BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
@ Sylvia, je moet hem heel langzaam terugtrekken ;).
mayella schreef:Mrij schreef:Jootje82 schreef:mrj; waar heb je gesolliciteerd dan als ik vragen mag?
Bij Achmea (zorgverzekeraar) in Zwolle 😊
Slaap lekker Tessa
Whahha, daar wilde mn schoonzus ook solliciteren maar haar man vond dat te ver weg (is 45 km ofzo..) want dan kwamen er teveel kilometers op de auto.. :shock: Dus van haar heb je geen last in de procedure (als mede sollicitant dan he 😉 )
Babii schreef:@ Sylvia, je moet hem heel langzaam terugtrekken ;).
struffle schreef:babii als je es tijd hebt, kun je dan ff mn grafiekje bekijken, want ik kan er geen wijs uit, jij wel?
link:
http://www.fertilityfriend.com/home/284be9
sylvia22 schreef:Babii schreef:@ Sylvia, je moet hem heel langzaam terugtrekken ;).
oh :? hahahha 😂 ik wil hem er weer zo snel mogeljk uit hebben hahaahah, nou morgen maar langzaam doen dan :lol:
Stef2203 schreef:Struffle even uitgaande van je langste cyclus van 35 dagen zou je je ovulatie op dag 21 nog kunnen krijgen 😊 Zie je wel kansen genoeg nog :)
Babii schreef:struffle schreef:babii als je es tijd hebt, kun je dan ff mn grafiekje bekijken, want ik kan er geen wijs uit, jij wel?
link:
http://www.fertilityfriend.com/home/284be9
Aan je temp te zien zie ik helaas (nog) geen eisprong :(. En je temp variërt een beetje, maar dat heeft te maken met je onregelmatige uren. Vooralsnog een nette grafiek (zonder eisprong).
Je eitje komt nog wel meid ;).
EstherH schreef:k heb trouwens wel meer witte afscheiding (jakkes) waar komt dat vandaan dan?? haha
jorina schreef:zal ik ook nog maar ff beginnen met zeuren dan 😉
testen testen testen testen testen
jorina schreef:rijd ook diesel dus dat kan er wel af hoor maar moet werken sorry
jorina schreef:is trouwens ook een teken van zwangerschap veel witte slijmerige afscheiding 😊
hahaha en ik kan het weten ben inmiddels 3 x zwanger geweest :o
Babii schreef:Zo dit was Mama Kim 😂
Babii schreef:Snap het hoor Esther.. Gewoon testen wanneer jij wil testen (al zijn we nu wel heelll benieuwd hihi).
Storm1987 schreef: Babii: Niet om vervelend te doen maar.... zelfs de gyn dacht aan een zwangerschap, die helaas dan neit genesteld was, maar alles wees er wel op dat er bevruchting had plaats gevonden bij jou.
Ik snap je hoor meid! Is ook lastig als iedereen dat zegt. Ik deed er zelf ook fanatiek aan mee, :oops: maar ik was echt overtuigd.
EstherH: Meestal komt het wanneer je het echt niet meer verwacht, kijk naar Lunanoa 😉 Die had het de ene dag nog over de MMM en de volgende dag test ze positief. Het kan dus 😊 Maar vaak kun je wel op je lichaam en je eigen gevoel vertrouwen. Bij deze zwangerschap voelde ik gewoon dat het raak was, eerdere rondes had ik dat gevoel niet, wel de hoop maar voelde dat het niet zo was. Alleen denk ik dat als je, zoals jij, nu in ronde 11 zit je jezelf automatisch afsluit voor signalen van je lichaam, omdat je niet weer een enorme teleurstelling wilt krijgen. Kwestie van zelfbescherming en op zich ook niet erg. Jij moet testen wanneer jij dat nodig vindt. Die kruidvat testen zijn overigens wel heel erg goed dus om daar vast een setje van in huis te hebben is nooit erg 😊 Succes, wanneer je ook test, en natuurlijk hoop ik dat het hartstikke positief is!
Babii schreef:Hoezo zit je erdoorheen Esther?
struffle schreef:hihi een dopje snippie 😉
dipjes horen er idd bij... ik heb ze ook wel eens, aan je gevoel is wat dat betreft niks te doen, en het is ook normaal dat je ze hebt, geeft alleen maar weer dat je wens groot is, en je motivatie hoog. Da's alleen maar gunstig voor de toekomst!
EstherH schreef:Ik test woensdag met je mee hoor snippie ;)
snippie schreef:K teste rond 12uur altijd!
Hoef pas om half 3op me werk te zijn tot kwart over6hihi
sylvia22 schreef:ik ga zo werken.. tot vanavond.
Jootje82 schreef:Sylvia; werkse!
Dat is idd lang esther..! Waar werk je als ik vragen mag?
struffle schreef:hee kunnen jullie niet wat eerder testen woensdag 😉 anders duurt t zolang voor ik t kan lezen haha...
moet om half 11 namelijk beginnen met werken, dus als jullie het voor 10 uur doen 😉
Maar anders lees ik het 's avonds wel!
Ben benieuwd hoor, zal niet meer zeggen dat ik denk dat esther gewoon zwanger is 🤓
syl werk ze wijffie!!
Jootje82 schreef:Ok thnx Snippie..! Ga zo ff testen.. Gisteren heel heel licht streepje zichtbaar..
Oww, om half 3 pas.. Dan heb je gelukkig nog even. En tot kwart over 6, is te doen ;)
struffle schreef:hee kunnen jullie niet wat eerder testen woensdag 😉 anders duurt t zolang voor ik t kan lezen haha...
moet om half 11 namelijk beginnen met werken, dus als jullie het voor 10 uur doen 😉
Maar anders lees ik het 's avonds wel!
Ben benieuwd hoor, zal niet meer zeggen dat ik denk dat esther gewoon zwanger is 🤓
syl werk ze wijffie!!
EstherH schreef:snippie schreef:K teste rond 12uur altijd!
Hoef pas om half 3op me werk te zijn tot kwart over6hihi
oehh das lekker!! ik van half3 tot elf! lekker lang haha
Storm1987 schreef:EstherH: ik heb woensdagochtend de 20 weken echo. ook spannend. Zullen we afspreken dat we allebei woensdag met goed nieuws komen? 😉 hoop het zo voor je!
Jootje82 schreef:Aha ok esther.. Klint leuk..! 😃 Haha klinkt miss raar maar werk zelf ook in ouderenzorg..
Struffle; Idd ovutesten.. Hihi was het maar waar een licht streepje op een zwangerschapstest 😃 :D