Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
hahahaha denk t niet, ons sexleven had echt een dip deze maand :|
sylvia22 schreef:nou ben er weer!
geen overstimulatie 😃 ik heb dus gewoon de griep :roll:
nou ja nu ben ik wel gerustgesteld.
ik heb een slijmvlies van 8 mm wat al behoorlijk groot is.. en er zit aan de rechterkant wel een ei van ongeveer 9 a 10 mm..
volgens haar was dit een heel normaal beeld op cd 8! ik moet gewoon doorgaan met deze hoeveelheid en maandag terug komen.
zelf ben ik wel een beetje bang, want vorige maand had ik ook een slijmvlies van 8 mm en toen groeide er geen ei! dus ben wel erg benieuwd naar maandag...
ik heb een slijmvlies van 8 mm wat al behoorlijk groot is.. en er zit aan de rechterkant wel een ei van ongeveer 9 a 10 mm..
volgens haar was dit een heel normaal beeld op cd 8! ik moet gewoon doorgaan met deze hoeveelheid en maandag terug komen.
zelf ben ik wel een beetje bang, want vorige maand had ik ook een slijmvlies van 8 mm en toen groeide er geen ei! dus ben wel erg benieuwd naar maandag...
EstherH schreef:jawel dat is wel weer goed 😊 gelukkig!!
Stef2203 schreef:Hoera Sylvia, de griep!!! Nou lekker blijven spuiten en een beetje rustig aan doen anders ben je helemaal snotterig als je eindelijk mag klussen 😉 :P
EstherH schreef:syl heb jij enig idee hoe mijn cyclus ineens zo lang komt?? is nog nooit gebeurt..
sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:Hoera Sylvia, de griep!!! Nou lekker blijven spuiten en een beetje rustig aan doen anders ben je helemaal snotterig als je eindelijk mag klussen 😉 :P
ik ga zo maar ook eens beginnen met me ziek melden op het werk! ik loop nu al een paar dagen lekker door.. nu moet ik er toch aan toegeven!
Stef2203 schreef:sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:Hoera Sylvia, de griep!!! Nou lekker blijven spuiten en een beetje rustig aan doen anders ben je helemaal snotterig als je eindelijk mag klussen 😉 :P
ik ga zo maar ook eens beginnen met me ziek melden op het werk! ik loop nu al een paar dagen lekker door.. nu moet ik er toch aan toegeven!
Jij ookal? Naast mij ligt al de hele week een vent die midden in de nacht even lekker zijn neus gaat ontsnotten 😛 very charming :D
EstherH schreef:syl heb jij enig idee hoe mijn cyclus ineens zo lang komt?? is nog nooit gebeurt..
EstherH schreef:hahaha stress heb k naar mijn idee niet,
en t idee dat ik zwanger ben heb ik maar laten varen 😃
nog ff afwachten maar en dan miss ff de huisarts bellen?
wendyl schreef:EstherH schreef:syl heb jij enig idee hoe mijn cyclus ineens zo lang komt?? is nog nooit gebeurt..
Wel irritant hoor... Hier zit je ook zo door in onzekerheid!
Je gebruikt geen ovulatietesten he? Vind het echt kut voor je... Voel je niet ergens aan dat je of zwanger kan zijn of dat je ongesteld gaat worden?
EstherH schreef:wendyl schreef:EstherH schreef:syl heb jij enig idee hoe mijn cyclus ineens zo lang komt?? is nog nooit gebeurt..
Wel irritant hoor... Hier zit je ook zo door in onzekerheid!
Je gebruikt geen ovulatietesten he? Vind het echt kut voor je... Voel je niet ergens aan dat je of zwanger kan zijn of dat je ongesteld gaat worden?
nou ja nee eigenlijk niet , van de week na een late dienst behoorlijk last onder in mijn rug, en naar mijn idee zijn mijn tepels gevoeliger...
maarja ook dat kunnen tekenen van ongi zijn
sylvia22 schreef:EstherH schreef:hahaha stress heb k naar mijn idee niet,
en t idee dat ik zwanger ben heb ik maar laten varen 😃
nog ff afwachten maar en dan miss ff de huisarts bellen?
ja precies misschien kun je dan bloed laten prikken
sylvia22 schreef:Babii schreef:Nee klopt 😛 We moesten zoiezo morgen nog ;)... En wil probneren zaterdag ochtend mee te pakken, eitje zal zaterdag om 07.00 uur springen ongeveer....
Kan dus ook om 01.00 klussen whaha.. Nee zie het wel 😉 Als het morgen amar lukt 😃
Ik ga ook slapen!
Slaapse
kim, jij hebt vanavond je spuit gekregen? hoeveel later springt het ei dan? 40 uur toch?
Stef2203 schreef:Ik ken dat probleem van het ziek meldden, ik voel me altijd schuldig 😖 stom hé?
sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:Ik ken dat probleem van het ziek meldden, ik voel me altijd schuldig 😖 stom hé?
ja dat heb ik dus ook en dan denk ik zometeen ben ik nog niet ziek genoeg en word ik over 2 weken ineens nog zieker en moet ik me weer ziek melden en zo ga ik dan maar altijd door.. maar loop je gewoon jezelf voorbij!
Babii schreef:PS. Mijn temp is giga gezakt vanochtend wat inhoud dat er een eisprong aankomt 😂
@ Sylvia, ja dat groeit echt door! Als hij niet wilde doorgroeien zou hij tussen de 2 en 4 mm blijven zei de gyn :D
Tessa23 schreef:Goedemorgen meiden!!
Ongesteldheid heeft toch heel erg doorgezet vannacht , wist niet dat dat zo hevig kon zijn , nooit gehad natuurlijk met de pil , en heb ook vervelende pijn bij onderbuik , maar verder niks gelukkig!
Even bijlezen meiden..
Stef2203 schreef:@ Syl, dat is wel vreemd zeg :shock: :? Hoe kan dat of weet jij dat ook niet?
Stef2203 schreef:@ Syl, dat is wel vreemd zeg :shock: :? Hoe kan dat of weet jij dat ook niet?
Stef2203 schreef:Oke apart, maar gaat dat eitje dan "dood" of groeit gaat die ooit nog groeien?
Tessa23 schreef:Syl blij dat je dan maar gewoon griepje hebt om het zo maar te zeggen , duim met je mee voor maandag!
Babii goed dat het gelukt is, en weer succes vandaag!!
Ja wendyl nu kan ik wel door naar volgende ronde , denk dat ik rond dag 10 begin met ovulatie testen , t is gewoon fijn iets , 1ste ronde ook al gedaan , kon gelijk mooi zien dat ik mn ei sprong had..
Tessa23 schreef:Ja meid ben ook wel benieuwd?
Nog plannen voor vanavond of t weekend meiden?
Ik heb vanavond Lady's night , iemand nog iets nodig? haha
sonja2009 schreef:Ik ben echt kwaad
Er had een oud collega bij een andere oud collega op haar hyves gezet "ik heb hot nieuws Sonja is zwanger....Wat vind jij daar nou van??"
Wat is er nou hot nieuws aan zwanger zijn
Stef2203 schreef:@ Wendyl, kan ik me voorstellen. Denk dat je cyclus toch weer even moet stabiliseren na je mk.
wendyl schreef:Stef2203 schreef:@ Wendyl, kan ik me voorstellen. Denk dat je cyclus toch weer even moet stabiliseren na je mk.
Ja dat denk ik ook.
Heb wel 2 weken geleden positieve ovutesten gehad, dus moet het nu wel echt worden.
Ach ja, de dag is nog lang niet voorbij! :evil:
Stef2203 schreef:wendyl schreef:Stef2203 schreef:@ Wendyl, kan ik me voorstellen. Denk dat je cyclus toch weer even moet stabiliseren na je mk.
Ja dat denk ik ook.
Heb wel 2 weken geleden positieve ovutesten gehad, dus moet het nu wel echt worden.
Ach ja, de dag is nog lang niet voorbij! :evil:
De dagen duren wel echt lang dan hé ;)
jorina schreef:sonja ik zou het wel erg vinden als andere dat op hyves gaan zetten daar hebben ze helemaal het recht niet toe
het is toch jouw nieuws en niet dat van haar jij bent de gene die bepaald wanneer het wereldkundig gemaakt word en niet zij
sonja2009 schreef:jorina schreef:sonja ik zou het wel erg vinden als andere dat op hyves gaan zetten daar hebben ze helemaal het recht niet toe
het is toch jouw nieuws en niet dat van haar jij bent de gene die bepaald wanneer het wereldkundig gemaakt word en niet zij
Ik heb dit naar haar verstuurd prive
hoi
Ik vind het niet zo heel erg leuk dat jij het nodig vind om bij joke op haar hyves zogenaamd hot nieuws te brengen en dan ook nog eens er achter te zetten "wat vind jij daar nou van"
Ten eerste ben ik nog geen 3 maanden zwanger en vertel ik het liever dan zelf ik heb me hyves niet voor niets afgeschermd
Ten tweede hoe zou jij het vinden als ik het zo bij iemand ander met wie je helemaal niets hebt op zijn hyves zet!!!
Ik hoop dat je het begrijpt en het voortaan even prive stuurt als je wil roddelen want zo voelt het voor mij niet als Hot nieuws brengen
Het valt me wel heel erg van je tegen
Aangezien je zelf ook jonge kinderen hebt en weet hoe het is om pril zwanger te zijn en dit echt aan komt als een messteek
gr sonja
jorina schreef:nou ik vind het goed laat haar maar weten hoe je je voelt en ik hoop dat je het ook bij haar open bloot op haar hyves gezet hebt want dan weet de rest ook meteen dat ze haar niets moeten toevertrouwen want dan staat het daarna meteen op hyves
ze heeft zichzelf mooi voor lul gezet daarmee
meiden ga ff ovu testje doen en dan te werk zal de uitslag nog wel ff posten hier
Jamilah79 schreef:Ja, idd open en bloot op haar hyves dit bericht posten zou nog beter zijn. Is er in elk geval niemand meer zo stom om haar iets te vertellen wat niemand anders nog weet.
Vinds dat je nog heele rg netjes bent gebleven....zou bij mij denk ik heelanders komen te staan hahaha...petje af hoor meid, dat je het zo netjes kan verwoorden...
sylvia22 schreef:hahahaha dat zei ik net
ik ga even de computer afstaan aan vriendlief..tot straks
Babii schreef:Ja, maar dat was met Clomid...
Clomid en Puregon/Gonal-F zijn andere middelen (Clomid is een anti-hormoon en de spuithormonen zijn meer puurdere hormonen...
Clomid geeft een seintje naar je hersens voor de groei en die kan ook zo weer stoppen ermee ;). En gonal/puregon gaat direct naar het eitje (niet eerst naar je hersens) en groeit daardoor door :mrgreen:.
Dus zal hij niet goed groeien met 75 IE (wat ie bij jou wel doet) , dan wel met de 100 IE en hij groeit dan ECHT DOOR!!
jorina schreef:negatief
@kim is er bij cb altijd een 2de streepje zichbaar of alleen als er wel al iets onderweg is want er zijn wel 2 streepjes zichtbaar maar niet gelijk aan elkaar en ik kreeg alleen een leeg rondje
Babii schreef:Niet elke vrouw heeft cervixslijm en kan het me ook niet heugen van de maanden voor de prikpil dat ik het had ;).
Nou ik voel wel iets zitten, het voelt als een deukje... Weet dus niet of ik vruchtbaar ben... Snap er niks van, maar ja!!!
Neem aan dat als er een joekel van een ei zit ik dus wel vruchtbaar ben ;).
Jamilah79 schreef:Oh ja, was vanmorgen weer ongi...
Blegh, ben echt pissig zeg!
bel ik de huisarts krijg ik 3 keuzes.
toets 1 voor een herhalingsrecept.
toets 2 voor de assistente
toets 3 voor spoed
Dus ik kies 2...krijg ik te horen: de assistente is alleen bereikbaar van 8 tot 11 uur en van 15 tot 16 uur.
Nou lekker dan, dat word deze keer dus geen spiraal laten zetten. Ik ben zo ontzettend boos. gister krijg ik antwoordapparaat dat ze met cursus zijn en nu krijg ik gewoon niemand aan de lijn.
Maar ik ben er nu wel uit, mijn spiraal wil ik dus niet bij de ha meer laten zetten.Ik ga vanmiddag weer bellen en vertel ze even precies wat ik er van vind hoe vaak ze wel niet gesloten zijn enz. en dat ik daardoor nu een maand onbeschermd ben qua anticonceptie en dat ik een verwijzing wil voor de gyn om me spiraal daar te zetten want ik wil het niet meer bij hun laten doen!
Jamilah79 schreef:Sonja: Als jij nu je bmmond gaat voelen is ie als het goed is hafrd en gesloten
Babii schreef:Blehhhh heb geen cervixslijm :(...
Stef2203 schreef:Babii schreef:Blehhhh heb geen cervixslijm :(...
Nee maar je hebt wel preseed 😛 dat werk ook :D