Mayella, fijn dat het er goed uit zag. Dat lucht dan zeker flink op.
Grappig dat je schoonvader hier woont.
mimimaboOud lidBerichten: 1.667Lid sinds: 2 juni 2009
Sigi schreef:Mayella! Fijn dat je gerustgesteld bent. Nu kan het echte genieten beginnen!!!
Sylvia wat vervelend meid. Ik zal mijn duimen kapot duimen voor je dat het allemaal snel gaat lukken.
Ik ga maandag naar de acupunctuur. Niet omdat ik het te lang vindt duren hoor want ben pas net gestopt met de pil maar voor andere klachtjes. Een vriendin van mama doet dat dus ik zal eens vragen of het mogelijk is met acupunctuur iets te bereiken.
Liefs
Sigi schreef:ik heb al vaker acupunctuur gedaan. Er is echt niets engs aan! Ik weet niet waar je woont maar als je in de buurt van Den Bosch woont weet ik een hele goede! Daar doen ze ook aan Tuina (Twiena) en dat is een massage die misschien wel goed is voor je nek en hoofdpijn! Maar ik zal maandag eens vragen hoe het zit met zwanger worden en dan zet ik het meteen op het forum.
Liefs
Sigi schreef:O dat is ook leuk pendelen! Waar en hoe doe je dat???
Anne87 schreef:
Kun je op zwangerschapspagina.nl laten doen!
Bij t forum en dan lounge en daar staat pendelen bij!
Heb t aan 2 gevraagd, maar er zijn er 6 ofzo!
:)Sigi schreef:O dat is ook leuk pendelen! Waar en hoe doe je dat???
Kimberly20 schreef:Anne87 schreef:Nou ja dit geloof ik in ieder geval eerder dan hilde die geen richtlijn geeft..
Dus we zullen zien, zou wel echt super zijn!!! 😃
Die van jou liggen ook allemaal wel bij elkaar, behalve december :?
Ja en bij mij nog 2 mediums 😛 Ach ben benieuwd 😛 Zal vast wel niet zo zijn 😉
IK BEN VAN DE RODE ZEE AF 😂
jorina schreef:nou ik heb ook ff 3 pbtjes achtergelaten
nu maar eens kijken wat daar uitkomt
ben wel bang trouwens dat ze zegt dat nog een hele tijd gaat duren dan word je wel ff met de neus op de feiten gedrukt namelijk
maar goed ik wou het zelf dus nu niet zeuren
ga nu ff kindje in de kleren steken en dan weer te werk
tot vanavond meiden
mayella schreef:
storm, jij vroeg hoe ver ik nu was.. Doordat ze nog niets konden zien was ook dit onzeker.. ga maar gewoon van 6 weken uit.. 6 aug heb ik de volgende afspraak of naja gewoon DE afspraak.. Ze had zoiets die laten we maar staan.. Dus naja dan hoop ik maar dat we dan meer horen...
sylvia22 schreef:als je bij jullie kijkt zie je dan verzonden berichten en dan een getal? of heb ik dat alleen dat er 0 staat? bij zwangerschapspagina
Storm1987 schreef:mayella schreef:
storm, jij vroeg hoe ver ik nu was.. Doordat ze nog niets konden zien was ook dit onzeker.. ga maar gewoon van 6 weken uit.. 6 aug heb ik de volgende afspraak of naja gewoon DE afspraak.. Ze had zoiets die laten we maar staan.. Dus naja dan hoop ik maar dat we dan meer horen...
Ik denk dat ze bij jouw verloskundige dan behoorlijk verouderd echo materiaal hebben. Ik zou een doorverwijzing naar de gyn eissen omdat je met 6 weken een kloppend hartje moet zien. Ik heb toen een echo gehad met 6 weken en 1 dag (spoedecho ten tijde van mijn mk). Hierop was duidelijk een vruchtzakje met een vruchtje te zijn. Alleen liet het apparaat ook duidelijk zien dat het vruchtje maar 5 week en 3 dgn oud was dus erg achter liep in groei.
Ik wil je niet ongerust maken, is denk ik ook echt niet nodig want ik denk dat ze bij jou verloskundige niet van die moderne apparaatuur hebben als bij de gyn. Ik zou wél een spoedecho eissen bij de gyn. Want je hoort met de moderne apparaat van tegenwoordig écht wel wat te kunnen zien met 6 weken zwangerschap. Ik vind je verloskundige trouwens wel een beetje erg dom... (sorry) maar iedereen weer toch dat je een vruchtje van 6 weken oud niet kan zien bij een uitwendige echo. Dat is algemeen bekend en staat overal.
Ik vind echt dat ze steken laten vallen bij die vk praktijk en ik zou ernstige twijfels hebben over de kwaliteit van hun. Zijn er geen andere praktijken in de buurt??
Anne87 schreef:Ik zie bij mij wel mijn verzonden berichten :?sylvia22 schreef:als je bij jullie kijkt zie je dan verzonden berichten en dan een getal? of heb ik dat alleen dat er 0 staat? bij zwangerschapspagina
wodje schreef:eeey meiden
hoe gaat het hier
hoop goede dingen lees ik
nou ik heb het gevoel da het bij mij ook raak is
voel me vreselijk misselijk en een raar gevoel in me buik
heb ook hoofdpijn en steken in me onderbuik.
wat denken jullie
mimimabo schreef:wodje schreef:eeey meiden
hoe gaat het hier
hoop goede dingen lees ik
nou ik heb het gevoel da het bij mij ook raak is
voel me vreselijk misselijk en een raar gevoel in me buik
heb ook hoofdpijn en steken in me onderbuik.
wat denken jullie
Hoi wodje.
Tsja is lastig te zeggen. Hoever ben je in je cyclus?
Ik had tot mijn nod geen klachten. De dag nadat ik getest had begon ik met misselijk zijn.
En ik heb juist geen hoofdpijn.
Maar storm & mayella voelen weer hele andere dingen :)
Kimberly20 schreef:24 weken Dina!!!! OMG :shock: DAT IS ECHT ERG..... Hoe kan dat nou weer, de kans op een msikraam is toch nihil dan?
becky88 schreef:wat is het hier weer rustig!
pfff k heb me net toch weer wat meegemaakt :?
de hond was fijn buiten zie k opeens dat ie op een helemaal opgedroogde onthoofde vis is aant bijten :shock: :shock:
hie die daar weer aangekomen is mag joost weten :?
becky88 schreef:ja bij ons achter heeft iemand een vijver maar daar komt de hond nooit en t leek op een vis die je vangt met vissen haha
dus misschien heeft me vriend m een x perongeluk mee naar huis genomen k weet het ook niet
ik heb er nu maar een steen opgelegd haha want ik raak dat ding echt niet aan
becky88 schreef:me vriend dacht dat ie heel misschien nog in het leefnet zat maarja ik weet het ook niet maakt ook niet meer uit heeft me vriend strakkies weer wat op te ruimen hahahaha