sonja2009 schreef:Babii schreef:Tsja, maar mijn mannetje was geen gevaar op de weg zoals de meesten zijn als ze voor het eerst rijden.
Zo zonde, op ze 18e had hij 20 rijlessen gedaan! Maar is niet gaan afrijden (prive redenen) heeft het daarna nooit meer herhaald.
Maar ach, hij kan goed rijden. Hij heeft 8 lessen in 2 weken gehad en is geslaagd haha. Die man had bij ze proefles al gelijk een rijexamen aangevraagd ;).
Ik was met elke rijles een gevaar op de weg als ik een mooie motor zag reed ik gewoon door rood :oops:
WHAHAHAHHA maak even niet zulke opmerkingen donder hier van me stoel JHHHAHAHHAHHAHAH
Dit is een mail die ik van de vriendin van me schoonmoeder kreeg:
Ik kan je wel een antwoord geven, echter kan ik je geen garantie geven dat het klopt. het vakgebied wat nodig is om definitief uitsluitsel te geven is niet mijn vakgebied. Echter kan mijn kleine meid van 14 maanden dat wel, met een taalbarriere. Daarnaast zijn paranormale middelen geen zekerheid,aan mij en mijn ex is maar al te vaak een kind voorspeld en uiteindelijk heb ik er wel een en zij niet.
Met een 90 tot 99% zekerheid kan ik je feliciteren met de waarschijnlijke komst van je kind. Echter wil ik je waarschuwen om nog niet te vroeg te juichen, waar begin van leven erg kwetsbaar is en een miskraam ook makkelijk door perfecte condities heen kan komen.
Een tip die ik erbij kan doen: handel wat betreft eten/alcohol/evt. drugs etc. alsof je zwanger bent, maar schreeuw het nog niet van de daken. Indien zwangerschapssymptomen als (ochtend)braken & misselijkheid, gevoeligheid in borsten en tepels, en het gevoel dat je hormonaal in een ander lichaam leeft etc. doorzetten, is er rede voor vertrouwen. Een zwangerschapstest is meestal ook nauwkeuriger dan een paragnost of dergelijke.
De boodschap van je moeder, waar je geloof ik ook al op zat te wachten:
"Ik ben trots op je, dat weet je al een langere tijd. Zet vooral door met de dingen die je moelijk gaan, dan kan ik echt trots op je blijven en dan kun jij je blijven verbazen. Veel liefs en maak je niet druk om mij, ik zit hier beter dan beneden."
Wat betreft je kindje: de ziel staaat klaar om intrede te doen op aarde maar wacht op een juist moment. Dit geeft iig hoop bij een evt. miskraam. Het is dus wel de bedoeling dat je (binnenkort?) zwanger raakt, in dit leven behoort het nog iig wel te gebeuren. De toekomst staat echter niet vast.
MAAR IK GELOOF ER GEEN SNARS VAN... HET KAN DUS OOK BINNENKORT!!