Best wel, maar ik wil nog ff gevangen in het buitenland afkijken 😉
Trusten!!!
MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Lunanoa schreef:Ik spring onder de douche! Wat is IUI precies? Wordt de eicel dan buiten de baarmoeder bevrucht met de zaadcel & teruggeplaatst als er een embryo ontstaat ? dat is IVF
Of is dat weer wat anders...
Ik hoop dat die testen goed verlopen, mocht je die krijgen!
I'll be back
xxxx
struffle schreef:lachen essie!! wat speel je voor spellen?
Essiee schreef:mm meiden hoe werkt dat eigenlijk als je iets besteld?
Dat komen ze gewoon in de bus gooien?
Lunanoa schreef:Kut hier. Negatief getest.
Dit keer testen van Etos gehaald. Misschien heb je gelijk Storm.. Nouja, misschien word ik ook wel gewoon ongesteld. Ik weet het niet meer... Was übermisselijk zonet, maar mocht dit zijn van een zwangerschap dan zou er toch wel HCG hormoon te vinden zijn, wat dit is het hormoon dat de misselijkheid veroorzaakt....
Meer kutnieuws. Mn moeder had een knobbeltje in der oksel en is naar dokter geweest. Moet nu onderzoeken met bloed e.d. En ze had last van der voeten dus aderen e.d. worden gechekt.
allemaal ongelofelijke kut klotezooi
Storm1987 schreef:meiden ik moet echt even mijn geluk met jullie delen....
ik spreek net een goede vriendin. En ze is zwanger!!!! Bijna 7 weken dus wel schelen maar 4 weekjes!! 😃 😃 😃 Ze heeft al een zoontje. Ik ga hier echt helemaal uit mijn dak joh! Ik vind het zoooooooooooooo leuk! Niemand mag het nog weten maar ik moet mijn blijdschap even delen met mensen die haar toch niet kennen!
2 van mijn 6 beste vriendinnen zijn nu dus zwanger! En het is niet zo dat mijn vriendinnen oud zijn want ze zijn net zo oud als ik. Hoe leuk is dat dan! Mijn dag kan niet meer stuk!
quote]
wat leuk zeg meid!!!!
Lunanoa schreef:Thanks!
Wat leuk Storm, nog een zwangere vriendin! Lekker samen met de bolle buiken parade lopen hihi.
Mn buik rommelt al sinds gister, ook erg veel lucht :oops: Doet dan extra zeer, omdat het voelt alsof er druk in mijn buik staat ofzo... Grmpf..
Ik ga de afleveringen van baby te huur op vakantie kijken! Vond het wel erg grappig allemaal...
Even wat afleiding..
Liefs
snippie schreef:uhm er is een jongetje jarig op me werk!en die collega zou iets halen.dus haal nu wel een donaldduch extra
struffle schreef:helleeeuuw daar ben ik weer
Net even gekookt en warme maaltijd gegeten. Dat is volgens mij ook voor t eerst in mn leven dat ik smiddags warm eet! Maar moet straks werken en mn vriendje moet weer trainen, en hij wil graag een warme maaltijd, dus dan hang ik maar de goede huisvrouw uit he? Haha!
Lunanoa wat jammer! Ik hoop dat je stiekem toch zwanger bent. Geen bloed geeft iig moed toch??
Snippie, kop op! Kop in de lucht en genieten van de kleine dingen! Lach om de dingen die je niet kunt veranderen, het zij zo!
Storm wat een supergaaf nieuws!! Ik kan me niet voorstellen dat 1 van mn vriendinnen nu al zwanger zou raken. Zij willen er echt nog helemaal niet aan. Behalve eentje, maar die zegt eerst te willen werken maar die is ook al 26, dus misschien minder opvallend zegmaar...
Lunanoa wat een vervelend nieuws ook voor je moeder!! Vertrouwen ze het zaakje niet of is het gewoon controle? Ik hoop maar dat er niks ernstigs aan de hand is! Nergens van uit gaan hoor!
Ik heb echt continu steekjes onderin mn buik, bij mn schaamstreek zegmaar... en nog steeds een heel drukkend gevoel aan de rechterkant van mn buik. Hmmmmm...
Ja storm ik denk ook zeker dat katten gevoelig zijn voor stemmingen van mensen, en zaken als zwangerschp, overlijden, etc. aanvoelen. Als wij op vakantie gaan worden mijn katten ook altijd super onrustig alsof ze aanvoelen dat we binnenkort weggaan.
Nu zit pip steeds in mn buurt, en mik loopt continu achter me aan haha, maar dat doet ie eigenlijk altijd al. Hij gat ook bij me liggen als ik sta te douchen, echt komisch!
Storm1987 schreef:werkse meid!!
Voor de meiden die katten hebben..... vangen die van jullie ook vliegen? Mijn kleintje heeft vandaag een persoonlijk record gebroken.... binnen 2 tellen had hij een vlieg te pakken. Hij vreet ze ook nog op dus hoe fijn is dat?
Alleen zielig, van de week had hij een daas of een wesp en die heeft hem gestoken. Heel de dag was hij duf. We maakte ons wel zorgen maar gelukkig at en dronk hij goed. de volgende dag was het gelukkig over.
Storm1987 schreef:Met een kat ben je gelijk van die problemen af 😉
Even wat minder goed nieuws van Kimberly....
De clomid 100mg is niet aangeslagen, haar lichaam reageert niet op de clomid 😞 Ze is heel erg verdrietig. Er waren geen eitjes te zien.
1 September mag ze terugkomen naar de gyn en gaan ze andere behandelingsmethodes bekijken. Waarschijnlijk worden het injecties waarmee je kunstmatig een eisprong opwekt (wat bij ivf ook gebruikt wordt) de gyn had goede hoop en dit moest zeker weten een eisprong opwekken.
Ik vind het zo rot voor haar :cry:
Storm1987 schreef:hahahaha een kat die konijnen vangt, niet echt fris maar wel natuurlijk jachtinstinct van zo'n beest. Ons katje komt nog niet buiten. Wilde het eerste wel proberen maar het is me afgeraden omdat we in een (portiek)flat wonen. Ik moet dan zomer en winter alle trappen op en af om die kat binnen en buiten te halen. En wanneer een kat eenmaal buiten gewend is, wilt hij ook gaan. Logisch 😉 Zodra we een huisje met een tuin hebben over 2 jaar, dan mag hij lekker naar buiten. Maar nu is hij het nog niet gewend en kan hij het ook nog niet missen.
Ik roep NOOOOOOOOOOOOIT meer dat het zo goed gaat met de misselijkheid. Het ging dus inderdaad goed, ik had al een week niet meer echt gekotst (kokhalzen niet meegerekend) Gisterenavond liep ik dit nog vol trots te verkondigen en ik had goede hoop dat het nu over zou zijn, ik ben immers al bijna 12 weken 😉 Nou ik heb het geweten. Gisteravond al kotsmisselijk.... en zojuist toen ik de vuilniszak aan het verschonen was moest ik heeeeeel hard rennen. Bah bah bah, ik heb mijn lesje geleerd. Ik zeg het niet meer 8-)
Ik moet ook zo gaan werken 😞 Van 5 tot elf.
struffle schreef:haha muts 😉 Ik heb nog niet eens een rijbewijs, hoe schandalig is dat?? Begin me er nu langzamerhand voor te schamen, vond het eerder nooit nodig. Maar nu besloten dat ik zodra ik een baan heb begin met lessen.
Mrij veel fun en ik check je vanaaf wel weer misschien 😃
Ohja hier dus geen vliegen, alleen neergeslagen vliegen voor de pui, wel ideaal hoor, ik schuif ze gewoon op de veger en blik en huppakeeee naar buiten ermee
Mama2b schreef:Wat erg voor kim.. ik hoop zo voor haar dat het snel wel gaat lukken..
Storm om even terug te komen op je vraag van gisteravond.. ik heb 7 jaar geleden meegedaan aan de eerste aflevering van Idols.. Maar ik kwam niet door de auditierondes heen..
Lunanoa wat rot voor je allemaal zeg! Knuffel voor jou!