Femkes schreef:Hey Tweety,
Een innestelingsbloeding is volgens mij minder heftig dan ongesteldheid en zo kun je het verschil merken. Als je normaal vloeit zou ik zeggen dat het een normale ongesteldheid is geweest en heb je gewoon sneller wat meer HcG aangemaakt.......Maar als het goed is zit je vandaag bij de vk. Die kan het je vast allemaal beter vertellen dan ik. Ben wel benieuwd!
Liefs!
Femke
ja maar als zoveel klachten dan? de vermoeiheid is erger geweest is juist nu wat minder. en na als ik 16 mei ongi was zou ik rond 1 juni of zelfs iets later mij ei hebben ( mijn cyclus was vorige ronde 42) en dan 7 juni al positief testen.
ik hoop sowieso ook dat het al 10 weken is
ik kreeg vandaag krampen, en gevoel dat ik scheetjes moest laten, dokter gebeld, mijn darmen spelen gewoon een grote rol nu, die raken van slag, dus hoefde me geen zorgen te maken, en zeker niet als de klachten weer af nemen. Ik heb steeds gevoel dat ik moete winden maar als ik me best doe komt er niets uit en er blijft dus teveel lucht in me darmen. hoe krijg ik die lucht eruit? iemand tips?
Dank ej wel:)
Vk is pas 2 juli 😞 eerder kon ik niet en vrij krijgen op me werk lijkt een ramp, die stress kan ik nu niet hebben, dus wacht ik braaf tot 2 juli
gisteren was alleen dokters afspraak, wist ik dus niet.