Storm1987Oud lidBerichten: 2.334Lid sinds: 1 januari 2005
ja jorina ik vond hem leuk. MOest er ook erg om lachen 😃
sylvia22 schreef:mayella, ik begon ook gelijk met helderrood bloed en niet zo'n klein beetje ook.
Over de zwangerschapskenmerken, ik had eigenlijk al die weken nergens last van, maar ja toen stelde iedereen mij gerust met oh ik had ook nergens last van, maar ik kan alleen maar zeggen luister naar je eigen gevoel!
Ik moet zo naar het ziekenhuis en god wat kan ik me hier al druk om maken.
Dan denk ik stel dat mijn lichaam me nu al voor de gek heeft en er gewoon geen ei zit, terwijl ik verwacht al een redelijk groot ei te hebben, of hij is veel kleiner als verwacht en we moeten nog heel lang wachten tot de eisprong terwijl ik vandaag al op dag 16 zit. 😞
Of nog erger, straks slaan de hormonen niet meer aan.......
jaja en de zorgen die een zwangerschap en een kindje met zich mee brengt moet nog beginnen :D
Lunanoa schreef:Heh Silvia 😞 Wat een tegenvaller! Je zal je vast verdrietig voelen!
Maar het eitje van 13 mm, is daar niet een kans van dat het bevrucht wordt dan? Of is dat te klein. Ik zit nog helemaal niet in die medische malle molen dus ik heb geen idee!
Ik word opeens ongelofelijk misselijk & hardstikke warm. Soortevan opvliegers. Net maar een banaan gegeten, ze zeggen dat banaan de maag neutraliseert. Had ook al twee boterhammen op! Dus daar ligt het niet aan. Hoop dat deze misselijkheid voor een goed doel is! Verder geen last van mn borsten ofzo...
Was vanochtend wel duizelig bij het opstaan, maar dan kan misschien ook komen van te weinig slaap.
Jaja, de ik-maak-mezelf-gek periode is weer aangekomen!
Vind het echt jammer voor je Silvia. Denk maar zo, het kan vrijdag alleen maar beter worden! De eitjes kunnen niet krimpen toch? ;)
Kimberly20 schreef:Jeetje Sylvia,
Dat is echt ***!!!! Waarom is een vrouwengevoel zo heftig he. We voelen meestal deze dingen goed aan. Ben zelf ook als de dood dat het bij mij niet aanslaat.
Maar even een hele domme vraag, maar heb je 2 eitjes? Dus je hebt 2x een eisprong of :oops: Voel me af en toe net dom....
Ik ga heel hard duimen dat jouw eitje lekker gaat springen 😃
Liefs
sylvia22 schreef:Kimberly20 schreef:Jeetje Sylvia,
Dat is echt ***!!!! Waarom is een vrouwengevoel zo heftig he. We voelen meestal deze dingen goed aan. Ben zelf ook als de dood dat het bij mij niet aanslaat.
Maar even een hele domme vraag, maar heb je 2 eitjes? Dus je hebt 2x een eisprong of :oops: Voel me af en toe net dom....
Ik ga heel hard duimen dat jouw eitje lekker gaat springen 😃
Liefs
ja het kan dat je 2 eitjes hebt, maar de kans wat groter is is dat er 2 eitjes beginnen te groeien en dat er 1 afsterft en dat er 1 doorgroeit.. en dat is bij mij eigenlijk altijd zo gegaan. in het begin van de cyclus had ik er 2 en uiteindelijk sprong er 1!
mayella schreef:Goedemorgen meiden,
Heb jullie reacties gelezen, en het beurt me wel op!!!! Ik heb dus nu wel weer een zwanger gevoel... Gisteren helemaal niet meer.. Ben misselijk, mn borsten doen zeer.. (nog steeds..) Vanmorgen vroeg eerst niets met afvegen en zonet nog heel lichtjes... Heb vannacht goed geslapen.. En voel me stukken beter dan gisteren.. Op volgens mij een naderend griepje na.... Liever vandaag dan morgen dat t doorzet.. Heb al jaren gehad dat ik er tegen aan hang 😉 maar het niet doorzet..
Sylvia, wat balen zeg.. Duim voor je dat het alsnog snel goed mag gaan!!!!
Verders meiden, spijt me als ik iemand vergeet.. Maar heb het wel gelezen.. Alleen ben een zeef........
Lunanoa schreef:Fijn dat je je beter voelt. Heb je nog contact met de gyn. gehad ?
Nou dan duimen we maar dat jouw griep doorzet :Pmayella schreef:Goedemorgen meiden,
Heb jullie reacties gelezen, en het beurt me wel op!!!! Ik heb dus nu wel weer een zwanger gevoel... Gisteren helemaal niet meer.. Ben misselijk, mn borsten doen zeer.. (nog steeds..) Vanmorgen vroeg eerst niets met afvegen en zonet nog heel lichtjes... Heb vannacht goed geslapen.. En voel me stukken beter dan gisteren.. Op volgens mij een naderend griepje na.... Liever vandaag dan morgen dat t doorzet.. Heb al jaren gehad dat ik er tegen aan hang 😉 maar het niet doorzet..
Sylvia, wat balen zeg.. Duim voor je dat het alsnog snel goed mag gaan!!!!
Verders meiden, spijt me als ik iemand vergeet.. Maar heb het wel gelezen.. Alleen ben een zeef........
jorina schreef:ik ben er zelf niet zo weg van
ok ik heb het nooit geprobeerd het trok me gewoon niet zo
heb wel een keer met zo´n draagzak gelopen toen had ik 2 kleine hummels
dat vond ik echt helemaal niets 15 min gelopen last van mijn rug, schouders mijn knieen en kreeg hoofdpijn van die druk op mijn schouders
het is dus bij eenmalig gebleven
maar je moet doen waar je je goed bij voelt als jij denkt dat zo´n draagdoek lekker zit zou ik het zeker proberen want het heeft wel zo z´n voordelen
je kan zo´n ding overal dragen je hebt altijd je kindje dichtbij en ondertussen kun jij gewoon doorgaan waar je mee bezig bent want je hebt altijd 2 handen vrij en dat is wel erg lekker hoor
Lunanoa schreef:Oké, goodluck met bellen. We denken aan je!
Ben benieuwd wat ze zegt!
Nog eventjes volhouden met wachten dan...
Je geduld wordt trouwens wel op de proef gesteld tijdens het zwanger worden & zijn! Pfoewie
sylvia22 schreef:weet je na vandaag ben ik dan gelijk weer bang dat het nooit zo zal zijn, ben bang dat ik nooit een kindje zal krijgen..
waarom was ik de vorige keer gelijk zwanger en nu dit?
sylvia22 schreef: Mijn zusje heeft heel lief gezegd: mocht het zijn dat je eitjes echt niet goed zijn en dat je daardoor geen kinderen kan krijgen, dan krijg je een eitje van mij! hoe lief!
sylvia22 schreef:weet je na vandaag ben ik dan gelijk weer bang dat het nooit zo zal zijn, ben bang dat ik nooit een kindje zal krijgen..
waarom was ik de vorige keer gelijk zwanger en nu dit?
sylvia22 schreef: Mijn zusje heeft heel lief gezegd: mocht het zijn dat je eitjes echt niet goed zijn en dat je daardoor geen kinderen kan krijgen, dan krijg je een eitje van mij! hoe lief!
jorina schreef:wauw gefeliciteerd storm de 5 wkn mijlpaal
maar nu ben ik wel een beetje verdrietig hoor ik ben al 25 geweest 😉
boehoe :roll:
Kimberly20 schreef:Echt kan dat ook eitjes van een ander? Wel een ontzettend LIEF gebaar!!!!
En Sylvia, misschien een stomme vraag, maar gaan jullie nog met vakantie? Wellicht komt er dan een vakantiebaby 😂 !!
En als je een hogere dosis Clomid krijgt hoort die dan wel weer aan te slaan? En zijn er evt. nog andere oplossingen die een eisprong verzorgen?
PS je mag ook altijd tegen mij aan kletsen hoor 😊 Ik snap helaas je frustraties maar al te goed 😢
Liefs
Lunanoa schreef:Wat vind jij van die draagdoeken Kim? Of ieder ander die online is? Waar ik het geloof ik pagina 431, overhad?
mayella schreef:Meiden,
Heb net de VK gebeld.. Er is morgenavond als het goed is iemand uitgevallen en dan mag ik komen. Wordt nog terug gebeld als het niet door gaat... Maar ga ervan uit dat het wel door kan gaan.. Voel me wel een beetje opgelucht.. Ze zei wel dat ik net op de grens van wel iets zien, niet iets zien zit.. Maargoed, ik hoop dat het wel goed gaat.. Maar we zullen zien.. Pfff best wel spannend zo, der is nog geen last van mn schouders gevallen ofzo.. 😞
Liefs Mayella
celeste schreef:ik vind het zo raar... ik ben de enige in mijn omgeving die jong moeder wil worden. en hier op het forum natuurlijk een hele hoop... maar goed ik bedoel, ik woon in een klein dorpje en we wonen vlakbij de basisschool en ik zie ook bijna geen jonge moeders hun kinderen naar school brengen. ze zijn bijna allemaal al ouder... of ik schat het natuurlijk helemaal verkeerd in.
dat vind ik vreemd... is dat bij jullie in de buurt ook zo? of woon ik in een vreemd dorp?
Evaatje schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Eva en ben 22 jaar
Ik ben begin mei gestopt met de pil
ongi geworden en daarna niet meer !
Dus van begin mei tot nu over tijd ?
Kan dat zo lang duren ??
Mijn vriend en ik hebben tot de dag van vandaag zo om de 4 dagen geklust
ik heb 2 weken geleden nog een test gedaan maar die gaf negatief aan
toch heb ik vaak last van mijn borsten, niet heel erg gewoon last maar ook niet constand
wel ben ik veel moe
en ben af en toe misselijk maar ook niet constand en ook niet heel erg.
Wat denken jullie ervan ?
Ik wil zo graag een beetje antwoorden en ervaring van anderen
ik ben al eens op een ander forum geweest maar dan krijg je pas antwoorden na 2 maanden ofzo
ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen en misschien dat iemand het ook heeft meegemaakt en toch zwanger is ofzo ?
Hoop snel wat te horen
Veel liefs Eva
( die heel graag een kleintje wil :oops: )
celeste schreef:hey meiden
ik ben weer bij met lezen 😉
ik ben nu al 3 dagen op een rij misselijk, echt het gevoel alsof alles er ieder moment uit kan komen. bah!!
ik slaap beroerd en gister had ik ook nog vreselijke buikpijn. ik slaap ook erg veel maar wel heel licht, wordt van ieder geluidje wakker terwijl ik normaal als een blok in slaap val. heb zelfs de energie niet meer om te klussen 😢
voor mezelf ga ik er vanuit dat dit allemaal komt omdat ik pas een maand met de pil ben gestopt. ik baal er zo van dat het niks tegen deze klachten te doen is.
nou ja, gelukkig heb ik bijna twee weken vrij nu. kan ik even bijkomen...