@ Jimmie: wat ontzettend vervelend dat je cyclus zo onvoorstelbaar is, ik geloof dat er nogal wat meiden zijn die daarover mee kunnen praten, en baal ff flink met je mee. Van de klusperiode maar gewoon lekker genieten, hopelijk neemt het 'verplicht' klussen voor jullie de plezier ervan niet weg.
jimmie schreef:Danielle, wat een gedoe zeg allemaal. Niet om vrolijk van te worden. Wat is de reden dat je nu 2 pilstrippen tegelijk moet gaan slikken? En waarom weer DE pil. Klinkt niet echt logisch als je kinderen wilt.
Dat was ook mijn eerste reactie, ze zullen het allemaal wel weten die medici maar het klinkt niet echt logisch :roll:
Wat ontzettend grappig trouwens van dat jochie: "mijn broertje komt er morgen nog uit" hahahahah, hij zal binnenkort vast wel helemaal trots zijn op zijn kleine zusje: kan ie de stoere broer uithangen 😉
Jullie een hele fijne zondag, voor ons is het weekend alweer over. Maar dat vind ik helemaal niet erg want ik heb dit weekend flink gewerkt en de komende 3 dagen zijn mijn "weekend". Geniet van de sneeuw...wauw, toch een echte hollandse winter. Zou best ff willen ruilen voor een paar dagen, maar da's vast wederzijds als jullie horen dat het hier dagelijks zon, zon en meer zon is en zo'n 30 graden...
Tot later!