ik duik met jullie mee het nest in hahahaha 😂
slaap lekker lieverds en tot over 'n paar uurtjes 😉
Big hug
LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Lautje schreef:ik duik met jullie mee het nest in hahahaha 😂
slaap lekker lieverds en tot over 'n paar uurtjes 😉
Big hug
Stef2203 schreef:@ Snippie, Goedemorgen!! Spannend!! Heb jij ook een naaldenfobie, of lig jij nergens meer wakker van?
Stef2203 schreef:Nee ik test nu namelijk al vanaf CD 11 en heb tot nu toe nog niets positiefs gezien terwijl de vorige x mijn eisprong rond de CD 16/17 zat... Maar zie ook niets in mijn tempgrafiek wat wijst op ovulatie...
Kan alleen op internet geen uitsluitsel vinden of dat kan of niet bij een normale cyclus, vandaar :)
Lunanoa schreef:Kom even op deze vroege ochtend vertellen dat ik hondsberoerd ben. Nog net niet overgegeven maar sta al de heletijd te kokhalsen. Inmiddels wat ijsthee naar binnen gewerkt.
Heb met een vriendin afgesproken, is toch nog een half uur rijden. Hopen dat het zo beter gaat :oops:
*blurrpp*
Lunanoa schreef:Kom even op deze vroege ochtend vertellen dat ik hondsberoerd ben. Nog net niet overgegeven maar sta al de heletijd te kokhalsen. Inmiddels wat ijsthee naar binnen gewerkt.
Heb met een vriendin afgesproken, is toch nog een half uur rijden. Hopen dat het zo beter gaat :oops:
*blurrpp*
EstherH schreef:Zoooooo ik ben weer bijgelezen, alleen de helft al vergeten!!
Kim succes bij de gyn!!!
Snippie jij succes met je spuitles (had je toch)??
Nou nog 2 dagen tot ik kan testen, vind het toch een beetje spannend ondanks dat ik er van overtuigd ben dat er niks is....
snippie schreef:oja spannend dat je over twee dagen moet prikken.
hiet trouwens onbijt er alweer uit:S!
snippie schreef:je hebt pbtje:)
ik heb bij het opstaan gespuugd en nu ook weer:S!
voel me nog steeds beroerd.
struffle schreef:succes en sterkte babii
ik hoop dat t meevalt!!
Liminous schreef:Succes Babii!
Liminous schreef:haha heb allemaal niet bijgehouden wie me wel of niet welkom heeft geheten hahaha 😛
Maar bedankt 😉 Vind t erg leuk hier mee te kletsen!
Liminous schreef:29-9 gestopt met de pil, dus pas net begonnen 😉 Maar toch wel erg spannend hoor!!
Hoe lang ben jij nou bezig?
Liminous schreef:Oeh jeetje.. Duurt best lang of niet? :(
snippie schreef::cry:
EstherH schreef:snippie schreef::cry:
wat is er meid? ?
snippie schreef:EstherH schreef:snippie schreef::cry:
wat is er meid? ?
voel me zwaar kut!!!!!!!!
sorry:(!
ben echt beroerd!
snippie schreef:EstherH schreef:snippie schreef::cry:
wat is er meid? ?
voel me zwaar kut!!!!!!!!
sorry:(!
ben echt beroerd!
Mrij schreef:Goeiermorgennn,
Tessa, ik heb je hele verhaal gelezen hoor 😉 Heel logisch dat je er nu voor kiest, nu krijg je immers nog betaald!!
Hopen dat je snel aan de beurt bent.. of nog beter, dat je snel zwanger bent 😉
Struffle, gelukkig heb je toch vrij gekregen voor je eigen feestje (het klinkt toch belachelijk!!!)
Kim en Snippie, heel veel succes vandaag meisjes, zet em op!!!!
Snippie, wat vervelend meid dat je, je zo beroerd voelt! Doe maar rustig aan!
EstherH schreef:Mrij schreef:Goeiermorgennn,
Tessa, ik heb je hele verhaal gelezen hoor 😉 Heel logisch dat je er nu voor kiest, nu krijg je immers nog betaald!!
Hopen dat je snel aan de beurt bent.. of nog beter, dat je snel zwanger bent 😉
Struffle, gelukkig heb je toch vrij gekregen voor je eigen feestje (het klinkt toch belachelijk!!!)
Kim en Snippie, heel veel succes vandaag meisjes, zet em op!!!!
Snippie, wat vervelend meid dat je, je zo beroerd voelt! Doe maar rustig aan!
@ mrij.... zie net je banner.. is je cyclus zo lang??
Mrij schreef:Haha ik ga ook maar eens douchen! Tot vanmiddag!! 😃
Stef2203 schreef:Hehe, ben weer uitgekoerierd... tis best druk op de weg :?
@ Snippie lekker rustig aan doen meissie... weet je zeker dat je niet een beetje van mijn weerstand wilt hebben?
@ Struffle, fijn dat je toch vrij hebt kunnen krijgen voor je party... wat een truttige collega's heb je ( heb ik soms ook last van helaas)
sylvia22 schreef:dikke kutzooi ik ben nog steeds niet ongesteld.. vandaag dag 5! 😢 zul je zien reageert mijn lichaam er niet meer op, net zoals bij kim afgelopen maand.. aaaargghh
kim en snippie, succes meiden!
lotte, welkom!
Stef2203 schreef:Jeetje Syl, balen... wanneer mag je weer naar je gyn, of kan je die anders bellen?
struffle schreef:Mrij schreef:Haha ik ga ook maar eens douchen! Tot vanmiddag!! 😃
zoooo douche jij zo lang dan???????
en snippie meid ik baal met je mee! het zit je ook niet mee! Veel liefs en een dikke warme knuffel vanaf hier, ik hoop dat je snel weer een glimlach op je mond hebt en dat je kunt genieten van dingen die wél goedgaan!
lotte1989 schreef:hallo,
ik ben 19 jaar en heb een zoontje van 16 maanden.
mijn vriend en ik gaan nu voor een 2de kindje!
groetjes
Stef2203 schreef:pfff Syl het zit ook even niet mee hé... Maar de dag is nog jong laten we hoop houden... Ik duim voor je meiss.
@ Snippie, Dikke knuffel en veel beterschap, zou willen dat ik een klein beetje zou kunnen helpen maar gaat helaas niet 😞
@ Sonja; Het is nu echt begonnen hé meiss, dikke knuff en dat je je maar snel beter gaat voelen ;)
sonja2009 schreef:Van al jullie knuffels krijg ik gewoon een huilbui dat is de 4e al van vandaag
sonja2009 schreef:Van al jullie knuffels krijg ik gewoon een huilbui dat is de 4e al van vandaag
snippie schreef:Stef2203 schreef:pfff Syl het zit ook even niet mee hé... Maar de dag is nog jong laten we hoop houden... Ik duim voor je meiss.
@ Snippie, Dikke knuffel en veel beterschap, zou willen dat ik een klein beetje zou kunnen helpen maar gaat helaas niet 😞
@ Sonja; Het is nu echt begonnen hé meiss, dikke knuff en dat je je maar snel beter gaat voelen ;)
het enigste wat dara tegen helpt is weer aan de pil gaan maar dat doe ik echt niet!
Liminous schreef:sonja2009 schreef:Van al jullie knuffels krijg ik gewoon een huilbui dat is de 4e al van vandaag
Zou op dit moment toch graag in jou schoenen willen staan.. Alles om maar te weten dat ik zwanger ben 😃
Waarschijnlijk piep ik wel anders als het eenmaal zo ver is hahaha
Stef2203 schreef:Liminous schreef:sonja2009 schreef:Van al jullie knuffels krijg ik gewoon een huilbui dat is de 4e al van vandaag
Zou op dit moment toch graag in jou schoenen willen staan.. Alles om maar te weten dat ik zwanger ben 😃
Hahaha dat denk ik wel als je elke dag de wc van heel dichtbij moet bekijken ;)
Stef2203 schreef:Liminous schreef:sonja2009 schreef:Van al jullie knuffels krijg ik gewoon een huilbui dat is de 4e al van vandaag
Stef2203 schreef:snippie schreef:Stef2203 schreef:pfff Syl het zit ook even niet mee hé... Maar de dag is nog jong laten we hoop houden... Ik duim voor je meiss.
het enigste wat dara tegen helpt is weer aan de pil gaan maar dat doe ik echt niet!
En Feminax van Aleve, zou dat misschien helpen?
sylvia22 schreef:Na het stoppen met het progestageenhormoon zal na drie tot zeven dagen een op een menstruatie lijkende onttrekkingsbloeding ontstaan.
dit stond op de site van provera!, dus ik heb nog 2 dagen pfff stelt me toch een beetje gerust :D
struffle schreef:sonja hoe vaak spuug je ongeveer op een dag?
Stef2203 schreef:Liminous schreef:
Babii schreef:Ik ben er weer ladies!
Om een lang verhaal kort te maken ;). Ik moet Gonal-F gaan spuiten en op CD10 terugkomen. Moet vandaag al starten van de gyn! Gonal-F heeft precies dezelfde pen als de puregon, maar het schijnt beter qua bijwerkingen voor me te zijn.
Zodra die groot genoeg is spuit ik mezelf weer Ovitrelle in! Moet 75 IE gaan spuiten.
Ga zo naar me schoonmama (die is verpleegkundige geweest), want lieve Kim durft de eerste spuit niet te zetten... Dus me schoonmama zet hem samen met me!
Babii schreef:Ik ben er weer ladies!
Om een lang verhaal kort te maken ;). Ik moet Gonal-F gaan spuiten en op CD10 terugkomen. Moet vandaag al starten van de gyn! Gonal-F heeft precies dezelfde pen als de puregon, maar het schijnt beter qua bijwerkingen voor me te zijn.
Zodra die groot genoeg is spuit ik mezelf weer Ovitrelle in! Moet 75 IE gaan spuiten.
Ga zo naar me schoonmama (die is verpleegkundige geweest), want lieve Kim durft de eerste spuit niet te zetten... Dus me schoonmama zet hem samen met me!