Het is nu zeker, ik ben ongesteld. :twisted: :twisted:
Op naar de volgende ronde.
Ik hoop dat de anderen meer succes hebben.
Gr, GB
GBOud lidBerichten: 180Lid sinds: 1 januari 2005
Inge a schreef:Hallo allemaal,
En nog een (beetje ranzig) vraagje, komt het bij jullie ook wel eens voor dat er na het klussen wat van zijn sperma uit je loopt??? Bij mij is dat namelijk wel en dan krijg ik het idee dat het allemaal voor niks is geweest :(
Inge a schreef:Nou Chantal, sorry dat ik die vraag heb gesteld hoor! Maar ik dacht dat zo'n forum er ook voor was om elkaars vragen te beantwoorden zodat je een beetje gerust gesteld wordt voor al je onzekerheden die bij een eventuele zwangerschap horen!!! Ik weet niet hoe het me jou zit... maar ik kan dit nu niet met mijn omgeving delen. En dan is het prettig dat je hier terecht kunt. Ik denk namelijk niet dat stomme vragen bestaan, ze zijn pas stom als je ze niet durft te stellen!
Lin23 schreef:Samantha: spannend zeg! Ben benieuwd.
Essiee: ik weet niet of je dit weet maar als je aan de pil bent, heeft iedereen een cyclus van 28/29 dagen. De ongesteldheid terwijl je aan de pil bent is geen echte ongesteldheid, maar een onttrekkingsbloeding die door de pil wordt opgewekt. Meestal heb je ook geen eisprong terwijl je aan de pil bent. Je weet dus pas hoe je natuurlijke cyclus om zwanger te raken is, nadat je met de pil gestopt bent. Die 29 dagen zegt dus helaas niet veel. Als je nog weet hoe je cyclus was voor je aan de pil ging, kan dat misschien wel iets zeggen, maar veel mensen moeten ook 'ontpillen' na het stoppen met de pil. Toch blijft zo'n eerste nod natuurlijk spannend (had ik ook)!
GB schreef:Dan gaan we voor drie positieve testen dit weekend, zou super zijn, zeg!
Samantha, jollyjo en meissie24 over 9 maanden moeder!!!
Succes met wachten, maar jullie symptomen klinken goed, meiden.
Gr, GB
jollyjo schreef:@ Essie, spannend! Ze zeggen dat een vaag streepje ook een streepje is. Al zou je willen en het streepje staat er niet, dan zie je hem ook niet, dus ik hoop voor dat hij over een week goed duidelijk aanwezig is!
jollyjo schreef:@ Essieee, tsja, lastig dan. Ik hoop voor je dat hij wel positief is straks, maar heb er ook geen ervaring mee om er verder is vanaf te weten eigenlijk. Heb 1x een test gedaan van clearblue en die geeft gewoon aan "niet zwanger".
@ Inge a, jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel mooi dat je een goeie regelmatige cyclus hebt.