Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
nou de streep zit op deze test denk ik op de verkeerde plek. Ik ben in ieder geval ongesteld geworden vanochtend. Weer raar gelopen allemaal.
epat schreef:@Riviera
Ben je ook alweer ongesteld geworden dan of alleen een negatieve test, zag aan je banner dat ie weer begint met tellen vanaf vandaag?
Sylverstertje schreef:Ik heb ook erge last van zere borsten al een week ofzo. Nu is dit pas de eerste ronde, dus het kan ook van het ontpillen zijn... Heb al 14 jaar de pil, dus weet ook niet meer hoe het voelt zonder pil...
Toch een kleine hoop als ik dit topic lees hiihih...
heb wel de afgelopen weken na mijn menstruatie 3x rozig slijm gehad... Iedere keer dacht ik: nu al ongi? maar dat was maar heeel even... Gek he?
Hoe ver van te voren kan je die kruidvat testen doen? En wat is de test die je als vroegste kan doen? Ik kan me nu misschien nog beheersen, maar de 2de ronde wordt al lastiger als ik die krijg denk ik..
duitsedog schreef:@ Sylvestertje... wie weet!
@ Epat, doen die van jou nog steeds zeer?? Zelf na je ongi, dat is wel een beetje 'vreemd'! Is er bij jou geen 'Boba-story' ?? Zo van, ben ongi geworden, door naar de volgende ronde en dan doodleuk een paar dagen later 'onee, ben hartstikke zwanger!'.
duitsedog schreef:tja, wel anderhalve dag flink bloed, toen anderhalve dag niks en toen 3 dagen de restjes zeg maar. Lijkt me redelijk normaal. Maar zo'n Boba-verhaal en nu Sheryll geloof ik uit mijn hoofd ook al... dat zet je wel aan het denken, of voelen, afijn.... Ik heb echter alleen maar zo'n dure ultra-test van Matcare in huis, die is me te duur om 'even tussendoor' te doen. Dus komende week zal ik bij het KV wel die 2 voor 5 euro halen, alvast voor in augustus! Want ik ga mijzelf even toespreken, dat ik niet van die rare dingen moet denken!!!
Hoe'st bij jou? Weer wachten op de klusdagen he!!! Bij mij pas over ruim een week... pffffff