BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Dat is MissMini :mrgreen:
Storm1987 schreef: Lunanoa: Dit is echt te gek hoor meid. Bij mij hielpen die pillen (Emasafene) heel erg goed. Je hebt ze voor oraal gebruik maar je hebt er ook zetpillen van. Bij mij werkte het echt heel erg goed. Ik heb nooit zoveel overgegeven als jij, gemiddeld 1x per dag. Hou jezelf goed in de gaten want teveel afvallen is ook niet goed en volgens mij was jij al tenger van jezelf. Pas goed op jezelf hoor meid!
Struffle: Ik heb geen nekplooimeting laten doen. Dit omdat ze hier slechts gebruik maken van een kansberekening, die kans ik al aanzienelijk klein gezien mijn leeftijd en het kost 140 euro zolang je onder de 35 jaar oud bent. Maar de belangrijkste reden dat wij er niet voor gekozen hebben is omdat wij er niet uit kwamen wat wij wilde als het kind echt down zou hebben. Voor Harry hield het op, wilde hij het liefst een abortus, maar ik wilde dat absoluut niet. Nu hebben we niet voor de keuze hoeven staan, het lot bepaald.... zodra de baby geboren is houden we er onvoorwaardelijk van. En mocht het onverhoopt down hebben, vinden wij uiteindelijk onze weg wel.
Meis wat balen dat je nog geen positieve ovu test hebt. Maar weet je nog vorige maand, je gaf bijna de hoop op en ineens wassie POSITIEF :mrgreen: hoop houden hoor meis. En zaterdag is je party he :mrgreen: Hoe is je jurk geworden? Ik wil fotos zien!!
Snippie: Knap hoor...ik heb echt diep respect voor je. Het is nogal wat. Ik hoop zo enorm dat het geluk nu aan jullie zijde mag komen te staan.Jullie verdienen het!
jorina schreef:vette shit zie nu pas dat ik die hard ben geworden :D
wendyl schreef:Goedemorgen,
Spannende dag voor veel hier! Succes allemaal!!
Ik denk aan jullie!!
Liminous schreef:Ik vanmorgen eindelijk op dag 5 bijna geen ongi meer.. Vanavond dus weer flink klussen en maar hopen dat me ventje raak schiet deze ronde :D
Liminous schreef:Jaa 22 dagen duurde me cyclus.. Maar was pas ronde 1 he, dus je zal zien dat ik deze ronde een hele lange cyclus heb haha (hoop het niet natuurlijk)
Jamilah79 schreef:Stef: Er is wel een andere arts, maar ik durf niet echt bij een ander dit te laten doen. Ik weet dat mijn eigen ha er gemiddeld 2 per maand zet en dus redelijk ervaren is hierin. Ik ben al heel erg bang om te laten zetten, dus baal er nu echt van dat ze er niet is...en morgen zal ze wel volgepland zitten, dus dat word dus weer een maand met cd vrijen. :twisted:
masar ik ga morgen wel even goed zeuren, want dit is echt niet leuk...en anders vraagt ze maar of er een gyn is die het even kan doen morgen, wil niet een maand aan de cd's.
Babii schreef:Hey meiden,
Ben bij de gyn geweest en op CD10 zit er 1 eitje van al 20 MM :|. Het andere eitje was 12 MM (te klein om goed ontwikkeld te zijn) dus helaas zal er deze ronde maar 1 eitje springen.
Vanavond moet ik mijn injectie zetten om de eitjes te laten springen. Vanavond en morgen klussen (en neem de dag erna ook mee, als het me mannetje nog lukt)!
Het houdt in dat ik eindelijk een korte cyclus heb! Mijn broertje is me geluksbrenger vandaag (hij is jarig)... En zou ik dan toch nog Oktober zwanger raken? Want me eitje springt nu op 31 oktober (volgens vele pendels wel). Ben benieuwd.
Hoop dat het klussen vanavond lukt (en dat meneer zich niet weer rot gaat voelen en niet kan presteren). Overigens heb ik dit ook onwijs erg (het moeten IS NIET LEUK) zeker als je tijdstippen opgegeven krijgt ;).
Liefs
Babii schreef:Shit hee, ik krijg een mega korte cyclus!!!
Syl kan je ff helpen met rekenen :oops:
Stef2203 schreef:Is toch + 14 dagen Syl? Zei al kan het fout hebben, maar dan zou ik wel graag willen weten hoe je het berekend :D
Essiee schreef:Ik zat net te denken kim :shock:
Ik begin ongeduldig te worden ......
wanneer zou ik kunnen testen? , denk dat ht nog te vroeg is nu ........
(haha oepsie ik zou wachten tot de 45 dagen) :lol:
Jamilah79 schreef:Stef2203 schreef:Ik dacht al, ik spoor niet 😛 hahaha :D
:mrgreen: 😂 :mrgreen:
Ik begon ook al te twijfelen of ik wel kon rekenen :mrgreen: ;)
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Ik zat net te denken kim :shock:
Ik begin ongeduldig te worden ......
wanneer zou ik kunnen testen? , denk dat ht nog te vroeg is nu ........
(haha oepsie ik zou wachten tot de 45 dagen) :lol:
je kan echt nu al wel testen hoor meid... en dat hoeft zelfs niet met ochtendurine