sharon_ schreef:Nee maar zoiets vraag je toch ook duidelijk na bij het consultatie bureau lijkt me? :oops:
jah lijkt me ook meissie,maar ms swas het toen nog te vroeg
sharon_ schreef:Nee maar zoiets vraag je toch ook duidelijk na bij het consultatie bureau lijkt me? :oops:
Thyra schreef:schorpioentje, gefeliciteerd met je positieve zwangerschapstest, en dus met je zwangerschap, geniet er saampjes maar lekker van en laat je maar lekker door iedereen in de watten leggen ;)
snippie schreef:
colombia!! geboren in bogota!!!
en mijn biologische meoder is wss dood.
ben met 6maanden te vondeling gelegd!!op erst avond bij een kerk
jorina schreef:zijn we er nu helemaal uit hoe het gaat met de balletjes <
volgens mij thyra kunnen ze tot ander half nog terug schieten maar helemaal zeker ben ik er ook niet van
weet alleen dat ze bij thomas nu nog altijd de balletjes controleren maar misschien heb ik wel een cb arts die daar op kickt ;)
Storm1987 schreef:snippie schreef:
colombia!! geboren in bogota!!!
en mijn biologische meoder is wss dood.
ben met 6maanden te vondeling gelegd!!op erst avond bij een kerk
Hier krijg ik echt kippenvel van.... jeetje meid wat een verhaal. Op kerstavond nog wel, zo'n lief klein babytje. Ach jee 😢 Wat moet dat onwijs moeilijk zijn geweest voor diegene die je ter vondeling heeft gelegd. Maar ook voor jou, het eerste jaar van je leven is gewoon een vraagteken.
Sharon: Ik snap je woede en onbegrip volkomen, maar meid, het heeft zo weinig zin om te gaan vingerwijzen... als de hele situatie er beter van zou worden, zou ik zeggen DOEN! Maar nu is het kwaad al geschied en door hier boos over te blijven kost je dit alleen maar energie en wordt ook de band met je schoonouders er niet beter op.
Ik heb ook nooit geweten dat dit zo belangrijk is, en wat je zegt.... ik krijg een zoontje en ik ga er goed opletten. Ik zou er niet te luchtig over denken, maar dat komt omdat JIJ me dit nu verteld. Vroeger werden de mensen gewoon veel minder ingelicht, er was geen internet.... immers wisten de vrouwen vroeger ook niet dat roken en rood vlees not done is tijdens je zwangerschap. Iedereen rookte....
Wat ik probeer te zeggen dat ik heel goed begrijp dat je teleurgesteld bent en dat je had gewild had dat je schoonouders dit goed in de gaten hadden gehouden. Maar dit is achteraf geklets, en daar verander je nu niks aan. Blijf niet boos op het verleden, kijk naar het heden en kijk naar de mogelijkheden die er wél voor jullie zijn.
Een hele dikke knuffel voor jou meid, want het is NIET makkelijk en dat weet en begrijpt iedereen!
Thyra schreef:Het kost idd veel geld om iedere week weer te testen, en toch wel telleurstelling als die steeds negatief zijn.in het vervolg wacht ik gewoon mijn ongii af, en komt die niet dan pas testen. Ik test trouwens met die casette testen van kruidvat, heeft iemand daar ervaring mee?
Schorpioentje87 schreef:Ik had de testen van Matcare en die bevallen me goed!
Kruitvat testen heb ik nooit gehad maar heb hier wel gelezen dat er meiden zijn met vals positieve testen :roll:
sharon_ schreef:sylvia22 schreef:sharon, ik herken het meid.. ik heb soms ook het gevoel alsof iedereen mij voorgaat.. maar ik gun het echt iedereen maar soms is het moeilijk, wij gaan nu al weer de 20ste maand in :cry:
Ik gun het ook echt iedereen! Absoluut.. Maar ik geef wel eerlijk toe, als ik zulk nieuws lees dat ik wel ff heel hard moet slikken, en soms zelfs tranen moet weg bijten.. Jij bent al helemaal lang bezig, net als Snippie.. Dus voor jullie moet het nog frustrerender zijn maar pff hopelijk krijgen we allemaal straks zon pracht wondertje!
Schorpioentje87 schreef:Thanx Babii: Ik snap jouw ook volkomen meid!
Babii schreef:Schorpioentje87 schreef:Thanx Babii: Ik snap jouw ook volkomen meid!
Maar ik ben wel super blij hoor voor iedereen! Maar ook een beetje jaloers soms :oops:. Waarom is het zo moeilijk om een droom waar te maken?
Vriendjes op de beebiesite toevoegen weet ik wel, maar dat is een hele uitleg ;). Hebbie msn???
Jamilah79 schreef:Babii schreef:Woow toen ik een endoscopie had voor me darmen kreeg ik een soort van oplossing en moet 4 liter water drinken met die oplossing...
Gadverdamme wat onwijs ranzig was dat drankje... Dan zou je al je ontlasting uitpoepen. Eenmaal in het ziekenhuis moest ik nog zo een ding omdat ik niet helemaal leeg was.... Een klisma volgens mij,,
hahaha, die onderzoeken heb ik idd ook gehad, ook liters rotzooi weg moeten drinken en dan moet je ervan poepen, maar dit moet je dan weer zo lang mogelijk ophouden whahahah, wat ene ellende was dat zeg. En dan niet te vergeten de onderzoeken dat ze je anus binnen gaan, nou dat was helemaal geen feestje, was blij dat ik onder een roesje zat hahaha. Uiteindelijk kwam er alleen uit dat ik een B12 tekort had :lol:, al die kut-onderzoeken voor alleen dat resultaat
Schorpioentje87 schreef:Weltruste Jamilah!