Sabien84Oud lidBerichten: 283Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb geen ovu testen hoeven doen, geen temp. bij gehouden, maar toch zitten we nu midden in de onderzoeken bij de gyn. Helaas... uitzondering op de regel vrees ik :|
Noor schreef:Temperaturen is echt niet mijn ding. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip, ik zou gek worden hahaha.... Mijn ochtenden zijn zooooo wisselend...
annalize schreef:'t Is hier wel stil zeg. Iedereen is zeker zwanger geworden! 😮 :lol:Nope... Not me... Zit op het wachtbankje...
annalize schreef:@noor: hoe is het bij jou, ook bijna NOD zie ik!
Ik ben van plan morgen te testen als er dan nog niks gebeurt bij mij
annalize schreef:jaja: hiep hiep hoera!
Vanochtend een positieve test :mrgreen:
rasje85 schreef:ik hoop het ook voor je! Wachten duurt altijd lang haha. Een jaar is wel heel lang natuurlijk he. Ga je anders naar de dokter of ben je daar al een x geweest?
Opzich als je om de dag klust zou je wel goed moeten zitten ja, maar niet alle mannen willen dat hahaha (ook niet alle vrouwen trouwens :p).
Ah mijn broer en schoonzus waren 1 jaar en 3 maanden bezig, de arts had gezegd dat de kans erg klein was dat ze op de gewone manier zwanger zouden raken, en toen ze zich er op ingesteld hadden dat het niet zou lukken was het wel ineens raak.
Misschien zijn we er gewoon teveel mee bezig. Heb je ook altijd dat je bij ieder pijntje en dingetje meteen denkt van oh zou het?
rasje85 schreef:Nou ik moet eerlijk zeggen dat soms ook door het lezen van de forums is wel een beetje onzeker word hoor. Want er zijn gewoon vaak tekenen waarvan je eigenlijk zeker weet dat je NIET zwanger bent, maar als je dan op google zoekt zijn er altijd wel weer uitzonderingen die juist daaraan merkte dat ze WEL zwanger waren. En zo kun je bij alles wel denk van oh het is raak en ik ben nu wel op het punt dat ik daar zo weinig mogelijk naar probeer te kijken. (hoewel ik natuurlijk zo erg hoop dat het wel raak is). En als ik zwanger zou zijn, dan ben ik het over 3 maanden ook nog wel hahaha.
Maar waarom ga je over 4 weken pas een afspraak maken? Als je jezelf er gewoon niet lekker of goed bij voelt.......
epat schreef:Mijn man zegt ook af en toe: moeten we vandaag weer? 😂 Ik doe ovutesten en temperatuur, maar hij zegt er niets van. Behalve af en toe een opmerking als mijn ovutest nog op het toilet ligt te wachten en hij gaat plassen 😂 Hij heeft ook regelmatig gedacht dat het raak was, maar helaas. Het doet hem ook nog niet zo veel heb ik het idee dat ik al zo lang niet ongesteld ben geworden. Hij denkt dat ik gewoon zwanger ben en vertrouwt de tests niet :? Dat hoopt ie misschien extra omdat hij misschien na een jaar ook wel zijn kwakkie in een potje moet doen en dat ziet hij écht niet zitten ;)
nanzje schreef:morgen gyno om 2 uur,spannend hoor..
ik ben zenuwachtig joh,haha.. :D
nanzje schreef:morgen gyno om 2 uur,spannend hoor..
ajc schreef:nanzje schreef:morgen gyno om 2 uur,spannend hoor..
Hoe is het gegaan?
nanzje schreef:ajc schreef:nanzje schreef:morgen gyno om 2 uur,spannend hoor..
Hoe is het gegaan?
ik moet 1 cyclus gaan tempen, op de 2,3 of 4e dag van mijn menstruatie bloed prikken,en dan nog de 19e dag van mijn cyclus ook bloedprikken,manlief word nog een keer getest,omdat het toch iets onder het gemiddelde was,en hij vroeger problemen heeft gehad met het indalen van de ballen,16 dec gaat ze de uitslagen bijelkaar leggen en vandaar gaat ze kijken wat verder..
XX
rasje85 schreef:ja kan ik me goed voorstellen dat je gaat twijfelen. Hopen maar dat dat je vrijdag iig terecht kan. Je zegt dat je het heel druk hebt op je werk, misschien iets te veel stress op het moment?????
Ik zit ook nog steeds te wachten tot ik ongesteld word..... En ik kan er de klok op zetten dat ik toch zaterdag mijn eisprong heb......
zonneschijn80 schreef:Meiden, heb hier vorige week ook al eens meegekletst. Ben inmiddels wel ongesteld geworden vorige week, dus dat is dan wel weer positief...Maar de volgende NOD is in december, dus dan zijn we echt wel het halve jaar voorbij.... Voor mijn gevoel heb ik het voor 2009 al opgegeven. Dat klinkt wat zwaar, maar meer van: het zal dit jaar wel niet meer worden..
Dus alle pijlen op 2010 nu!!!
Ik doe ook niet aan ovutesten. We klussen genoeg, dus ik zou het alleen doen om mijn NOD te weten, maar daarvoor vind ik het wel wat teveel gedoe eigenlijk... Zelfde geldt voor temperaturen, lijkt me ook zo'n gedoe.
En eignelijk vind ik het ook niet zo romantisch... Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar ik wil zo graag dat het 'vanzelf' gaat. Stom he!!??
Nou ja, als het na een paar maanden nog niet gelukt is, denk ik daar vast heel anders over en sla ik als een gek aan het temperaturen, hahaha!
Succes weer allemaal en hopelijk zijn we snel van dit topic af!!
xxx
rasje85 schreef:@ zonneschijn
je moet niet opgeven, iedereen wil dat het vanzelf gaat, maar bekijk het van een andere kant. Stel je wil graag op vakantie, dan ben je daar ook steeds mee bezig, waar ga ik heen, hoe lang, en dan blijf je ook kijken naar de referenties van het hotel...... Zo is het met zwangerschap ook, je wilt het graag dus is het logisch dat je er veel mee bezig bent, en als het niet vanzelf gaat is het logisch dat je je op andere dingen gaat focussen om de kans te vergroten, en dat is misschien wat minder romantisch, maar gek of stom is het niet!
succes er mee!
@ ajc
ah gelukkig dat je vrijdag terecht kunt. hopelijk kan hij wat onzekerheid afnemen of wat duidelijkheid geven!!!
We horen wel wat de uitkomst is he
Even ander vraagje, ik zei toch dat ik ongesteld was geworden en dat ik zaterdag mijn eisprong heb. Nu was het dus alleen maar oud bloed en is het nu ook weer over, maar zou het zo kunenn zijn dat voor je ovulatie de baarmoeder open gaat en daardoor nu dat oude bloed van mijn overgeslagen menstruatie eruit komt?
rasje85 schreef:en ajc hoe was het gister bij de huisarts?
hopelijk weet je nu iets meer.....
Hier flinke ongesteldheid, maar ook een positieve ovulatietest, dus heb mijn man toch maar even getriggerd om aan de slag te gaan haha...
downunder schreef:@ Noor & Nanzje: GEFELICITEERD!!!
En ook: wanneer is voor jullie het moment om je te laten testen op vruchtbaarheid? Hebben jullie dit al gedaan? Zit je er aan te denken? Of is na een half jaar nog niet zwanger heel gewoon en probeer je het gewoon nog een aantal rondes? Ben benieuwd aangezien het wel al in mijn hoofd ronddoolt...
nanzje schreef:we wisten dat de combinatie van ons 2 het bemoeilijkte,omdat we allebei al een kindje hebben uit een andere relatie..snap het niet helemaal.... :oops:
downunder schreef:PS: wat bedoel je trouwens met :nanzje schreef:we wisten dat de combinatie van ons 2 het bemoeilijkte,omdat we allebei al een kindje hebben uit een andere relatie..snap het niet helemaal.... :oops:
nanzje schreef:downunder schreef:PS: wat bedoel je trouwens met :nanzje schreef:we wisten dat de combinatie van ons 2 het bemoeilijkte,omdat we allebei al een kindje hebben uit een andere relatie..snap het niet helemaal.... :oops:
ja staat er idd een beetje raar,wij hebben allebei een kind uit een andere relatie,wij hebben allebei een verminderde vruchtbaarheid,niet veel maar is er wel,bij onze vorige partners..waren gezonde partners,omdat wij dus nu allebei wat hebben,werd een kindje samen wat moeilijker,maar niet onmogelijk..
snap je em? :D