Als jullie klaar zijn voor een kindje dan is 20 niet te jong 😉
Al vind ik wel dat je je kindje een goede basis moet kunnen bieden, waaronder een thuis. Het lijkt mij verstandig om wel een woning te hebben voordat je zwanger raakt.
Je wilt uiteindelijk toch met zijn drietjes van elkaar genieten.
Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn & anders succes bij de huisarts!
x
Annalynn schreef:Hoi allemaal,
Ik ben Annalynn en ben 20 jaar, ik vind het erg leuk om te zien dat er nog veel meer meiden van mijn leeftijd bezig zijn om zwanger te raken.
Ik heb maar één jaar de pil geslikt en ben er toen al mee gestopt ik was toen bijna 18.
Van jongs af aan wil ik al graag moeder worden helaas is het tot nu toe nog steeds niet gelukt, dit komt ook omdat mijn vriend translocatie heeft. Je hebt het in vele soorten, maar bij hem zitten er chromosomen aanelkaar vast en daarom wil het nog niet lukken jammer 😞
Ik zou hiervoor graag naar de dokter gaan, maar ik doe (durf) het nog niet, omdat we nog niet samen wonen en niemand weet dat ik de pil allang niet meer slik.
Mensen zullen het niet begrijpen en zeggen dat ik nog jong ben en van het leven moet genieten. Hebben meer van jullie hier ervaring mee dat ze je nog te jong vinden?
Nu zijn we ondertussen toch ook al ruim 2,5 jaar bezig. Ik wacht nog een jaartje en hopen dat het dan nog gebeurt en zo niet dan ga ik volgend jaar naar de dokter.
Annalynn :)