LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Ahh super nieuws Sylvia!
sonja2009 schreef:nou vk stelde geen reet voor
Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:nou vk stelde geen reet voor
Jij balen zeker :)
sonja2009 schreef:nou vk stelde geen reet voor
snippie schreef:syl wat goed meissie!!!!!!!!!!!!!!
ik ga heel hard voor je duimen!!!
wat soort slechte verhalen dan?
knuf
sonja2009 schreef:Stef2203 schreef:sonja2009 schreef:nou vk stelde geen reet voor
Jij balen zeker :)
nee hoor dat niet hoefde een uurtje niet te werken hahahha
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:nou vk stelde geen reet voor
wat dan? wat moest je doen dan?
sylvia22 schreef:ben niet bang om te spuiten, maar ben nu daardoor wel bang dat als ik hem met zetten, ik niet durf door te zetten.. en mijn vriend is wat spuiten betreft een help op sokken, dus die hoef ik niet te vragen.. als ik met de spuit alleen al zijn kant op wijs, raakt hij al bijna in paniek :?
Stef2203 schreef:sylvia22 schreef:ben niet bang om te spuiten, maar ben nu daardoor wel bang dat als ik hem met zetten, ik niet durf door te zetten.. en mijn vriend is wat spuiten betreft een help op sokken, dus die hoef ik niet te vragen.. als ik met de spuit alleen al zijn kant op wijs, raakt hij al bijna in paniek :?
Hahaha Zo schattig 😛 :D
sylvia22 schreef:snippie schreef:syl wat goed meissie!!!!!!!!!!!!!!
ik ga heel hard voor je duimen!!!
wat soort slechte verhalen dan?
knuf
dat de spuit pijn doet.. dat de vloeistof brand en dat je de plek op de buik beter eerst kan verdoven met een ijsklontje :?
Mrij schreef:Goedemorgen meiden!
Storm, whahahah jij maakt het wel heel bond, geweldig! 😂
Sylvia, wat super voor je meid!! Je vindt vast wel een oplossing voor die spuit en dan, hoppa lekker zwanger worden!
Pff ik ben er net weer uit het ziekenhuis, m´n zusje is vanacht opgenomen, ze is zo ontzettend ziek, heel eng 😞
Jamilah79nou vk stelde geen reet voor[/quote schreef:
wat dan? wat moest je doen dan?
becky88 schreef:storm jij weet het wel weer heel erg leuk uit te drukken he 😂 😂
mrij wat ontzettend klote meis, hoop dat t snel beter gaat met haar!!
sylvia wat een geweldig nieuws!!!! op naar 2 volgroeide pepernoten.
Stef2203 schreef:becky88 schreef:storm jij weet het wel weer heel erg leuk uit te drukken he 😂 😂
mrij wat ontzettend klote meis, hoop dat t snel beter gaat met haar!!
sylvia wat een geweldig nieuws!!!! op naar 2 volgroeide pepernoten.
Hey becky!!
Al een ei op je speurzender te zien? :?
Jamilah79 schreef:Hahahaha Sonja, was het zeker ene tas van zwitsal met veel folders en idd probeerprodukten erin. Vond ik toen ook het leukst. Ik moest toenw el van alles vermelden vanzowel mijn familiekant als die van mijn vriend, zaten er dus ook een dik uur toen. Maar hartje luistweren is wel heele rg gaaf idd. De 1e keer dat ik het hartje hoorde moest ik bijna huilen, de tranen stonden al klaar in mijn oogjes hahaha...Bleef het trouwens ook keer op keer mooi vinden om te horen.
Het allermooiste vond ik toen de pretecho die we bij 26 weken gemaakt hadden echt geweldige foto's aan overgehouden, want mijn mannetje werkte maar wat graag mee :mrgreen: En het leukste was dat we toen al konden zien hoe hij eruit zou zien, dus toen hij geboren was zeiden we direct dat hij nog steeds hetzelfde was als op de foto's van die echo.
Stef2203 schreef:@ Essie, mijn zwager had het en 2 collega's op het werk, allemaal anderhalve week plat gelegen, wat een rotgriep!!
Essiee schreef:Stef2203 schreef:@ Essie, mijn zwager had het en 2 collega's op het werk, allemaal anderhalve week plat gelegen, wat een rotgriep!!
bahbah!
En die was ook zo super ziek?
becky88 schreef:stef wat raar van je temp.
sylvia22 schreef:zo ben er weer................
JAAAA ik heb maar 2 eitjes! joehoe 1 van 14 en 1 van 12.. nu moet ik vrijdag weer terug komen en dan hopen we dat het ei van 14 mm dan 18 mm is! die van 12 mm nu is niet goed gegroeid, dus dat is even die vraag hoe die er uit zal zien vrijdag.
dus ik heb er dan 1 of 2 😃
BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ
Jamilah79 schreef:Sonja: gaaf hoor en die tranen gewoon laten gaan, hahaha dat zijn ze wel gewend bij de vk 😉 ..
Ik zag mijn kleintje voor het eerst met 10 weekjes, nou wat was ik trots op dat boontje met armpjes en beentjes zeg! Mijn vriend moest toen ook bijna huilen, nou, dat is dus echt totaal niet iemand die snel huilt hahaha...wel heel lief om te zien :mrgreen: ..Hartje mocht ik pas horen bij 15 weken, dus heb ik even een poosje op moeten wachten. Kon al vanaf week 14 maar zat net in de kerstperiode, dus vandaar pas later gehoord, maar was wel super!
Stef2203 schreef:Wat snap je er niet aan dan?
Stef2203 schreef:Hahaha vertel het me dan vertaal ik wel voor je :)
pals schreef:snippie schreef:pals schreef:ten eerste ben ik begin april gestopt
ten 2de nnu nov dus 7 maanden ver
ten 3de jullie zijn een stel zieltjes die niet tegen de waarheid kunnen.
ten 4de zoek ander hobby dan mensen te kak te zetten.
ten 5de http://www.zoekeenleven.nl
Ik ben zo dat jullie zo fuckking goed met elkaar kunne vinden aan gezien stellet dombo's zitten ?
laaat mij met rust?
HUH? welke waarheid
Die kim en rest van gekke?
Essiee schreef:Vervelend he stef, maja .. wat doe je eraan :roll:
Kim ik las trouwns heel wat pagina's terug dat je zei ... 'ons volgende huuhuis',
puur nieuwschierigheid, maar waarom niet een huis kopen op dn duur?
Essiee schreef:Stef2203 schreef:Hahaha vertel het me dan vertaal ik wel voor je :)
Oo dr ontstaat al iets .. hahaha
Als ik op enterdata drukte kon ik vanalles invullen, ik ga ht gewoon even uitvogelen :mrgreen:
Stef2203 schreef:Hey Babii, gaat het alweer wat beter? :)
Babii schreef:Essiee schreef:Vervelend he stef, maja .. wat doe je eraan :roll:
Kim ik las trouwns heel wat pagina's terug dat je zei ... 'ons volgende huuhuis',
Omdat wij dat niet willen, anders hadden we dat allang gedaan 😊
Ten eerste mijn man heb een eigen bedrijf, gaat dat fout is het huis als onderpand en verkoopt de bank hem en dan heb je een giga schuld op je naam ;). Daar beginnen we niet aan.
En puur we willen het niet!
snippie schreef:meiden wij huren ook en hebben het prima naar ons zin hoor
Essiee schreef:Babii schreef:Essiee schreef:Vervelend he stef, maja .. wat doe je eraan :roll:
Omdat wij dat niet willen, anders hadden we dat allang gedaan 😊
Ten eerste mijn man heb een eigen bedrijf, gaat dat fout is het huis als onderpand en verkoopt de bank hem en dan heb je een giga schuld op je naam ;). Daar beginnen we niet aan.
En puur we willen het niet!
Mn vriend heeft ook een eigen bedrijf ... Volgens mij klopt dat niet helemaal wat je zegt ...
Naja goed als je het niet wilt, dan wil je het niet he, niks mis mee ;)
sonja2009 schreef:Ik was even op deze site aan het kijken staat er gewoon onderaan een link voor een hcg dieet http://www.hcg-greece.com/index.htm kan hier echt kwaad om worden het is een hormoon wat kan worden gebruikt voor medicijnen voor vruchtbaarheid niet aan mensen die snel willen afvallen
moest ik even kwijt
Babii schreef:sonja2009 schreef:Ik was even op deze site aan het kijken staat er gewoon onderaan een link voor een hcg dieet http://www.hcg-greece.com/index.htm kan hier echt kwaad om worden het is een hormoon wat kan worden gebruikt voor medicijnen voor vruchtbaarheid niet aan mensen die snel willen afvallen
moest ik even kwijt
Klopt 😉 Onze injecties worden ook egbruikt voor het afvallen van... Dat staat in me gebruiksaanwizjing haha
Babii schreef:Het is ook belachelijk, maar denk dat dit meer gebruikt worden voor vrouwen of mannen met een schildklierziekte die bijv. een maagoperatie krijgen (maagband) en dus door die schildklierziekte niet zelf kunnen afvallen....
En vaak krijgen ze dan op zo een manier hulp ;). Ze geven die injectie van over de 425 euries niet zomaar hoor ;).
snippie schreef:wij kunne hypotheek krijgen.maar kwamen dit weer op ons pad tegen:D!en wat sonja zegt.we hoeven niks zelf te betalen als er iets stuk is:D!
ohh wta lief jamilah:D
en idd wat stom van dat hcg dieet.
en ik heb juist mee rhonger door die injecties :oops:
Essiee schreef:snippie schreef:wij kunne hypotheek krijgen.maar kwamen dit weer op ons pad tegen:D!en wat sonja zegt.we hoeven niks zelf te betalen als er iets stuk is:D!
Dat is waar, je hoeft er niks aan te betalen,
maar je bent iedere maand wel je geld 'kwijt',
Kopen is een investering natuurlijk!
Kim, ik weet heel zeker dat wij het anders hebben geregeld. Ook vanuit mn studie...
Voor de volle 100% kun je nooit helemaal gedekt zijn ... (en er hangt een redelijk prijskaartje aan de 'garantie') Zoiezo ligt het met zzpers anders!
Stef2203 schreef:Essiee schreef:snippie schreef:wij kunne hypotheek krijgen.maar kwamen dit weer op ons pad tegen:D!en wat sonja zegt.we hoeven niks zelf te betalen als er iets stuk is:D!
Kim, ik weet heel zeker dat wij het anders hebben geregeld. Ook vanuit mn studie...
Voor de volle 100% kun je nooit helemaal gedekt zijn ... (en er hangt een redelijk prijskaartje aan de 'garantie') Zoiezo ligt het met zzpers anders!
Precies de reden waarom ik gekocht heb, huren bij een particulier vond ik te duur voor de ruimte die we konden krijgen.
En je gooit je geld niet meer weg als je koopt :)
snippie schreef:hej babii je temp schiet idd erg omhoog!
snippie schreef:Stef2203 schreef:[quote="Essiee
Precies de reden waarom ik gekocht heb, huren bij een particulier vond ik te duur voor de ruimte die we konden krijgen.
En je gooit je geld niet meer weg als je koopt :)
Stef2203 schreef:@ Babii, ik weet dat progesteron uit het gele lichaam zorgt voor een tempstijging, kan zomaar dat zijn :)
Babii schreef:Stef2203 schreef:@ Babii, ik weet dat progesteron uit het gele lichaam zorgt voor een tempstijging, kan zomaar dat zijn :)
Wat is dat :oops:
Essiee schreef:Zou je willen emigreren?
Ik ben snel weg, even lekker de stad in met mn schoonzusje!
Stef2203 schreef:Babii schreef:Stef2203 schreef:@ Babii, ik weet dat progesteron uit het gele lichaam zorgt voor een tempstijging, kan zomaar dat zijn :)
Wat is dat :oops:
Het gele lichaam of progesteron ;)