Ik heb trouwens DE babykamer gevonden die ik wil!
Die is afgeprijst van 1300 :shock: naar 499 euro.
Is dat veel voor een kinderkamer??
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
Kimberly20 schreef:
Sinds ik zwanger wil worden wil zij het ook. Wordt niet goed van der! Ik woonde na 1 dag samen zij ook. Damnit...
Kimberly20 schreef:Storm1987 schreef:Kimberly20 schreef:
Sinds ik zwanger wil worden wil zij het ook. Wordt niet goed van der! Ik woonde na 1 dag samen zij ook. Damnit...
Een goede vriendin van mij begon ook met zwanger worden nadat ze wist dat ik een miskraam heb gehad. Ik zie een kind krijgen niet als iets wat je na-aapt. Soms heb je net dat laatste duwtje in de rug nodig. 2 weken terug op zondag belde zij mij dat ze zwanger is. Ja, dat was even slikken... Zeker omdat ik ook zoiets had van, ze heeft geen baan met vast contract enzo, maar ik was ook blij voor haar. Een week later op zondag belde ik haar op, om te zeggen dat ik ook zwanger was. Nu zijn we allebei zwanger en dat is heeel bijzonder voor de band die je krijgt. Ik deel nu al zoveel met haar en we kijken ook erg uit naar de toekomst. Het heeft dus ook zijn positieve kanten! Je bent niet de enige die zwanger wilt worden, er zijn miljoenen vrouwen die daarmee bezig zijn. Ik weet uit eigen ervaring dat het heel moeilijk is wanneer je naasten eerder zwanger zijn dan jij. Zeker door je miskraam, wordt dat gevoel versterkt. Ik snap het als geen ander.
En ja, dat je zusje 18 jaar is, geen opleiding etcetera... tjah, ik vind dat ook moeilijk. Maar toen ik 17 was wilde ik ook al graag een kindje en toen zag ik ook mogelijkheden. Waar een wil is is een weg. Er zijn vrouwen die ons hier op het forum, wij zijn denk ik allemaal begin 20, onnadenkend vinden. Ik krijg reacties als: weet je waar je aan begint? Dat vind ik zon gebazel. Geen enkele vrouw weet waar ze aan begint als ze voor het eerst moeder wordt. Op het moederschap kan je je gewoonweg niet voorbereiden, en of je nou 20, 30 of 40 bent maakt dan volgens mij geen reet uit 😊
Ik probeer je niet de les te lezen ofzo hoor, probeer het alleen van een andere kant te bekijken. Als ik hoor hoe de situatie van je zusje is, zou ik ook nog even wachten. Maar zij vint het misschien wel ideaal. Blijft lastig 😊
Het spijt me maar mijn zusje heeft geen mogelijkheden! Geen baan, haar vriend verdiend amper geld, ze wonen bij zijn ouders die er niet achter staan, haar vriend zit volop in de schulden! Zij wil niet werken, verliest steeds der baan!
Ze kan derzelf niet onderhouden, kan der kleding niet kopen want er is geen geld, ze vraagt haar broertje an 17 om geld! Ze vraagt haar zus geld te lenen, krijg nog 300 van der.
Kan je dan een kind onderhouden??? NEE
celeste schreef:Zwanger?? nee!!! anne, wat vertel je me nu??? 😉 😮
echt waar????? 😉 jee... dat had ik nou nooit van jou gedacht....!!!
Anne87 schreef:
Maar niemand heeft posi getest hoor;)
struffle schreef:storm ik voel me niet aangesproken als spammer. 🤓
Ik heb slechts een status van babbelaar... :ugeek:
Anne87 schreef:Tja als de zak vol zit, dan moet ie geleegd worden!! 😉
Uhm nee ik wist niet dat je boos werd storm 😉
Maar u snapt natuurlijk wel dat ik bedoel dat er nu niemand positief heeft getest... :?
Mijn oprechte excuses 😂
becky88 schreef:ik ben er weer!
om even de vraag te beantwoorden:
ik heb nog niet getest bn wel nog altijd heel erg misselijk heb net pas voor t eerst gegeten vandaag!
wou vanmorgen naar me werk gaan maar heb een kwartier staan overgeven toen ik opstond :shock:
anne: ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is wij hebben toevallig ook een babykamer gezien bij baby-dump die afgeprijsd is voor 499 en wij willen het ervoor betalen dus het is maar net wat je zelf wil ;)
Anne87 schreef:Waar is iedereen!? :?
Tja Jorina, ik verspil mijn geld er nooit meer aan in ieder geval.. 😂
struffle schreef:hehehehe Mrij 😉
ZUCHT ik heb pas 2 augustus mn NOD 😞 als enige helemaal dán pas...
Nouja, ik ga lekker over 4 naggies op vakantie en das dan een welkome afwisseling!!
Shit shit ik moet nog zoveel voorbereiden!!
Wat een takkeweer dames!!
struffle schreef:hehe niet te vlug oordelen he Mrij 😉
Ik drijf graag de spot met je, maar in Overijssel wonen ook gewoon alleen maar boeren......... toch?
Ik kom wel eens uit de randstad hoor, zoals gister naar walibi, keek de ogen uit mn kassen toen we door de bossen reden voorbij utrecht!! Als je vrijwel alleen in de randstad woont denk je dat heel NL is dichtgebouwd en er geen stukje natuur meer over is, maar dat blijkt dus soms wel mee te vallen.
Toch, ik vlucht graag naar ongerepte gebieden op vakantie, daarin, zónder al die toeristen, voel ik me pas echt gelukkig en vrij :)
Anne87 schreef:sow staat een verhaal in de flair, over een vrouw die 22 weken zwanger was en het toen liet afbreken..
Omdat het kindje het downsyndroom had..en een hartafwijking..
Wat zouden jullie doen?
Anne87 schreef:Oh oke!! 😃 spannend!!
Eej is het normaal dat je na je eisprong, nog steeds kramperige onderbuik en onderrugpijn hebt?
Als het goed is had ik gisteren of eergisteren mijn ei!
Ik dacht dat het daarna wel wegging.. :?
Anne87 schreef:Ja we gaan vnv nog maar een keer klussen ( wat een straf 😉 )
Ik heb niets voelen knappen ofzo, heb gewoon een zeurderig kramperig gevoel in mijn onderbuik!
Al een paar dagen lang.. :?
celeste schreef:en... had er iemand nog een verklaring voor het een beetje bloeden vandaag? kan dat ook een doorbraakbloeding zijn? of wat anders?
dit is me eerste maand zonder pil en ik mijn laatste ongi begon 22 juni...