Stef2203Oud lidBerichten: 1.128Lid sinds: 4 augustus 2009
Maar verder zal ik braaf ophouden met je tegenspreken 😛 😊
Babii schreef:Haha, nee hoor 😉 Mijn gevoel zegt van niet, dus het zal wel niet zo zijn.
Stef2203 schreef:Hahaha Cool Sonja, Ben iig blij dat het geen kwaad kan ;)
Stef2203 schreef:Ik weet niets over zomaar een onderzoekje doen, maar de arts zal waarschijnlijk het zeker voor het onzekere willen nemen 😊
Maar waarom kan jij niet zwanger zijn? :?
Stef2203 schreef:snippie schreef:dame sga even douche en boodschappen doen en oja even inschrijven bij de gemeente!
knuf
Jammer hoor dat je ons schitterende Gouda verlaat ;)
snippie schreef:sylvia even terug koment op vanmorgen over overstumilatie.
jij zei dta die collega vaak overstumilatie heeft ,wat ik begreep dat hun dan gewoon door gaan!
dat mag ook niet bij ivf!in geen geval is overstumilatie goed.
ook bij ivf is er een max aan eitjes die je mag hebben hoor!
Ik doe ICSI is een stapje verder als ivf maar gata haast het zelfde alleen de bevruchting gaat verder.
maar idd de dozes kan te hoog zijn bij mij! omdat uit me zelf elke maand al 2 of 3 eitjes heb!vaak 2.
dus vandaar!
gyn heeft me weer gebeld en moet me rustig houden
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia even terug koment op vanmorgen over overstumilatie.
jij zei dta die collega vaak overstumilatie heeft ,wat ik begreep dat hun dan gewoon door gaan!
dat mag ook niet bij ivf!in geen geval is overstumilatie goed.
ook bij ivf is er een max aan eitjes die je mag hebben hoor!
Ik doe ICSI is een stapje verder als ivf maar gata haast het zelfde alleen de bevruchting gaat verder.
maar idd de dozes kan te hoog zijn bij mij! omdat uit me zelf elke maand al 2 of 3 eitjes heb!vaak 2.
dus vandaar!
gyn heeft me weer gebeld en moet me rustig houden
ik zal haar zodra ik haar weer zie vragen hoeveel eitjes ze bij haar kweken en weghalen om te bevruchten. ze had het erover dat ze vaak meerdere eitjes heeft! ik neem aan dat haar gyn. ook wel weet wat hij doet en misschien kweken ze bij haar het maximale van 3 en heeft ze daar ook al last van..
zodra ik het weet laat ik het je horen
wendyl schreef:Ow nee, helemaal niet hoor!
Begon misschien raar, maar ik dacht dat ik een PB aant sturen was! 😊
Ben nog een beetje ergens anders met m'n hoofd! :D
sylvia22 schreef:mijn gyn. heeft mij eergisteren verteld dat bij 5 en meer eitjes je overstimulatie hebt
snippie schreef:omdat je bij jouw 5 al overstumilatie!omdat jij je eitjes niet laat aanprikken of in vriezen!
knuf
sylvia22 schreef:snippie schreef:omdat je bij jouw 5 al overstumilatie!omdat jij je eitjes niet laat aanprikken of in vriezen!
knuf
oh zit dat zo :?
Stef2203 schreef:sylvia22 schreef:snippie schreef:omdat je bij jouw 5 al overstumilatie!omdat jij je eitjes niet laat aanprikken of in vriezen!
knuf
oh zit dat zo :?
Syl, morgen mag je toch weer naar de gyn?
Essiee schreef:Hee meiden,
even vlug een berichtje..
Sonja, wat super dat je vanaaf al een echo hebt!
Ik krijg altijd de rillingen van seks bij dieren, kweetniet, vind dat altijd heel vreemd om te zien :roll: 😉
Ik weet écht niet wat ik heb..
vanacht geen oog dicht gedaan, misselijk, draaien, warm ...
vanmorgen was mn temp wel normaal, 36.8 .. weet gewoon ZEKER dat ik niet zwanger ben!
Net in de auto terug van school kreeg ik meeeega krampen in mn buik, deed echt heel zeer, had gewoon tranen in mn ogen ..
had bijna de neiging even te stoppen langs de snelweg :shock:
Mn mannetje heeft de dokter gebeld voor zn 'ding' , die zei wel meteen een vruchtbaarheidsonderzoek te doen ,
ik zo huh? wrom dat?
Kan dat zomaar, weet iemand dat? Hoe dat zit?
Stef2203 schreef:Spannend hoe zijn je gevoelens erover? :)
sylvia22 schreef:ik lees nu idd op internet dat je pas overstimulatie hebt vanaf 20 eitjes :shock: waarom zegt mijn gyn. dit dan?
Babii schreef:sylvia22 schreef:ik lees nu idd op internet dat je pas overstimulatie hebt vanaf 20 eitjes :shock: waarom zegt mijn gyn. dit dan?
Omdat wij geen IVF hebben Syl... Bij IVF halen ze die eitjes weg en bevruchten ze en ze plaatsen max. 2 TP terug!... Maar wij moeten het zelf doen, dus de kans op een meerling bijv. vierling is erg groot...
Vandaar dat je gyn dat zegt :D
snippie schreef:hihi! steff kom maar eens langs in reeuwijk als je het leuk vind:D!
lijkt me gezellig:D!
en ben sowiezo nog vaak in gouda me schoonzus woont daar en ik werk in gouda en vriendinnen wonen daar:D.
en hallo reeuwijk is maar 15min fietsen van reeuwijk!
Syl om hoelaat moet je?
hej dames ik ga even spaghettie maken:D
kus
Babii schreef:Volgens mij had Esssie vorige week of daarvoor getest... Maar goed maakt niet uit, haar temp geeft ook niet echt een zwangerschap aan.
Maar vindt wel dat ze haar even goed moeten onderzoeken!! Als ze normaal regelmatig is en nu ineens zo een rare cyclus heeft... Al gebeurd dat soms weleens :(.
snippie schreef:ik meen het hoor steff:D !lijkt me gezellig:D
Babii schreef:Gadverdamme, ik hoest hier aardig wat slijm op 😞 Echt vies hoor... Overigens verlies ik van onderen ook weer veel slijm...
Babii schreef:O ja volgens mij heb je gelijk stef!! Ik ken een meisje die is nu al 2,5 jaar bezig!
Heeft net zulke cyclussen als Esssie, soms wel 60 dagen! Moest naar de gyn om het e.e.a. te bespreken. Zegt die takke gyn: ja mevrouw u heeft een eisrpong, dus probeer het maar verder! Ga u geen Clomid geven want u hebt een eisprong...
Nou ik zweer het he! 2,5 jaar bezig en me KLOMP BRAK! Ik zeg ik ga je gyn eens even bellen... BELACHELIJJ!!!
Stef2203 schreef::o Sylvia!!!
Jij hebt een erker met glas in lood!!!! I Love Your House!!!!! :D
Babii schreef:Ja dat bedoel ik! Ik was ook zo onwijs pissig toen ze me dat verteld. Niemand vraagt opm zulke cyclussen en zolang bezig te zijn :(.
Mijn schoonmams had mexicaanse griep en mijn schoonvader ook, dus ben daar vorig weekend veel geweest (of het weekend ervoor).... Wilde voor ze zorgen met Steph...
Maar ik heb nu giga verschijnselen 😞 Niet fijn... Steph laat me gelukkig veel drinken, heb net van 15.00 tot 18.00 geslapen :oops: En was om 12 uur me bed uit...
Ach ik blijf gewoon relaxen, mag deze week niet @ work komen :(... En hopen dat het snel over is!!
sylvia22 schreef:Stef2203 schreef::o Sylvia!!!
😃 thanks! ben er ook heel blij mee
Stef2203 schreef:sylvia22 schreef:Stef2203 schreef::o Sylvia!!!
Ook een jaren 30 woning met idioot hoog plafond? ;)
sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:sylvia22 schreef:
Ook een jaren 30 woning met idioot hoog plafond? ;)
ja we hebben een jaren 30 woning, plafonds zijn niet bijzonder hoog
sylvia22 schreef:kim, als je de mexicaanse griep hebt, moet je dan niet altijd een prik halen? of hoeft dat niet?
Stef2203 schreef:
wel hoger dan de huidige nieuwbouw toch?
Stef2203 schreef:Alleen ik heb hem zonder glas in lood 😞 en geen erker of voortuin :(
jorina schreef:dat is inderdaad een behoorlijk heftig verhaal ja en dan ook nog eens een miskraam krijgen als het eindelijk gelukt is echt super zielig
ik mocht vanmiddag de gyn bellen voor de uitslag van het onderzoek op het kindje en die was gelukkig helemaal goed er waren geen rare dingen te zien behalve dat het waarschijnlijk gewoon ongelukkig was dus we kunnen gewoon door en volgens de gyn kan die rare buikpijn weldegelijk door een beginnende cyclus komen dus das ook weer een hele geruststelling
sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:Alleen ik heb hem zonder glas in lood 😞 en geen erker of voortuin :(
wij hebben dan wel een voortuin, achtertuin, schuur, kelder, grote zolder met dakkapel, 3 slaapkamers en niet te vergeten een hoekwoning!
heb jij foto's van je huis of hyves staan? ik ga even kijken ;)
snippie schreef:Steef ben elke woensdag en vrijdag vrij:D en altijd maandag dinsdag donderdag ochtend beschikbaar! tenzij ik vergadering heb
Stef2203 schreef:Ach Babii, mijn meubiliar is echt vet kicken!!
Allemaal tweedehands spullen van een student 😃 alleen de bank is nieuw en de tv kast en de boekenkast... Ik slaap in het bed van mijn ouders (waar ik en mijn neefje in verwekt is) een 1.90 bij 1.40 bed
hahaha mijn vriend is 1,96 die ligt altijd schuin in bed hahahaha...
snippie schreef:komt goed meis en het weekend bestaat ook nog!!!
en idd sávonds:D
sylvia22 schreef:Stef2203 schreef:Ach Babii, mijn meubiliar is echt vet kicken!!
Allemaal tweedehands spullen van een student 😃 alleen de bank is nieuw en de tv kast en de boekenkast... Ik slaap in het bed van mijn ouders (waar ik en mijn neefje in verwekt is) een 1.90 bij 1.40 bed
hahaha mijn vriend is 1,96 die ligt altijd schuin in bed hahahaha...
jij en je neefje :?
Babii schreef:Haha, ja wij dus ook!! En mijn katje toen ze jogn was vond het erg leuk der nageltjes in de bank te zetten :?
zeg als iedereen gaat daten.. EN IK DAN??
Hadden jullie het gelezen over het Vaccin?
sylvia22 schreef:Babii schreef:Haha, ja wij dus ook!! En mijn katje toen ze jogn was vond het erg leuk der nageltjes in de bank te zetten :?
zeg als iedereen gaat daten.. EN IK DAN??
Hadden jullie het gelezen over het Vaccin?
we date van de 21ste gaat alsnog door hoor.. dus je kan nog mee ;)
Babii schreef:I know 😉 maar ik was degene die helaas privé iets met spoed tussendoor heb gekregen :(... Dus ik kan niet mee :cry: