kom ik met me zwarte galajurkje :P.... Ja ach ;). Het was een geregistreerd partnerschap! Trouwen doen we als er een klein spruitje is ;). En dan met alles erop en eraan.
hahaha wij hebben ook geen super de luxe gebeuren gedaan hoor met gp komt wel als we trouwen en die achternaam heb ik ookal in mn zak hahaha
Mrij schreef:EstherH schreef:Babii schreef:Kom ik met me zwarte galajurkje :P.... Ja ach ;). Het was een geregistreerd partnerschap! Trouwen doen we als er een klein spruitje is ;). En dan met alles erop en eraan.
hahaha wij hebben ook geen super de luxe gebeuren gedaan hoor met gp komt wel als we trouwen en die achternaam heb ik ookal in mn zak hahaha
Kan ook toch!! Pfff ben juist jaloers! Ik wil ook nog een keer!!!! 😉
Babii schreef:Ja wij hebben het goed doordacht 😛 2x uit eten, 2x vakantie :P, 2x de huwelijksnacht OELALALAAAA
Babii schreef:Ja wij hebben het goed doordacht 😛 2x uit eten, 2x vakantie :P, 2x de huwelijksnacht OELALALAAAA
Babii schreef:O ja! En 2x over de drempel :P
Babii schreef:Nee, ik moet de gynaecoloog hier spelen en alle ontpil vragen beantwoorden :P. (grapje hoor 😂 )
Babii schreef:Nee, ik moet de gynaecoloog hier spelen en alle ontpil vragen beantwoorden :P. (grapje hoor 😂 )
Babii schreef:Heb het helemaal gehad vandaag! Heb al 3x gepoept vandaag... BAH BAH BAH!!
Babii schreef:Soms hebben die tickers kuurtjes 😛 Moet je hem ff opnieuw doen..
BTW DSB Bank is faillite!!!! Denk zeg het ff voor de mensen die daar bankieren, je kan niet eens meer inloggen op internetbankieren :|
Nou me kont doet er gewoon pijn van, is niet leuk hoor :(
Babii schreef:Zit ook bij de Rabo 😛 Maar we wilden overstappen naar de DSB (godzijdank niet gedaan).
EstherH schreef:Babii schreef:Zit ook bij de Rabo 😛 Maar we wilden overstappen naar de DSB (godzijdank niet gedaan).
Ik zit ook bij de rabo, vind dat het meest veiligst (voor mijn idee dan ;))
Babii schreef:YEAHHHHHHHH me mannejte is geslaagd voor de auto (reed jaren zonder rijbewijs :P)
Eindelijk legaal rijden :lol:
Babii schreef:YEAHHHHHHHH me mannejte is geslaagd voor de auto (reed jaren zonder rijbewijs :P)
Babii schreef:Ja, hij reed 9 jaar zonder rijbewijs ;). Maar kan niet met een eigen zaak... Dus eindelijk ze rijbewijs. Dat met 8x lessen :P.
snippie schreef:
en storm was ik maar zwanger!maar nee dat zit er voorlopig even niet in.
ben benieuwd hoeveel rondes we nog te gaan hebben hih!
mijn gevoel zeg ergens feb dat ik dan zwnager zou zijn maar ach!kan zo gerust nog 20maanden boven op duren.
Storm1987 schreef:@ Babii: Aan het begin van de zwangerschap kunnen je darmen erg van slag zijn door de verandering van je hormoonhuishouding. Ik heb onwijze diaree gehad in het begin.... toen ik net 4 weken zwanger was werd ik snachts wakker van enorme kramp, ik dacht dat ik een miskraam kreeg... maar ik liep gewoon leeg, heel me darmen van streek. Ze zijn nu nog steeds niet normaal, obstipatie alive :roll:
EstherH schreef:Storm1987 schreef:@ Babii: Aan het begin van de zwangerschap kunnen je darmen erg van slag zijn door de verandering van je hormoonhuishouding. Ik heb onwijze diaree gehad in het begin.... toen ik net 4 weken zwanger was werd ik snachts wakker van enorme kramp, ik dacht dat ik een miskraam kreeg... maar ik liep gewoon leeg, heel me darmen van streek. Ze zijn nu nog steeds niet normaal, obstipatie alive :roll:
jaa je moet er wel wat voor overhebben he ;)
Storm1987 schreef:EstherH schreef:Storm1987 schreef:@ Babii: Aan het begin van de zwangerschap kunnen je darmen erg van slag zijn door de verandering van je hormoonhuishouding. Ik heb onwijze diaree gehad in het begin.... toen ik net 4 weken zwanger was werd ik snachts wakker van enorme kramp, ik dacht dat ik een miskraam kreeg... maar ik liep gewoon leeg, heel me darmen van streek. Ze zijn nu nog steeds niet normaal, obstipatie alive :roll:
was ook niet als klagen bedoeld hoor :mrgreen:
Ik heb 13 weken met een lach op mijn gezicht gekotst ;)
Storm1987 schreef:EstherH schreef:Storm1987 schreef:@ Babii: Aan het begin van de zwangerschap kunnen je darmen erg van slag zijn door de verandering van je hormoonhuishouding. Ik heb onwijze diaree gehad in het begin.... toen ik net 4 weken zwanger was werd ik snachts wakker van enorme kramp, ik dacht dat ik een miskraam kreeg... maar ik liep gewoon leeg, heel me darmen van streek. Ze zijn nu nog steeds niet normaal, obstipatie alive :roll:
was ook niet als klagen bedoeld hoor :mrgreen:
Ik heb 13 weken met een lach op mijn gezicht gekotst ;)
Storm1987 schreef:snippie schreef:
en storm was ik maar zwanger!maar nee dat zit er voorlopig even niet in.
ben benieuwd hoeveel rondes we nog te gaan hebben hih!
mijn gevoel zeg ergens feb dat ik dan zwnager zou zijn maar ach!kan zo gerust nog 20maanden boven op duren.
Zo negatief ken ik je niet, Snip!! Waar is de positieve snip gebleven? Ik heb je een tijdje niet gezien op t forum. En volgens mij hadden ze bij 1 van je laatste onderzoeken vloeistof in je baarmoeder gespoten, hoe is dit afgelopen? Ben ik wel benieuwd naar. En meid, je hebt 1 groot voordeel en dat is je leeftijd. Als je zo jong bent is de kans veel groter dat vruchtbaarheidsbehandelingen aanslaan (en ook sneller aanslaan) dan wanneer je 38 bent. Lost je probleem voor nu niet op, i know, maar ik hoop dat je hierdoor weer iets positiever kunt denken. Al snap ik dat dit na elke tegenslag weer moeilijker word.
@ Hier: Vanmiddag met mijn vriendinnetje naar Loods5 geweest. Zo'n leuke winkel en wat een leuke dingen voor de babykamer. Heb een boekje gekocht met de mooiste geboortegedichtjes. Zit ik hier toch te janken joh, pff die hormonen hahaha... zo mooi died gedichtjes ze ontroeren me gewoon echt.
.
Storm1987 schreef:Ja dat het een drama was, begreep ik al van je. Het deed erg pijn, nietwaar? Maar is er hierna nog iets uitgekomen of ben jij volledig gezond verklaard?
Babii schreef:Jakkes en dan te bedenken dat ik een HSG onderzoek incl. een LEO operatie 😞 Thanks to the prikpil :|
snippie schreef:
ik was begin groep 7(in de zomer vakntie ongi geworden) ongesteld en had binnen een paar maanden een cub! ging allemaal erg snel
Storm1987 schreef:snippie schreef:
ik was begin groep 7(in de zomer vakntie ongi geworden) ongesteld en had binnen een paar maanden een cub! ging allemaal erg snel
Een cub? Wat is dat? :oops:
Ben blij dat jij in ieder geval gezond verklaart bent. Dit verhoogt ook jullie kansen. Jouw man is verminderd vruchtbaar toch, maar er zijn wel levende cellen? Gelukkig zijn ze in het ziekenhuis zo onwijs knap, er moet een behandeling zijn die bij jullie aanslaat. En ik hoop zo dat dat snel mag gebeuren want het maakt me soms zo boos dat het bij de 1 zo makkelijk gaat maar dat de ander er zoveel moeite voor moet doen.
Storm1987 schreef:Jorinaaaaaaaa meid hoe is het gegaan???