snippie schreef:bij me eerste vmk heb ik het aan een excollega verteld want zat er helemaal door heen.
kreeg ik naar mijn hoofd misschien ook wel beter want je bent nog zo jong.jouw tijd komt nog wel!
.
Hier komt het stoom me weer uit de oren.... :twisted: Hoe kan zo iemand dat zeggen?? Ik heb dit dus ook gemaakt. Ik vertelde aan een collega dat ik een miskraam heb gehad, ongepland zwanger was.... toen zei hij: Oh :shock: je was er zeker wel blij om dat het mis ging?
Wat moet je daar nou op zeggen? Het is het ergste wat ik tot nu toe heb meegemaakt in mijn leven en ik heb er nog nachtmerries van!
Vannacht heb ik weer zo vreselijk gedroomd. Dat komt echt door de hormonen maar het is echt niet fijn. Ik droomde dat ik vol goede moed naar de echo ging en de gyneacoloog zei, nou ik weet niet wat jij denkt, maar er is helemaal niets te zien. Dit wordt een miskraam :shock: En ik dacht, neeeeee dat kan niet, ik heb gisteren nog overgegeven en mijn borsten doen zo'n zeer, dit kan gewoon niet! Vorige keer vond ze het nog een prachtige zwangerschap en nu is er niks te zien, hoe kan dit nou? :? Vol twijfels liep ik dus weg, wachtend op een miskraam. en die kwam maar niet en die kwam maar niet. Uieindelijk moest ik dus voor curretage en toen kwam er nog bijna niks. Ik was gebroken door verdriet, wilde van mijn balkon afspringen en kreeg anti depressiva....
Zwetend werk ik wakker.... pff :? Wat een nachtmerrie. Ik droom dus bijna elke nacht over bloed, moorden, mensen die een hartaanval krijgen....
Gelukkig was het maar een verschrikkelijke nachtmerrie, ik hoop ech nooit meer een miskraam mee te hoeven maken.