lonaOud lidBerichten: 787Lid sinds: 1 januari 2005
hoezo was je ervan overtuigd hem vorige week al gehad te hebben dan? heb je wat gevoeld?
lona schreef:hey pumi, ik lees dat jij vanaf 22 januari met ovutesten kan beginnen volgens je ticker.??
Kunnen die steekjes niet betekenen dat je je eisprong nu al hebt dan en dat je hem dus voelt?
zonnebloempje schreef:ga ik vanmorgen naar de wc, (ff onsmakelijk) allemaal witte draden
ben ik dan nu te laat?
sorry, voel me soms net zo'n druif.
van mijn cyclus is echt niks te maken, hihi
zonnebloempje schreef:he meiden,
is ons nod lijstje eigenlijk nog up to date?
NOD --> naam........... --> ronde --> leeftijd --> hoeveelste kindje
06/02--> Zonnebloempje--> 1 --> 26 --> 1
17/02-->lona --> 5--> 26 --> 1
jimmie schreef:NOD --> naam........... --> ronde --> leeftijd --> hoeveelste kindje
04/02--> Jimmie --> 3--> 31 --> 1
06/02--> Zonnebloempje--> 1 --> 26 --> 1
17/02--> lona --> 5--> 26 --> 1
18/02--> Siena --> 1--> 26 --> 1
Ik ben ervan uitgegaan dat dit mijn eerste echte ronde is en dat het een cyclus wordt van 29 dagen. Geen idee!
miss lipstick schreef:Eerst maar beginnen met 1 lijkt me wel fijn 😊 Maar 2 is ook wel tof ha ha
We zien het wel!
Ik had griep-achtig iets... Vrijdag ineens heel erg keelpijn, zaterdag verkouden, keelpijn en koorts en gister hetzelfde. Vandaag gaat gelukkig wat beter, maar idee dat ik nog iets verhoging heb, dus doe nog maar ff kalm aan vandaag.
Tot nu toe nog niet echt zwangerschapskwaaltjes geloof ik, wel krampen, maar dat is ook het enige.
Jimmie; als je nou net nog tijdens haar zwangerschap kan vertellen dat je zwanger bent, zou toch tof zijn?! Duim voor je :)
jimmie schreef:Zo lona, jij was ook nog laat op!
Ondanks mijn 31 jaar voel ik me nog steeds een jonkie... 😉
Inmiddels op dag 37 beland en nog steeds niks te bekennen. Wat duurt wachten toch lang...
Heb gisteren wel een paar testen gehaald. Mocht het nog lang duren, dan kan ik in ieder geval een keer een testje doen.
Fijne dag allemaal!