RivieraOud lidBerichten: 412Lid sinds: 1 januari 2005
Ik test sowieso nog even door.. Maar die ene is even donker van zaterdag..
Mariekepiek schreef:ik zie duidelijk dat ie donkerder is dan de andere testen, maar kan van de foto niet goed zien of het even donker is.
daantje01 schreef:@Rivviera,
Het lijkt er wel op dat dat je eitje was. Heb je ook diverse keren ervoor geklust?
daantje01 schreef:
Hoi Allemaal.
Misschien wel leuk, ik heb een foto-reeks bijgehouden van mijn ovulatie-testen (van deze reeks werd ik zwanger ! 😃 )
In het begin vond ik het allemaal maar onduidelijk, geen streep, lichte steep, wanneer had ik nou een donkere steep, totdat ik het zo bij ging houden.
Op dat dagen dat ik dacht dat ik mijn ei wel eens zou kunnen krijgen heb ik zowel om 10.30 uur als 's avonds om 22.30 uur getest.
Dit is een overzichtsfoto achteraf, maar omdat de testen vervagen heb ik elke dag na het testen een foto gemaakt, zo kon ik precies vergelijken. :oops:
Veel succes !
daantje01 schreef:Geen idee, maar je moet nooit verschillende soorten testen tegen elkaar afzetten.
Altijd maar bij 1 test houden.
Ik persoonlijk vind dat als je verwacht je ei te krijgen (soms erg moeilijk bv in mijn geval met wisselend 41-52 dgn cyclus) je in ieder geval 3 x ervoor (om dat dag) zou moeten klussen, en dan als ie positief is elke dag, op de eispong dat 2 x per dag en nog zeker 2 x erna. Dan heb je de beste spreiding.
maar ja, er zijn er ook die klussen maar 1 x per cyclus en gelijk raak....
Mariekepiek schreef:ei blijft 12 uur vruchtbaar, dus dan moet je vandaag nog wel klussen als je hem al gevoeld hebt. Maar misschien komt ie morgen nog. Als je gisteren of eergisteren nog geklust hebt, maak je ook een goede kans hoor!
wieke schreef:Echt wel.. maar bij per cyclus is de kans maar 20% op een zwangerschap.. dus op het juiste moment klussen is alles wat je kunt doen denk ik. De rest gebeurt in ons lichaam en hebben we geen grip op helaas !
Nu maar wachten.. dat zijn meestal de langste weken 😊
Ik duim voor je !