Schorpioentje87 schreef:
Mag dat ivm met je werk, omdat je daar werkt zeg maar.. :? En waarom zouden ze jullie die vraag stellen, weten ze dat jullie pleegkinderen willen, sta je daar al voor ingeschreven ofzo.. Misschien domme vragen maar ben hier niet in thuis!
Zou evengoed wel mooi zijn als jullie de zorg over dat jochie van 3 krijgen, jullie kennen hem natuurlijk al goed, hoelang zit hij al bij jullie op de groep?
die plaatsing loopt dan niet via mijn werk maar via de william schrikker groep (WSG), dat is een grote organisatie die er voor heeft gezorgt dat ze op deze groep kwamen maar die er nu ook voor zorgt dat ze naar een gezin gaan.. als ik dit jochie nij ons in huis zal komen, dan heeft dat niks met mijn werk te maken die staat er dan helemaal buiten. ik heb dan met de william schrikker groep te maken.
nee ze weten niet dat ik dat zal willen maar daar mag mijn werk ook niks over zeggen, dus als ik dat zou willen dan moet ik dat aangegeven bij de william schrikker groep, je moet zeg maar mijn werk er helemaal buiten zien. daar worden ze nu alleen maar opgevangen en meer niks, de rest gaat allemaal via de WSG.
hij zit er nog niet zo lang, maar de bedoeling is ook dat hij zo snel mogelijk word doorgeplaats, omdat hij nu op een crisis opvang zit en dat is voor korte duur en deze jongen hoort hier niet thuis maar in een gezin.
maar echt goed kennen nee dat doe ik hem niet, maar als je pleegouder word ken je het kindje nooit voordat hij bij jou in het gezin komt tenzij zoals ik nu met dit jongetje of kim met har borertje